Nacionalne turistične organizacije Slovenije, Avstrije in Hrvaške so v letošnjem letu prvič združile moči v promocijski kampanji, namenjeni ameriškemu trgu.
Nacionalne turistične organizacije Slovenije, Avstrije in Hrvaške so v letošnjem letu prvič združile moči v promocijski kampanji, namenjeni ameriškemu trgu. Kampanja z naslovom 'Alps. Adriatic. Amazing.' predstavlja tri sosednje države kot edinstveno evropsko destinacijo. Kampanjo Slovenske turistične organizacije (STO), hrvaške turistične organizacije HTZ in avstrijske turistične organizacije Österreich Werbung podpira Evropska potovalna komisija (ETC) in je sofinancirana z evropskimi sredstvi.
Cilj kampanje je povečati prepoznavnost Slovenije, Avstrije in Hrvaške kot nepozabnih destinacij za ameriške popotnike ter hkrati krepiti položaj Evrope kot najbolj priljubljene potovalne destinacije na svetu. Kampanja nagovarja zlasti individualne ameriške popotnike z višjo kupno močjo, ki iščejo trajnostne in avtentične potovalne izkušnje s pridihom sodobnega luksuza.
Kampanja 'Alps. Adriatic. Amazing.' pripoveduje navdihujočo zgodbo o treh državah, ki s svojo raznolikostjo omogočajo nepozabno doživetje v enem potovanju od Alp do Jadrana. Vsaka država izpostavlja svojo edinstveno ponudbo, z osredotočanjem na trajnostna in vključujoča doživetja, ki temeljijo na konceptu počasnega potovanja (slow travel) ter na neokrnjeni naravi, odlični gastronomiji, bogati kulturi in edinstvenem življenjskem slogu.
Mag. Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO), je dejala: »Lani smo v Sloveniji zabeležili izjemno 28-odstotno rast prenočitev ameriških gostov in njihovo najvišje število doslej. Letos beležimo nadaljnjo 17-odstotno rast, kar potrjuje naraščajoče zanimanje ameriških turistov za našo državo. Ciljno usmerjene promocijske aktivnosti na trgu ZDA smo tokrat nadgradili s skupno promocijsko kampanjo Slovenije, Avstrije in Hrvaške. Verjamemo, da lahko na oddaljenih trgih, kot so ZDA, z združevanjem moči dosežemo še vidnejše rezultate. Kampanja 'Alps. Adriatic. Amazing.' pripoveduje edinstveno zgodbo regije, ki se razteza od Alp do Jadrana in ponuja bogato ter raznoliko izkušnjo. Prepričani smo, da bo kampanja Slovenijo še močneje pozicionirala med vodilnimi evropskimi destinacijami, ki s svojo edinstveno naravo in trajnostnim pristopom privabljajo zahtevne ameriške popotnike.«
Slovenija se v kampanji predstavlja kot zeleno srce Evrope, ki združuje živahen urbani utrip in dih jemajočo naravo. Preberite več izjav in izvedite več o kampanji v medijskem središču STO .
PR - STO