Podjetje TP Vision nadaljuje svojo začrtano pot, ki izjemen evropski dizajn postavlja v središče koncepta vsakega njihovega televizorja in avdio izdelka blagovne znamke Philips.

Podjetje TP Vision nadaljuje svojo začrtano pot, ki izjemen evropski dizajn postavlja v središče koncepta vsakega njihovega televizorja in avdio izdelka blagovne znamke Philips. Da je takšna politika pravilna, potrjujejo tudi štiri prejete nagrade Red Dot, ki so ene najbolj prestižnih oblikovalskih priznanj na svetu.

Podjetje TP Vision se je dolgoročno zavezalo, da bo svojim kupcem Philipsovih televizorjev in avdio izdelkov zagotavljalo najboljši evropski dizajn. Zaveza vključuje neposredne naložbe družbe v delovanje posebne oblikovalske ekipe s sedežem v Amsterdamu. Prav vizija in ustvarjalnost oblikovalske ekipe sta podjetju omogočili, da je deležno stalnih strokovnih pohval in nagrad, vključno s štirimi nagradami Red Dot za leto 2023, ki so bile podeljene za izdelke Philips TV & Avdio.

Med dobitniki nagrad Red Dot 2023 za izdelke Philips TV & Avdio so:

Televizor Philips Ambilight OLED+908 – Pri oblikovanju tega izdelka je bilo vodilo, da bo OLED+908 vodilni Philipsov televizor Ambilight za leto 2023. Vrhunska kakovost slike in zvoka televizorjev OLED+ mora biti zato takoj prepoznana.

OLED+908 se ponaša z diskretno integriranim sistemom zvočnikov Bowers & Wilkins, prekritim s po meri izdelano akustično prepustno tkanino Kvadrat Audiomix.

Čudovito kovinsko stojalo odprtega tipa omogoča funkcijo vrtenja zaslona. Nov daljinski upravljalnik odlikuje osvetlitev tipkovnice, s funkcijskimi tipkami pa je uporabniška izkušnja še preprostejša.

Slušalke Philips Fidelio T2


Slušalke Philips Fidelio T2 – Že samo ime Fidelio nakazuje, da je govora o resnično vrhunskem avdio izdelku.  

Popolnoma brezžične slušalke T2 nadaljujejo poenostavljen geometrijski dizajn, ki ga je podjetje namenilo avdio izdelkom Philips Fidelio. Kupcu so tako zagotavljene popolne kompaktne slušalke z izjemnim polnilnim etuijem.

Kot se za vrhunski izdelek spodobi, slušalke odlikujejo natančno izdelano keramično ohišje in na odgovoren način pridobljeno usnje Muirhead. Le-to krasi tudi aluminijasto polnilno ohišje, ki s svojo gumijasto podlago zagotavlja enostavno uporabo.

Slušalke Philips Fidelio L4 – Izdelki družine Fidelio slovijo po odličnih karakteristikah vrhunskega zvoka, uporabljenih materialov in zagotavljanju udobja.

Tudi slušalke L4 s svojim vrhunskim geometrijskim dizajnom nadaljujejo filozofijo Fidelio, ki uporabnikom zagotavlja tako udobje kot tudi odlične akustične zmogljivosti. Izdelane so iz aluminija, naglavni trak pa je obdan z odgovorno pridobljenim usnjem Muirhead. Zaradi tega so slušalke L4 presenetljivo lahke in hkrati zelo kompaktne.

Slušalke Philips Fidelio L4



Slušalke Philips A5508 – Philips je v segmentu športnih avdio izdelkov uvrščen med blagovne znamke z izdelki najvišje kakovosti. Slušalke A5508 so del razširjenega nabora Philipsovih športnih izdelkov. So popolnoma brezžične, lahke, zelo kompaktne, izrazitih barv in nadvse vzdržljive.

Slušalke Philips A5508


Zahvaljujoč upravljanju na dotik so A5508 enostavne za uporabo, hkrati pa jih odlikuje odpornost proti potenju in pršenju vode.

Priznanja Red Dot že skoraj 70 let nagrajujejo podjetja, ki vlagajo v kakovost in dizajn svojih izdelkov. Nagrajevanje za oblikovanje Red Dot je razdeljeno na tri področja: Product Design, Brands & Communication Design in Design Concept. Nagrade Red Dot so ena največjih in najprestižnejših oblikovalskih tekmovanj na svetu, nanje je bilo letos prijavljenih več kot 20.000 izdelkov.

Nagrade Red Dot so ena najbolj prestižnih priznanj za najboljše produktno oblikovanje. Izdelke na podlagi številnih lastnosti, med katerimi so funkcionalnost, kakovost, ergonomija, inovativnost, trajnost in ekološka združljivost, ocenjuje neodvisna komisija 50 mednarodnih strokovnjakov.

Rod White, vodja oblikovanja pri TP Vision, je o novih nagradah povedal: »Verjamem, da je podjetje TP Vision edinstveno na področju zabavne elektronike, saj se osredotoča na oblikovanje že v zgodnji fazi procesa ustvarjanja izdelkov in ne kasneje, ko je koncept izdelka že začrtan.

Naši potrošniki so očitno prepričani, da je dizajn njihovega izdelka ključnega pomena in da bo le-ta igral pomembno vlogo skozi celotno življenjsko dobo izdelka. In vesel sem, da smo z osvojitvijo štirih nagrad Red Dot ponovno prejeli najvišja uradna priznanja strokovne oblikovalske skupnosti.«

VIR: Računalniške novice