Slovenska turistična borza tudi letos pritegnila odlične tuje turistične agencije in organizatorje potovanj Več kot 150 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij iz 33 držav ter prav toliko slovenskih turističnih ponudnikov danes na Bledu sklepa poslovna sodelovanja na 26. Slovenski turistični borzi (Slovenian Incoming Workshop – SIW) v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO).
Slovenska turistična borza tudi letos pritegnila odlične tuje turistične agencije in organizatorje potovanj Več kot 150 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij iz 33 držav ter prav toliko slovenskih turističnih ponudnikov danes na Bledu sklepa poslovna sodelovanja na 26. Slovenski turistični borzi (Slovenian Incoming Workshop – SIW) v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO). Pod okriljem največjega vsakoletnega poslovnega dogodka slovenskega turizma se bodo sestali na več kot 4000 dvostranskih sestankih. Med tujimi podjetji jih je na SIW 58 odstotkov prisotnih prvič. Največ jih prihaja iz Italije, ZDA in Združenega kraljestva, dobro so zastopani oddaljeni trgi. Tuji udeleženci spoznavajo odlično ponudbo slovenskega turizma tudi v praksi, na študijskih potovanjih.
Slovensko turistično borzo, vodilni B2B dogodek v slovenskem turizmu, ki jo STO organizira že 26., letos med 14. in 16. majem gosti Bled. Udeleženci imajo priložnost sodelovati na formalnih 15-minutnih poslovnih srečanjih, ki jim omogočajo poglobljene pogovore in sklepanja novih partnerstev. Stike poglabljajo tudi na bolj sproščenih neformalnih delavnicah ter na dveh večernih dogodkih. Pred in po dogodku se odvijajo tematska študijska potovanja, ki tujim udeležencem predstavljajo ključne turistične znamenitosti Slovenije, vključno z osupljivimi naravnimi lepotami, bogato kulturno dediščino in raznoliko kulinarično ponudbo.
Direktorice STO, mag. Maja Pak Olaj, je dejala: "SIW 2024 ponovno dokazuje, da je Slovenija zanimiva in privlačna turistična destinacija. Veseli smo, da gostimo tako veliko število mednarodnih partnerjev, ki so izkazali izjemno zanimanje za našo deželo. Po pandemiji šele sedaj zaznavamo močnejše okrevanje sosednjega italijanskega ter bolj oddaljenih azijskih trgov. Še naprej je močan interes Američanov, kar je zagotovo tudi posledica naših kontinuiranih in ciljno usmerjenih promocijskih aktivnosti na trgu ZDA. Nove priložnosti se odpirajo tudi s širjenjem nabora letalskih povezav z ljubljanskega letališča. Prepričana sem, da bodo nova partnerstva, ki se danes oblikujejo na SIW, pomembno prispevala k nadaljnjemu razvoju in rasti slovenskega turizma."
Na današnji novinarski konferenci v sklopu SIW je sodelovala tudi generalna direktorica direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) Dubravka Kalin, ki je med drugim dejala: "SIW se tokrat odvija v obdobju velikega investicijskega ciklusa v slovensko turistično ponudbo. Veliko nastanitvenih kapacitet doživlja prenovo ali so v izgradnji, z namenom dviga kakovosti in dodane vrednosti, kar bo vplivalo na dvig konkurenčnosti slovenskega turizma. Prav tako slovenske občine in turistične destinacije obnavljajo javno turistično infrastrukturo, kar bo izboljšalo turistično izkušnjo in mnogim turističnim znamenitostim omogočilo boljšo dostopnost. Udeležencem Slovenske turistične borze želim veliko uspešno sklenjenih poslovnih vezi in vključitev slovenske turistične ponudbe v čim več turističnih itinerarjev, programov in katalogov."
