Že sedmo leto smo v podjetju SPAR Slovenija s podporo kupcev izbrali izdelek, ki je najbolj zaznamoval letošnjo sezono projekta Štartaj Slovenija.
Naziv HIT PRODUKT leta 2022 si je prislužila Pausa Pizza, zamrznjena pica z drožmi, pripravljena na neapeljski način. Za njo stoji mladi podjetnik Dan Strajnar, ki se je z vstopom v projekt prvič podal na samostojno podjetniško pot.
V projektu Štartaj Slovenija smo v sedmih letih skupaj s partnerjema, agencijo za marketing in komunikacije Formitas in medijsko hišo PRO PLUS, na police trgovin SPAR in INTERSPAR uspešno postavili že več kot 200 izdelkov in s tem podprli 52 slovenskih podjetniških ekip. Tudi v 7. sezoni projekta Štartaj Slovenija so vsi podjetniki pokazali vztrajnost, pripravljenost na trdo delo in strast do tega, kar počnejo. Toda le en izdelek si je prislužil naziv HIT PRODUKT leta 2022. To je edinstvena zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza, ki jo je ustvaril Dan Strajnar.
Sedma generacija mladih slovenskih podjetnikov se je predstavila z 18 izdelki, ki sledijo trendom in trajnostnemu razvoju. Generalni direktor podjetja SPAR Slovenija, David Kovačič, je ob koncu sezone izpostavil: »Sporočilo, ki ga kot Spar Slovenija želimo dati, je, da lahko podjetniki Štartaj Slovenija z našo pomočjo, mentorstvom in svojo idejo ter voljo stopijo na trg in se predstavijo 100.000 kupcem, ki dnevno obiščejo naše trgovine, kar je enkratna priložnost.«
Podjetniki 7. sezone Štartaj Slovenija bodo svoje izdelke še naprej prodajali v trgovinah INTERSPAR, zato se bodo kupci lahko še naprej razvajali tako z izdelki Pausa Pizza kot z osvežilnim nefiltriranim jabolčnim sokom Heijus in cimetovimi rolicami Love2Bake. Svoje počutje bodo krepili s prehranskimi dopolnili Nutralux, vzpostavili trajnostnejši dom z gobico Dantesmile ter skrbeli za svojo kožo in lase z izdelki Silki, Chicatella in Clariteca.
Aleš Muhič, direktor trženja medijske hiše PRO PLUS, je zaključek še ene uspešne sezone povzel z besedami: »Na začetku tega projekta si nismo upali pomisliti, da bo tako uspešen, kot je danes, in da bomo vztrajali toliko sezon. Ne rečem pa, da v samem procesu snovanja o tem nismo sanjali. Danes te sanje dejansko živimo.«
Svoje misli ob pogledu na sedem let projekta je delila tudi Mojca Randl, ustanoviteljica Formitas Skupine: »Glavna cilja, h katerima stremimo od začetka, sta spodbujanje slovenskega podjetništva ter razvoj novih inovativnih, lokalnih in trajnostnih izdelkov. Projekt je pomemben predvsem zato, ker z njim javnost ozaveščamo o pomembnosti podpiranja domačih proizvajalcev. Z vsakim nakupom podpiramo slovenska podjetja in ustvarjamo nova delovna mesta, obenem pa skrbimo za okolje, saj izdelki niso uvoženi z drugega konca sveta. Že nekaj let v Formitas skupini sledimo trajnostnemu načinu razmišljanja, zato je za nas partnerski projekt Štartaj Slovenija tako zelo pomemben.«
V podjetju SPAR Slovenija bomo še naprej podpirali projekte, ki spodbujajo slovensko gospodarstvo, in se trudili ustvarjati uspešne poslovne zgodbe, s katerimi dokazujemo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse.
Sedma generacija mladih slovenskih podjetnikov se je predstavila z 18 izdelki, ki sledijo trendom in trajnostnemu razvoju. Generalni direktor podjetja SPAR Slovenija, David Kovačič, je ob koncu sezone izpostavil: »Sporočilo, ki ga kot Spar Slovenija želimo dati, je, da lahko podjetniki Štartaj Slovenija z našo pomočjo, mentorstvom in svojo idejo ter voljo stopijo na trg in se predstavijo 100.000 kupcem, ki dnevno obiščejo naše trgovine, kar je enkratna priložnost.«
Podjetniki 7. sezone Štartaj Slovenija bodo svoje izdelke še naprej prodajali v trgovinah INTERSPAR, zato se bodo kupci lahko še naprej razvajali tako z izdelki Pausa Pizza kot z osvežilnim nefiltriranim jabolčnim sokom Heijus in cimetovimi rolicami Love2Bake. Svoje počutje bodo krepili s prehranskimi dopolnili Nutralux, vzpostavili trajnostnejši dom z gobico Dantesmile ter skrbeli za svojo kožo in lase z izdelki Silki, Chicatella in Clariteca.
Aleš Muhič, direktor trženja medijske hiše PRO PLUS, je zaključek še ene uspešne sezone povzel z besedami: »Na začetku tega projekta si nismo upali pomisliti, da bo tako uspešen, kot je danes, in da bomo vztrajali toliko sezon. Ne rečem pa, da v samem procesu snovanja o tem nismo sanjali. Danes te sanje dejansko živimo.«
Svoje misli ob pogledu na sedem let projekta je delila tudi Mojca Randl, ustanoviteljica Formitas Skupine: »Glavna cilja, h katerima stremimo od začetka, sta spodbujanje slovenskega podjetništva ter razvoj novih inovativnih, lokalnih in trajnostnih izdelkov. Projekt je pomemben predvsem zato, ker z njim javnost ozaveščamo o pomembnosti podpiranja domačih proizvajalcev. Z vsakim nakupom podpiramo slovenska podjetja in ustvarjamo nova delovna mesta, obenem pa skrbimo za okolje, saj izdelki niso uvoženi z drugega konca sveta. Že nekaj let v Formitas skupini sledimo trajnostnemu načinu razmišljanja, zato je za nas partnerski projekt Štartaj Slovenija tako zelo pomemben.«
V podjetju SPAR Slovenija bomo še naprej podpirali projekte, ki spodbujajo slovensko gospodarstvo, in se trudili ustvarjati uspešne poslovne zgodbe, s katerimi dokazujemo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse.
Hvala, ker podpirate mlade slovenske podjetnike!
VIR: Spar Slovenija