V okviru krepitve promocijskih in trženjskih aktivnosti na trgih, ki izkazujejo posebej velik potencial rasti, Slovenska turistična organizacija (STO) v letu 2022 intenzivira aktivnosti predstavitve Slovenije na madžarskem trgu.

V nedeljo, 1. maja, se je Slovenija prvič predstavila v okviru gala večernega dogodka Tourism Season-opening Gala in sicer kot država partnerica. Danes, 3. maja, je v Budimpešti potekala novinarska konferenca, kjer so predstavniki STO in Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) več kot 40im novinarjem ključnih madžarskih medijev predstavili novosti v slovenskem turizmu. V okviru novinarske konference je bil podpisan sporazum o sodelovanju STO z madžarskim združenjem turističnih agencij in organizatorjev potovanj.
  
V nedeljo se je Slovenija prvič predstavila v okviru osrednjega dogodka madžarske turistične industrije, ki se ga tradicionalno udeležujejo predstavniki najpomembnejših madžarskih turističnih agencij in organizatorjev turističnih potovanj. Predstavitev Slovenije kot privlačne bližnje destinacije je potekala v organizaciji STO. Kot država partnerica je Slovenija vodilne predstavnike madžarske turistične industrije navdušila kot trajnosti zavezana destinacija za edinstvena doživetja. STO je več kot 900 udeležencev gala dogodka našo deželo predstavila z implementacijo znamke I feel Slovenia, z večkrat nagrajenim promocijskim videom GREEN Slovenia, s posebnim 360°video boothom ter intenzivnimi komunikacijskimi aktivnostmi pred in po dogodku. Predstavniki STO so z vodilnimi predstavniki madžarskih turističnih agencij in organizatorjev potovanj izvedli pogovore glede možnosti intenziviranja sodelovanja.
 
Danes v dopoldanskih urah je STO več kot 40. predstavnikov madžarskih medijev predstavila novosti v slovenskem turizmu in okrepljene tržno-promocijske aktivnosti na madžarskem trgu. Intenziviranje aktivnosti slovenskega turizma na madžarskem trgu potekajo v okviru okrepljenega sodelovanja STO z združenji organizatorjev turističnih potovanj in turističnih agencij v Evropi, kar predstavlja pomembni del krepitve aktivnosti STO na trgih, ki izkazujejo velik potencial rasti.
 
Ilona Stermecki, mag. mark. in prod., v.d. direktorja STO je predstavnikom madžarskih medijev izpostavila pomen madžarskega trga za slovenski turizem ter ključne aktivnosti in tematike, s katerimi bo STO prebivalce te sosednje države navduševala za obisk Slovenije: »Na Slovenski turistični organizaciji smo promocijske aktivnosti v letu 2022 prvenstveno usmerili na bližnje evropske trge, med njimi tudi na madžarski trg, s katerega smo v letu 2021 zabeležili za 64 % več gostov kot leto prej. Madžarski gostje so lani v Sloveniji ustvarili 6% vseh tujih prenočitev, kar jih uvršča na šesto mesto na lestvici tujih emitivnih trgov. Slovenija je že tradicionalno zaradi bližine in številnih možnosti edinstvenih doživetij, predvsem pa aktivnih doživetij v naravi, med prebivalci Madžarske priljubljena destinacija. Pandemija je dodatno okrepila trende, kot je vse večja priljubljenost oddiha z močnim poudarkom na trajnosti in aktivnih počitnicah na prostem, butičnih doživetjih in zagotavljanja dobrega počutja tudi med oddihom, kar krepi konkurenčni položaj Slovenije kot privlačne turistične destinacije, tudi med madžarskimi gosti. Pomembno k intenziviranju sodelovanja Slovenske turistične organizacije z madžarsko turistično industrijo prispeva danes podpisan sporazum o sodelovanju z madžarskim združenjem turističnih agencij in organizatorjev potovanj, ki bo med drugim rezultiral v pomembnem študijskem potovanju direktorjev najpomembnejših madžarskih agencij in organizatorjev potovanj v Sloveniji.«
 
Novinarski konferenci je sledila okrogla miza s predstavitvijo turistične ponudbe treh vodilnih destinacij: Maribora, Rogla – Pohorje in Koroške.
 
Več informacij je na voljo v medijskem središču STO.

PR: STO