Javna agencija Spirit Slovenija vabi podjetja, da se udeležijo poslovnih dogodkov, ki bodo do konca zime potekala na zimsko-športnih dogodkih na domačih prizoriščih.

Ljubljana, 22. februarja - Javna agencija Spirit Slovenija vabi podjetja, da se udeležijo poslovnih dogodkov, ki bodo do konca zime potekala na zimsko-športnih dogodkih na domačih prizoriščih. Kar nekaj jih bodo pripravili tudi v času svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v Planici, ki se je začelo v torek.

Agencija Spirit Slovenija svoje aktivnosti v letošnjem letu nadgrajuje s prisotnostjo na večjih mednarodnih zimsko-športnih dogodkih v Sloveniji. Kot so pojasnili v sporočilu za javnost, so se za to potezo odločili z namenom doseganja večjih sinergij med gospodarstvom in športom.

Gre za dogodke, ki se ponašajo z močno mednarodno medijsko pokritostjo, izjemno gledanostjo ter prepoznavnostjo doma in v tujini. Zato predstavljajo odlično priložnost za nagovarjanje svetovne javnosti ter spletanje novih povezav med udeleženimi podjetji ter internacionalizacijo njihovega poslovanja.

Na dveh zimsko-športnih dogodkih, na svetovnem pokalu v biatlonu na Pokljuki v začetku januarja in takoj zatem na Zlati lisici v Kranjski Gori, so zastavljeno že uspešno uresničili, so prepričani na Spiritu.

"Zato bo agencija ob robu sedmih zimsko-športnih dogodkov v letu 2023 poskrbela za celovito predstavitev slovenskega poslovno-investicijskega okolja, poslovno mreženje ter organizirala številne poslovne dogodke," so zapisali.

Od danes do 31. marca se bo tako v Planici in bližnji Kranjski Gori zvrstilo 11 poslovnih dogodkov v organizaciji Spirita. Med drugim bodo posvečeni slovenskemu startup ekosistemu, izzivom internacionalizacije, 10. obletnici agencije Spirit ter najboljšim trajnostnim idejam in rešitvam. Potekalo bo tudi srečanje s predstavniki 15 slovenskih poslovnih klubov v tujini in slovensko-francoski poslovni forum na temo, kako pritegniti francoske investicije ter kako poslovati s francoskimi kupci.

Udeležba na dogodkih je brezplačna ob predhodni prijavi.

Kot so izpostavili na Spiritu, so se z oblikovanjem ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport odprle priložnosti za dodatno povezovanje in iskanje sinergij med gospodarstvom in športom.

Slovenska turistična organizacija (STO) in Spirit Slovenija sta pod okriljem ministrstva v zimski sezoni 2022-2023 tako pristopili k izvajanju poenotenega koncepta promocije Slovenije, slovenskega turizma in slovenskega gospodarstva ob svetovnem prvenstvu v nordijskem smučanju v Planici in na šestih tekmah svetovnih pokalov. Tako bodo vse zimsko-športne prireditve potekale pod znamko I feel Slovenia.

"Na vseh dogodkih bomo poskrbeli za celovito predstavitev slovenskega poslovnega okolja, poslovno mreženje in promocijski material, na nekaterih pa bomo organizirali tudi poslovne dogodke. Sinergija med športnimi in poslovnimi dogodki bo izvedena v obliki gospodarskih forumov s tujimi gospodarskimi delegacijami, poslovnih konferenc ter številnih drugih možnosti za formalno in neformalno B2B mreženje slovenskih in tujih podjetij," je ob tem pojasnil v. d. direktorja agencije Spirit Slovenija Rok Capl.

VIR: Krog STA