Po podatkih platforme TradingPlatforms.com je Disney Plus v zadnjega pol leta izgubil več kot 11 milijonov naročnikov.
Po podatkih platforme TradingPlatforms.com je Disney Plus v zadnjega pol leta izgubil več kot 11 milijonov naročnikov.
Za kar je Netflix potreboval celo desetletje, je Disney Plus dosegel v nekaj mesecih. V prvem četrtletju delovanja je namreč dobil približno 30 milijonov naročnikov, v manj kot dveh letih pa več kot 100 milijonov. S tem velja za eno od najhitreje rastočih pretočnih platform, a kot poroča TradingPlatforms.com so v zadnjega pol leta izgubili več kot 11 milijonov naročnikov. »To zmanjšanje sicer vzbuja zaskrbljenost, vendar pa lahko rečemo, da je Disney Plus že prestal preizkus časa in takšni upadi so del naravnega razvoja katere koli platforme ali panoge,« pravi Edith Reads, finančna analitičarka spletnega mesta TradingPlatforms.com.
ZAKAJ UPAD?
Eden od razlogov za upad naročnikov naj bi bil dogovor med Viacom18 in BCCI Media, zaradi katerega je Disney izgubil vse pravice za tekme indijske lige kriketa (IPL) in indijskemu občinstvu onemogočil zelo gledane tekme. K težavam naj bi prispevala tudi stavka scenaristov, ki traja že dlje časa. Naročniki Disney Plus so zato morali gledati starejše vsebine, saj novih trenutno ne snemajo.
Da bi premostili vrzel zaradi izgub, so morali odpustiti približno 7.000 zaposlenih v svojih globalnih podružnicah, znižali pa so tudi oglaševalske proračune. Poleg tega naj bi sledili Netflixovim stopinjam in v celoti zatrli deljenje gesel, pa tudi nekoliko zvišali ceno za paket brez oglasov.
VIR: MM