Na 33. SOF-u je kot agencija leta slavila Futura DDB, kjer pravijo, da si bodo naslednje leto prizadevali za to, da naziv ubranijo.

Na 33. SOF-u je kot agencija leta slavila Futura DDB, kjer pravijo, da si bodo naslednje leto prizadevali za to, da naziv ubranijo.


torek, 11. Junij, 2024

Tina Guček
Novinarka Marketing magazina

Foto: Žiga Intihar za SOF

Kot je za MM povedal Gregor Firbas, direktor agencije, je »vzdušje, ko se iz Portoroža vračaš s polnimi torbami nagrad in z velikim propelerjem na strehi, super.« »Prešerno razpoloženje, priznam. Po drugi strani pa zavedamo, da je to začetek novega cikla, naziv si bomo namreč drugo leto vsekakor želeli ubraniti,« pravi.

Nagrad se v agenciji vedno razveselijo, saj nanje gledajo kot na »priznanje stroke, da je tvoje delo videno, da presega povprečje. Mi si že 14. naziv agencije leta razlagamo kot potrditev, da nam je uspelo ohraniti relevantnost na dolgi rok, v več kot tridesetih letih delovanja. To pa je možno samo, če imaš odlične sodelavce, ki v ustvarjanju kreativnih presežkov ne vidijo le svoje službe, ampak poslanstvo. In seveda, če imaš naročnike, ki si upajo in s katerimi gradimo dolgoročna partnerstva,« kot pravi Firbas.

Dodaja, da je Futura kreativni partner za doseganje poslovnih rezultatov svojih naročnikov. »Da so dolgoročna kreativna partnerstva, ki nam omogočajo, da se poglobimo v drobovje naročnikovega poslovanja in sodelujemo tudi na strateški ravni, najboljša oblika sodelovanja za obe strani, med drugim pričajo tudi nagrade, ki smo jih dobili na letošnjem SOF-u. Večino nagrad smo namreč prejeli za projekte naročnikov, s katerimi sodelujemo več kot 10 let. Naziv agencije leta smo prejeli že 14-krat in zagotavljamo, da to ni zadnjič. Naša zaveza h kreativnosti, inovacijam in odličnosti je v srcu vsega, kar počnemo,« sklene.

VIR: MM