Skupinska predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Transport Logistic v Münchnu, ki se je zaključil danes, je po navedbah agencije Spirit požela veliko zanimanja med tujo javnostjo.

München, 12. maja - Skupinska predstavitev slovenskih podjetij na sejmu Transport Logistic v Münchnu, ki se je zaključil danes, je po navedbah agencije Spirit požela veliko zanimanja med tujo javnostjo. Ta je posebej izpostavljala strateško geografsko lego Slovenije. Predstavniki slovenskih podjetij so z udeležbo tako zadovoljni, so sporočili iz agencije.
 
Javna agencija Spirit Slovenija je skupinsko predstavitev slovenskega gospodarstva pod okriljem nacionalne komunikacijske kampanje I feel Slovenia. Green. Creative. Smart. na tem sejmu organizirala tretjič zapored. Na 250 kvadratnih metrih skupne razstavne površine je svoje storitve letos predstavilo 15 slovenskih podjetij in institucij.
Slovenija je najhitrejša in cenovno najbolj konkurenčna vstopna točka za tuje blago z Bližnjega in Daljnega vzhoda v srednjo in jugovzhodno Evropo. Obseg transporta se bo v prihodnjih letih še povečeval, zato mora Slovenija še izboljšati svojo infrastrukturo, je bilo po navedbah agencije slišati na predstavitvi slovenske logistike na sejmu.
"Podjetja, ki se udeležujejo skupinskih nastopov, vidijo prednost takšnega nastopa v nižjih stroških, enostavnejši organizaciji in pripravi na sejem ter večji prepoznavnosti, saj skupen nastop poveča vidnost razstavljavcev in posledično pritegne tudi več pozornosti obiskovalcev," je po navedbah agencije dejal v. d. njenega direktorja Rok Capl. Prednost tovrstnih nastopov je po njegovih besedah tudi v sodelovanju, povezovanju in izmenjavi izkušenj med slovenskimi razstavljavci.
Predsednik uprave Luke Koper Boštjan Napast je sejem označil kot pravo priložnost za ponovno predstavitev logistične panoge po nekajletnem zatišju zaradi pandemije covida-19. "Glede na velik odziv na dogodku, ki ga je Luka Koper organizirala na slovenskem paviljonu, lahko ocenimo, da smo se odločili prav. Zelo smo zadovoljni, da so bili na dogodku vsi, ki so ključni za delovanje Luke Koper," je dejal.
Pomen promocije po premoru zaradi pandemije je izpostavil tudi direktor Združenja za promet pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) Robert Sever. "S partnerji se že dogovarjamo za nadaljnje sodelovanje," je dodal predsednik Sekcije za prevoz blaga v cestnem prometu pri GZS Milan Slokar.
Podpredsednik Sekcije za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije Franc Seršen je med drugim izpostavil zanimanje za Slovenijo zaradi njene strateške geografske lege, direktor podjetja Fining Čedomir Bojanič pa smiselnost skupnega nastopa na tako pomembnem sejmu.
Sejem Transport Logistic, ki poteka vsako drugo leto, je namenjen predstavitvi storitev s področja tovornih transportnih sistemov, logističnih storitev, prevozništva, informacijskih tehnologij, intralogistike in sorodnih vsebin. Leta 2019, ko je bil sejem nazadnje organiziran v živo, se je na njem predstavilo 2374 razstavljavcev iz 63 držav, obiskalo pa ga je več kot 64.000 obiskovalcev iz 125 držav. Podrobnejših podatkov o letošnji udeležbi še ni na voljo, po grobih ocenah organizatorjev pa je bila večja kot leta 2019, so dodali na Spiritu.

VIR: STAkrog