Jutri, 19. avgusta, se pričenja trimesečna večkanalna vsebinska kampanja z medijsko založbo Lonely Planet, kjer je Slovenija skozi vrhunske članke predstavljena kot izjemna destinacija za aktivna in outdoor doživetja.

Z namenom krepitve prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot trajnosti zavezane butične destinacije Slovenska turistična organizacija (STO) z medijsko založbo Lonely Planet v seriji treh člankov izpostavlja Slovenijo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za 5-zvezdična doživetja. Novinar medija Lonely Planet, Mark Baker, je Slovenijo obiskal junija v sklopu študijskega potovanja, ki ga je STO pripravila v sodelovanju z združenjem Aktivna Slovenija. Prispevki novinarja v ospredje postavljajo neokrnjeno pokrajino Slovenije, ki navdihuje k edinstvenim doživetjem. Prispevki bodo bralcem na voljo na kanalih Lonely Planet (spletni strani in družbenih omrežjih), vidnost prispevkov pa je podprta s slikovnimi prikazi in pasicami.


Prispevki bralca popeljejo skozi naravne lepote Slovenije tudi v manj prepoznanih turističnih destinacijah. V treh člankih avtor izpostavlja  Bohinj z okolico, vzhodno Slovenijo z izpostavitvijo Maribora in Ptuja ter Koroško s kolesarjenjem pod Peco.


Direktorica Slovenske turistične organizacije mag. Maja Pak ob lansiranju nove kampanje poudarja, da z njo »nagovarjamo goste, ki iščejo edinstvena aktivna doživetja v neokrnjeni naravi. Lonely Planet je globalna blagovna znamka z več kot 50-letno tradicijo na področju popotniškega turizma in potovanja nasploh, zato s kampanjo s to svetovno prepoznano založbo krepimo ugled  Slovenije kot destinacije edinstvenih naravnih lepot, ki vabijo k aktivnemu oddihu. Medijska založba Lonely Planet je v svoji zgodovini izdala več kot 150 milijonov vodnikov, ima zveste bralce in sledilce, mesečno ima spletna stran 15 milijonov ogledov, na družbenih omrežjih ima več kot 12 milijonov sledilcev, ciljna skupina pa so popotniki z višjim dohodkom. Aktivna doživetja na prostem in športni turizem sta  krovni komunikacijski tematiki slovenskega turizma v letošnjem in prihodnjem letu, prav tako jima posebno pozornost posveča tudi Strategija slovenskega turizma 2022-2028.«


Tom Hall
, predstavnik Lonely Planet (Lonely Planet's VP of Experience), ob začetku kampanje izpostavlja: »Slovenija je izjemna destinacija in je bila tudi na podlagi tega izbrana za kot priporočena destinacija, to je za podelitev naziva Best in Travel 2022. Lonely Planet za izbor za Best in Travel po vsem svetu išče destinacije, ki ustrezajo našim merilom in ponujajo vznemirljive potovalne izkušnje, osredotočene na vrednote Best in Travel skupnosti, trajnosti in raznolikosti. Izkušnje, ki jih nudi Slovenija, so prepričale za podelitev naziva Best in Travel Sloveniji. Veseli smo sodelovanja s Slovensko turistično organizacijo pri naši  komunikacijski akciji.  Kampanja zajema serijo člankov, ki predstavljajo Slovenijo kot državo za aktivna doživetja, kulinarično destinacijo ter pokrivajo širok spekter aktivnosti na prostem skozi vse leto, vključno s poudarkom na pohodniških poteh, ki prikazujejo lepoto, zgodovino in raznolikost države.«


Lonely Planet je globalna znamka, sinonim za popotniške vodnike in nasvete. Njihove zgodbe, podobe in priporočila prikazujejo Slovenijo kot raznoliko  destinacijo edinstvenih naravnih lepot, ki v vseh štirih letnih  časih obiskovalcem ponujajo neštete možnosti za aktivna doživetja na prostem.
 
Več informacij je na voljo v medijskem središču STO

PR: STO