Inštitut Mediana je razglasil zmagovalko trajnostnega projekta Mediana – Rising Future, ki ga Marketing magazin kot glavni medijski partner podpira že od samega začetka.

Inštitut Mediana je razglasil zmagovalko trajnostnega projekta Mediana – Rising Future, ki ga Marketing magazin kot glavni medijski partner podpira že od samega začetka.

Zmagovalka Špela Rot, študentka psihologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, je za svojega partnerja, Športno loterijo, pripravila raziskovalni načrt, s katerim bi preučevala, kako lahko podjetje v negotovih gospodarskih razmerah v svoje poslovanje kontinuirano in smiselno vključuje družbeno odgovorne projekte in prakse. V naslednjih mesecih bo raziskovalni načrt pod strokovnim mentorstvom ekipe Mediane ter z investicijskimi sredstvi Mediane prelila v prakso.

V okviru projekta so partnerska podjetja pripravila raziskovalne briefe o svojih trajnostnih izzivih, nato pa so mladi raziskovalci pripravili raziskovalne načrte, s katerimi so želeli odgovoriti na trajnostne izzive podjetij, ki so predstavljala njihove naročnike. Kateri raziskovalni načrt je najboljši, je ugotavljala neodvisna zunanja strokovna žirija, ki ji je letos predsedovala red. prof. dr. Barbara Čater z Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, člana žirije pa sta tudi mag. Ladeja Godina Košir, ustanoviteljica in direktorica inštituta Circular Change, in Bart Stegeman, slovenski orkerstrator za krožno gospodarstvo in transformacijo vrednostnih verig pri EIT Climate – KIC.

NAJVEČJI TRAJNOSTNI PROJEKT NA PODROČJU TRŽENJSKIH RAZISKAV V SLOVENIJI

Maša Muster
, nosilka projekta Mediana – Rising Future, je ob tej priložnosti povedala, da je projekt iz majhne zamisli prerasel v največji trajnostni projekt na področju trženjskih raziskav v Sloveniji. »Ponosni smo, da v sodelovanju z zagnanimi, ambicioznimi in odgovornimi mladimi raziskovalci ter trajnostno naravnanimi partnerskimi podjetji pišemo novo poglavje trajnostnih usmeritev in rešitev. Verjamemo, da s tem postavljamo zgled tudi drugim podjetjem, pri katerih je trajnost zaenkrat le ideja na papirju,« pravi. Dodaja, da je zmagovalka žirijo navdušila z metodološko ustreznostjo, primernostjo in inovativnostjo raziskovalnega načrta, njo osebno pa s svojo odgovornostjo, širino znanja in razmišljanja ter odgovornim pristopom do svojega dela.

O PROJEKTU

Trajnostni projekt Mediana – Rising Future Inštitut Mediana sicer organizira že drugo leto.  Projekt je namenjen povezovanju mladih, ki jih zanima področje trženjskih raziskav, s trajnostno naravnanimi partnerskimi podjetji. Mediana – Rising Future tako mlade izobražuje o področju raziskav in jim omogoča pridobivanje novih izkušenj in poznanstev v poslovnem svetu. Hkrati partnerska podjetja spodbudi k razmišljanju o trajnostnih izzivih, s katerimi se soočajo, ter premikom v pozitivno smer. »Zmagovalci projekta so tako prav vsi sodelujoči v projektu, saj nove izkušnje, znanja in poznanstva pozitivno koristijo vsem vpletenim,« pravijo v Mediani.

Projekt bo jeseni zaokrožen s slovesno prireditvijo, ki bo obeležila zaključek uspešne druge sezone  Mediana – Rising Future. Na prireditvi se bodo ponovno srečali vsi mladi raziskovalci in predstavniki sodelujočih podjetij, to so Carglass Slovenija, Elan, Incom – Leone, Lidl Slovenija, LUNA/TBWA, Merkur, Riko, Spar Slovenija, Športna Loterija, Telemach, Zavarovalnica Triglav ter Zagovornik načela enakosti.

VIR: MM