Na Bledu se mudijo predstavniki 154 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij. Največ, 18, jih prihaja iz Italije, tik za njimi je po zastopanosti trg ZDA s 17 podjetji. Iz Združenega kraljestva jih prihaja 15, iz Češke pa 12. Kar 36 organizatorjev potovanj in turističnih agencij je iz oddaljenih trgov, ki okrevajo po pandemiji covida-19 in na katerih STO že tradicionalno dobro sodeluje z letalskim prevoznikom Turkish Airlines. Dobro sodelovanje STO z letalskimi prevozniki Luxair, Air Baltic ter Iberia pa se kaže v povečanem številu tujih podjetij iz Luksemburga, Latvije in Španije. Precejšen je tudi odziv skandinavskega trga, iz katerega se na SIW mudi sedem podjetij.
Več izjav ter informacij o SIW preberite v medijskem središču .
VIR: STO
Slovensko turistično borzo, vodilni B2B dogodek v slovenskem turizmu, ki jo STO organizira že 26., letos med 14. in 16. majem gosti Bled. Udeleženci imajo priložnost sodelovati na formalnih 15-minutnih poslovnih srečanjih, ki jim omogočajo poglobljene pogovore in sklepanja novih partnerstev. Stike poglabljajo tudi na bolj sproščenih neformalnih delavnicah ter na dveh večernih dogodkih. Pred in po dogodku se odvijajo tematska študijska potovanja, ki tujim udeležencem predstavljajo ključne turistične znamenitosti Slovenije, vključno z osupljivimi naravnimi lepotami, bogato kulturno dediščino in raznoliko kulinarično ponudbo.
Direktorice STO, mag. Maja Pak Olaj, je dejala: "SIW 2024 ponovno dokazuje, da je Slovenija zanimiva in privlačna turistična destinacija. Veseli smo, da gostimo tako veliko število mednarodnih partnerjev, ki so izkazali izjemno zanimanje za našo deželo. Po pandemiji šele sedaj zaznavamo močnejše okrevanje sosednjega italijanskega ter bolj oddaljenih azijskih trgov. Še naprej je močan interes Američanov, kar je zagotovo tudi posledica naših kontinuiranih in ciljno usmerjenih promocijskih aktivnosti na trgu ZDA. Nove priložnosti se odpirajo tudi s širjenjem nabora letalskih povezav z ljubljanskega letališča. Prepričana sem, da bodo nova partnerstva, ki se danes oblikujejo na SIW, pomembno prispevala k nadaljnjemu razvoju in rasti slovenskega turizma."
Na današnji novinarski konferenci v sklopu SIW je sodelovala tudi generalna direktorica direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ) Dubravka Kalin, ki je med drugim dejala: "SIW se tokrat odvija v obdobju velikega investicijskega ciklusa v slovensko turistično ponudbo. Veliko nastanitvenih kapacitet doživlja prenovo ali so v izgradnji, z namenom dviga kakovosti in dodane vrednosti, kar bo vplivalo na dvig konkurenčnosti slovenskega turizma. Prav tako slovenske občine in turistične destinacije obnavljajo javno turistično infrastrukturo, kar bo izboljšalo turistično izkušnjo in mnogim turističnim znamenitostim omogočilo boljšo dostopnost. Udeležencem Slovenske turistične borze želim veliko uspešno sklenjenih poslovnih vezi in vključitev slovenske turistične ponudbe v čim več turističnih itinerarjev, programov in katalogov."
Na Bledu se mudijo predstavniki 154 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij. Največ, 18, jih prihaja iz Italije, tik za njimi je po zastopanosti trg ZDA s 17 podjetji. Iz Združenega kraljestva jih prihaja 15, iz Češke pa 12. Kar 36 organizatorjev potovanj in turističnih agencij je iz oddaljenih trgov, ki okrevajo po pandemiji covida-19 in na katerih STO že tradicionalno dobro sodeluje z letalskim prevoznikom Turkish Airlines. Dobro sodelovanje STO z letalskimi prevozniki Luxair, Air Baltic ter Iberia pa se kaže v povečanem številu tujih podjetij iz Luksemburga, Latvije in Španije. Precejšen je tudi odziv skandinavskega trga, iz katerega se na SIW mudi sedem podjetij.
Več izjav ter informacij o SIW preberite v medijskem središču .
VIR: STO