Cocktina družbena omrežja so ta mesec zaznamovana z ljubeznijo.
Cocktina družbena omrežja so ta mesec zaznamovana z ljubeznijo. V sodelovanju z DROM Agency so namreč zasnovali oglaševalsko akcijo, ki slavi mnogo let ljubezni.
Kratek opis akcije: Za Cockto je letošnje leto izjemno pomembno, saj praznuje 70 let. Prvič smo se vanjo zaljubili 8. marca 1953 in je od takrat do danes postregla s številnimi nepozabnimi spomini. Ker pravijo, da je naša ljubezen do nje z leti samo še močnejša, so se pri Cockti odločili, da v februarju, ki je po vsem svetu znan kot mesec ljubezni, pripravijo kampanjo, ki bo naslavljala ravno to – resnično ljubezen.
Kratek opis akcije: Za Cockto je letošnje leto izjemno pomembno, saj praznuje 70 let. Prvič smo se vanjo zaljubili 8. marca 1953 in je od takrat do danes postregla s številnimi nepozabnimi spomini. Ker pravijo, da je naša ljubezen do nje z leti samo še močnejša, so se pri Cockti odločili, da v februarju, ki je po vsem svetu znan kot mesec ljubezni, pripravijo kampanjo, ki bo naslavljala ravno to – resnično ljubezen.
»Je to tista, ki se zgodi nepričakovano in je z vsakim požikom le še bolj legendarna? So to tiste majhne pozornosti, kot je hitro sporočilo, napisano na listku, ki je prilepljen na hladilnik? Preprost pogled v oči, ki pove vse? Cockta je odgovor na vprašanje, kakšna je resnična ljubezen, poiskala pri treh parih, ki letos praznujejo mnogo let ljubezni,« pravijo snovalci akcije.
Pari so izdali recept za svojo dolgotrajno ljubezen in sledilcem sporočili, da je prava ljubezen lahko sladka tudi brez sladkorja. Skrivnost ni v sladkih, zasanjanih stvareh, ampak v resničnih, včasih tudi neprijetnih situacijah. Ko je ljubezen na preizkušnji, je odziv partnerjev tisti, ki bo odločal o tem, ali bo njun odnos z leti samo še močnejši.
Želimir & Alemka, 56 let ljubezni
Božidar & Teja, 42 let ljubezni
Rajko & Rajka, 48 let ljubezni
Elementi akcije: spletna stran, objave na Instagramu, YouTubu in Facebooku
Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc
Vodja projekta v agenciji: Špela Linec
Strateška direktorica: Milena Jakovljević
Tekstopisec: Nino Bavčar
Vodenje družbenih omrežij: Blažka Klarić, Špela Linec, Bruna Stefanović in Jovana Takac
Oblikovalec: Lazar Todorović
Produkcija: DROM agency
Fotografinja: Lara Rožemberg
Direktor fotografije in montažer: Bine Zarabec
Medijska agencija: PMG
Čas trajanja akcije: od 1. do 28. februarja 2023
VIR: Marketing Magazin MM