Predstavitev slovenskega turizma na letošnji virtualni mednarodni turistični borzi ITB 2022 v ospredje postavlja Slovenijo kot odlično destinacijo za aktivni oddih in športni turizem v trajnosti zavezani deželi edinstvenih naravnih danosti.

V luči aktivnih doživetij na prostem in športnega turizma, krovne komunikacijske tematike v letih 2022 in 2023, je bil na današnji virtualni novinarski konferenci poseben poudarek dan predstavitvi t.i. outdoor doživetij v Sloveniji. 

Na novinarski konferenci, ki se je pravkar zaključila, so Simon Zajc, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), Ilona Stermecki, v.d. direktorice Slovenske turistične organizacije (STO), Rebeka Kumer Bizjak, direktorica Predstavništva STO v Nemčiji in Marko Lenarčič, strokovni sodelavec združenja Aktivna Slovenija – Slovenia Outdoor predstavili novosti slovenskega turizma in razloge, zakaj se Slovenija uvršča v sam vrh priporočenih destinacij za odlični aktivni oddih, aktivna doživetja v neokrnjeni naravi pa osrednja komunikacijska tematika STO v letošnjem in prihodnjem letu. Prisotne je nagovoril tudi Franci Petek, vodja Nordijskega centra, ki je novinarje povabil na Svetovno prvenstvo v nordijskih disciplinah v Planici v letu 2023. Predstavljena so bila tudi sproščanja oz. odprava omejitev, ki so bila sprejeta za zajezitev covid-19 ter ukrepi ter razvojne in promocijske aktivnosti MGRT in STO. Predstavnike nemških in globalnih medijev je nagovorila tudi Ilka Štuhec, ki je izpod Planiške velikanke navdušila za aktivni oddih na snegu.

Simon Zajc, državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo je poudaril: »Slovenija je na široko odprla vrata - tako za turiste kot druge obiskovalce. Izpolnjevanje PCT pogoja ni več potrebno za uporabo večine storitev, čeprav v veljavi še vedno ostajajo nekatere omejitve in predvsem priporočila za zagotavljanje zdravega in varnega oddiha v Sloveniji, kot so nošenje mask, razkuževanje rok, razdalja in izpolnjevanje PCT pogoja v zdravstvenih ustanovah. Pandemija covid-19 je med vsemi gospodarskimi panogami najbolj prizadela prav turizem. Slovenska vlada se je na to zahtevno situacijo odgovorno in hitro odzvala ter sprejela deset paketov ukrepov pomoči turističnemu gospodarstvu in drugim podjetjem, izključno turističnemu sektorju pa namenila skupno milijardo evrov pomoči. Ocenjujemo, da smo s sprejetimi ukrepi pomembno doprinesli k ohranitvi številnih delovnih mest v turistični dejavnosti in podprli nadaljnje poslovanje te pomembne panoge. Poleg tega pa je pandemija poleg razpok v številnih sistemih poudarila tudi prednosti teh in v primeru slovenskega turizma je to dejstvo, da smo že pred korono stavili na odlično ponudbo aktivnega oddiha v varni in privlačni destinaciji, prisegali smo na butičnost in prilagojenost gostom. To se je v času pandemije izrisalo kot svetovni trend, ki nam je več kot očitno pisan na kožo.«

Ilona Stermecki, mag. mark. in prod., v.d. direktorja STO je na novinarski konferenci izpostavila ključne aktivnosti in tematike, s katerimi bo STO navduševala za obisk Slovenije: »Na Slovenski turistični organizaciji smo aktivnosti za leto 2022 pripravili s posebnim poudarkom na aktivnih doživetjih in športnem turizmu. Slovenija je v zadnjih letih močno okrepila mednarodno prepoznavnost in ugled kot ena najkonkurenčnejših destinacij za aktivni oddih in izvedbo mednarodnih športnih dogodkov. Gre za enega najpomembnejših in hkrati najperspektivnejših turističnih produktov slovenskega turizma, ki pomembno prispeva k desezonalizaciji in razpršitvi turističnih tokov. Prepoznavnost in ugled Slovenije tudi v prihodnje krepimo s sodelovanjem z vrhunskimi športniki ambasadorji slovenskega turizma ter z izpostavitvijo znamke I feel Slovenia na mednarodnih športnih dogodkih v Sloveniji. Nadaljujemo sodelovanje in partnerstva z globalnimi vplivnimi mediji in znamkami kot so National Geographic, Lonely Planet, Conde Nast Traveller, Eurosport, Michelin, Gault&Millau, 50 Best Discovery, Google Arts&Culture in drugimi, ki so Slovenijo mnogokrat izpostavili kot varno, zeleno, butično in nemnožično destinacijo. Krepimo zgodbo zelene, aktivne in zdrave Slovenije ter vzpodbujamo oblikovanje turističnih produktov višje dodane vrednosti za zahtevnega obiskovalca. Nadgrajujemo Zeleno shemo slovenskega turizma in postavljamo ključne mejnike na poti Slovenije k eni digitalno najbolj naprednih turističnih držav v Evropi.«

Izjave Rebeke Kumer Bizjak, direktorice Predstavništva STO v Nemčiji, Mateja Kandareta, direktorja združenja Aktivna Slovenija – Slovenia Outdoor in Ilke Štuhec, vrhunske slovenske smučarke in ambasadorke slovenskega turizma ter več informacij z novinarske konference so na voljo v medijskem središču .

PR: STO