Skupina L'Oréal je na nedavnem sejmu zabavne elektronike CES 2022 predstavila dva prototipa tehnoloških naprav, katerih cilj je uporabnikom zagotoviti nove, enostavnejše in bolj praktične lepotne izkušnje



Ljubljana, 13. januar 2023 - Skupina L'Oréal je na nedavnem sejmu zabavne elektronike CES 2022 predstavila dva prototipa tehnoloških naprav, katerih cilj je uporabnikom zagotoviti nove, enostavnejše in bolj praktične lepotne izkušnje: ročni, ultra natančni pametni aplikator ličil, namenjen ljudem z omejeno mobilnostjo dlani in rok, HAPTA in prvi domači elektronski aplikator za ličenje obrvi, ki uporabnikom nudi personaliziran videz obrvi v nekaj sekundah, L'Oréal BROW MAGIC.

"Za L'Oréal je prihodnost lepote vključujoča. In ta prihodnost bo bolj dostopna zahvaljujoč tehnologiji. Ti dve tehnološki inovaciji predstavljata poslanstvo našega podjetja: ustvarjanje lepote, ki premika svet, " pravi Nicolas Hieronimus, izvršni direktor skupine L'Oréal. 

HAPTA aplikator za nanašanje ličil za ljudi z omejeno gibljivostjo dlani in rok

Približno 50 milijonov ljudi po vsem svetu živi z omejenimi finomotoričnimi sposobnostmi. Zato so nekatere vsakodnevne dejavnosti, kot je na primer nanašanje ličil, izziv. HAPTA je ročni, ultra natančni pametni aplikator za nanašanje ličil, razvit v sodelovanju z znanstveniki in inženirji iz L'Oréala, namenjen ljudem z omejeno gibljivostjo dlani in rok. Inovativni aplikator omogoča enakomerni nanos šminke doma. HAPTA uporablja tehnologijo, ki jo je prvotno ustvaril Verily za stabilizacijo in izravnavo pripomočkov, ki ljudem z omejeno gibljivostjo dlani in rok omogočajo neodvisno jesti.

Aplikator HAPTA je opremljen z magnetnim dodatkom, ki omogoča enostavno in ergonomsko uporabo s  360 stopinjsko rotacijo in 180 stopinjskim upogibanjem. Funkcija »klik« uporabniku omogoča, da napravo intuitivno namesti v želeni položaj, v katerem nato med uporabo tudi ostane ter možnost, da shrani nastavitve po meri za prihodnjo uporabo. HAPTA aplikator je opremljen z vgrajeno baterijo (tri ure do polnega polnjenja) in polnilno postajo, ki zmore enourno neprekinjeno uporabo (približno 10+ aplikacij).

L'Oréal BROW MAGIC – ročni in lahki elektronski aplikator za ličenje obrvi

Naprava L'Oréal Brow Magic je nastala v  partnerstvu med L'Oréalom in tehnološkim podjetjem Prinker, ki je znano po začasnih tetovažah. Uporablja 2400 drobnih šob in tehnologijo tiskanja z ločljivostjo do 1200 kapljic na palec (dpi), ki zagotavljata najnatančnejšo obliko obrvi v nekaj sekundah. Z  uporabo L'Oréal Modiface tehnologije razširjene resničnosti L'Oréal Brow Magic skenira obraz uporabnika in poda priporočila za mikroblading, mikrosenčenje ali polnjenje obrvi.

Ko uporabnik skenira obraz z Modiface, izbere želeno obliko, debelino in barvo obrvi ter s pomočjo razširjene realnosti preveri, kako obrvi delujejo na obrazu. Potem zadostuje, da uporabi primer oziroma podlago, napravo potegne čez obrvi in nanese zaključni sloj za popravek videza, s čimer je celotni postopek končan. L'Oréal Brow Magic naj bi  bil na voljo letos tekom leta. 

Video predstavitve HAPTA in L'Oréal Brow Magic si oglejte na povezavah: 
###

O podjetju L'Oréal

L'Oréal, vodilno svetovno podjetje v lepotni industriji, se že več kot 110 let zavzema za en sam cilj: izpolnjevanje lepotnih želja potrošnikov po vsem svetu. Naše poslanstvo, da ustvarjamo lepoto, ki premika svet, opredeljuje naš pristop k lepoti kot vključujoč, etičen, radodaren in zavezan družbeni in okoljski trajnosti. Z našim širokim portfeljem 35 mednarodnih blagovnih znamk in ambicioznimi trajnostnimi zavezami v okviru našega programa L'Oréal za prihodnost ponujamo vsakemu posamezniku najboljše v smislu kakovosti, učinkovitosti, varnosti, iskrenosti in odgovornosti, hkrati pa slavimo lepoto v vsej svoji neskončni raznolikosti. Z 85.400 zaposlenimi, uravnoteženim geografskim odtisom in prodajo v vseh distribucijskih omrežjih (e-trgovina, množični trg, veleblagovnice, lekarne, frizerski saloni, maloprodaja blagovnih znamk in potovalna maloprodaja), je skupina leta 2021 ustvarila 32,28 milijarde evrov prodaje. Z 20 raziskovalnimi centri v 11 državah po svetu in predano raziskovalno-inovacijsko ekipo več kot 4.000 znanstvenikov in 3.000 tehnoloških strokovnjakov, je L'Oréal osredotočen na redefiniranje prihodnosti lepote in postane močno Beauty Tech podjetje.

Za več informacij obiščite https://www.loreal.com/en/mediaroom.

VIR: Grayling