Še manj kot dva tedna nas loči do 30. izvedbe slovenskega kolesarskega praznika, ki bo v petih dneh povezal kolesarske navdušence po vsej Sloveniji. Posebne pozornosti bodo v času slovenske kolesarske pentlje deležne destinacije, ki gostijo štarte in cilje etap.

Še manj kot dva tedna nas loči do 30. izvedbe slovenskega kolesarskega praznika, ki bo v petih dneh povezal kolesarske navdušence po vsej Sloveniji. Posebne pozornosti bodo v času slovenske kolesarske pentlje deležne destinacije, ki gostijo štarte in cilje etap. Navdihujoče podobe narave, aktivnih doživetij, kulinarike ter kulture in umetnosti vsake od njih bodo dobile posebno mesto v neposrednem prenosu na mednarodni TV-mreži Eurosport in nacionalni RTV Slovenija. STO je partner dirke že 7. leto.

Ste pripravljeni na dirko Po Sloveniji?

Slovenska turistična organizacija (STO) je partner dirke po Sloveniji že 7. leto. Z zagotavljanjem mednarodnega TV prenosa na športni TV mreži Eurosport STO krepi prepoznavnost nacionalne znamke I feel Slovenia in tudi destinacij, še posebej tistih, ki gostijo štarte in cilje petih etap. Slovenija se bo TV gledalcem prestavila z 230 oglasi, polovico o teh v najbolj gledanih terminih, potekalo pa bo tudi digitalno oglaševanje, ki ga letos kot novost dopolnjuje nagradna igra, ki bo še dodatno krepila interaktivnost digitalnih vsebin in kanalov znamke I feel Slovenia.

Letošnja 30. izvedba dirke je še posebej zanimiva, saj povezuje Slovenijo z vsemi štirimi sosednjimi državami - Hrvaško, Madžarsko, Avstrijo in Italijo. Raznolikost etap je še posebej zanimiva tako za navijače kot za profesionalne kolesarje: od ravninskih etap do tehničnih in gorskih, še posebne pozornosti pa bo deležna kraljevska etapa z vzponom na 'Pogačarjev' Krvavec. Pridevnik Pogačarjev si je priljubljeni vzpon za kolesarje prislužil prav s tem, da ima slovenski šampion Tadej Pogačar že vrsto let postavljen časovni rekord vzpona in velja za enega njegovih najljubših vzponov v Sloveniji.

Od Murske Sobote do Nove Gorice in od Krvavca do Novega mesta

STO je tudi letos pripravila video predstavitve destinacij, ki gostijo štarte in cilje na več kot 840-kilometrski trasi, na kateri bodo profesionalni kolesarji 23 ekip premagali več kot 12 tisoč višinskih metrov. To je kot bi se več kot štirikrat povzpeli od morja do vrh Triglava!

Z video predstavitvami destinacij bodo gledalci mednarodne TV mreže Eurosport in uporabniki družbenih omrežij uživali v podobah bogastva slovenske narave, si nabrali številnih idej za popotniška doživetja po različnih kotičkih Slovenije s pridihom bogate zgodovine in umetnosti.

VIR: STO