Slovenska turistična organizacija (STO) je včeraj (19. maja) prejela pet priznanj prestižnega mednarodna tekmovanja The Golden City Gate, ki jih že 22. leto podeljujejo za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih kampanj in orodij v turizmu.

STO je tokrat prejela najvišjo nagrado, ki jo na festivalu podeljujejo, in sicer diamantno priznanje za digitalno zbirko Zgodbe iz Slovenije (Slovenian Stories), ki je plod sodelovanja globalne neprofitne pobude Google Arts & Culture in STO. STO je prejela še tri zlata in eno srebrno priznanje. Razglasitev zmagovalcev je letos potekala ponovno v živo, tokrat dva meseca po virtualni izvedbi turistične borze ITB Berlin , v slikovitem mestu Bingen ob Renu.
 
STO v mednarodnem turističnem prostoru izstopa po vrhunskih in inovativnih komunikacijskih orodij in kampanjah, za kar je prejela vrsto nagrad in bila deležna pozornosti s strani mednarodnih medijev, poslovne in ostalih javnosti. Številnim nagradam se je danes pridružilo še pet priznanj The Golden City Gate, ki jih tradicionalno podeljujejo v okviru mednarodne turistične borze ITB Berlin. V letošnjem letu, ko je borza potekala virtualno, pa so bile nagrade podeljene včeraj (19. maja) zvečer v okviru sejma Back to Travel . 50 prijavljenih del je v 14ih kategorijah ocenjevalo 45 mednarodnih strokovnjakov. STO je pripadlo kar pet priznanj.

V.d. direktorice STO, Ilona Stermecki, ob prejemu nagrad izpostavlja: »Strokovna komisija prestižnega The Golden City Gate že vrsto let prepoznava strokovnost in inovativnost komunikacijskih orodij, vsebin in kampanj Slovenske turistične organizacije, ki jih je v preteklih letih nagradila s skupno kar 21 priznanj The Golden City. Ponosni smo, da je komisija tudi tokrat prepoznala naša prizadevanja za sodobne, digitalizirane in učinkovite kampanje, vsebine in komunikacijska orodja ter jim podelila kar pet priznanj, med drugim najvišje, to je diamantno. Slovenski turistični organizaciji so nagrade pripadle med kar 50 prijavljenimi deli iz 15 držav, kar je dodatna potrditev za visoko konkurenčnost naših promocijskih orodij in kampanj na globalni ravni in hkrati velika motivacija za nadaljnje delo. Tudi v prihodnje si bomo prizadevali, da bo naša komunikacija naslavljala sodobnega turista, ki išče pristna, aktivna in zdrava doživetja v zeleni destinaciji in hkrati utrjevala znamko I feel Slovenia ter prepoznavnost in ugled Slovenije kot privlačne in trajnosti zavezane destinacije.«

Več o nagrajenih projektih je na voljo v medijskem središču .

PR: STO