Žirija je med 192-imi prijavljenimi deli v kategoriji SoMo Advertising izbrala tudi šest slovenskih projektov.
SoMo Advertising sestavlja deset podkategorij, kjer ob prevladi projektov hrvaških prijaviteljev najdemo tudi slovenske. »Mumetnost«, ki jo je za Ljubljanske mlekarne zasnovala agencija Herman&partnerji, je v ožjem izboru v kategorijah SoMo Tech (najboljša raba tehnologije) in digitalni mix (najboljše kampanje na eni ali več platformah). V tej je tudi na Diggitu nagrajena Cocktina kampanja »Unfollow«, pod katero je podpisana agencija DROM. V kategorijo SoMo Global, kjer nagrajujejo učinkovitost kampanj, se je uvrstila kampanja STO »Twitter Amplify Tour de France«, pod katero je podpisana še agencija Pristop Media. V kategorijo družbenih omrežij oziroma SoMo Social je uvrščena aktivacija agencije bold.group in Nove Kulinarike »Restavracija Marina Portorož«. Futurina prenova spletne strani McDonald'sa pa se poteguje za naziv naj spletne strani v kategoriji SoMo Web.
Celoten seznam finalistov najdete na povezavi.
Vir: MM