Pri Petrolu so v sodelovanju z Agencijo 101 za slovenski in hrvaški trg zasnovali komunikacijsko akcijo ob prenovi mobilne aplikacije.
Pri Petrolu so v sodelovanju z Agencijo 101 za slovenski in hrvaški trg zasnovali komunikacijsko akcijo ob prenovi mobilne aplikacije.
Kratek opis akcije: Nekdanja aplikacija Na poti z novim imenom Petrol GO in novimi funkcionalnostmi Petrolovim uporabnikom prinaša dovršeno nakupno izkušnjo in rekorde v prihranku časa, kot izpostavljajo v kreativnem sporočilu. »Vsakdan povprečnega človeka je postal kot tekma. Čas je naša najdragocenejša dobrina, zato je prihranek časa na vsakem koraku zelo dobrodošel. To omogoča tudi prenovljena aplikacija Petrol GO,« pravijo snovalci akcije.
Aplikacijo opišejo kot najbolj priročno orodje za nakupe in plačila na Petrolu, ki jo uporablja vedno več strank Petrola. S »Skeniraj in plačaj« ponuja hiter in praktičen način plačila goriva, avtopranja in kave ter naročanje hrane in izdelkov vnaprej, brez obiska blagajne. Aplikacija je na voljo tudi poslovnim strankam Petrola, ki prav tako lahko plačujejo digitalno. Članom Petrol kluba pa je v aplikaciji na voljo še pregled in koriščenje ugodnosti Petrol kluba.
V televizijskih oglasih v slogu prepoznavnih prenosov nastopov smučarjev in smučark spremljamo Tino Brzino in Žana Kraljca (v hrvaških različicah pa Ivico Kraljčića in Leono Brzić), ki hitro in uspešno vijugata med plačevanjem goriva, naročanjem FRESH ponudbe in koriščenjem ugodnosti Petrol kluba. Celotno komunikacijo povezuje zmagovalna linija, ki sporoča, da lahko s prenovljeno aplikacijo vse opraviš hitro in preprosto.
Več o aplikaciji Petrol GO lahko preberete tudi v novem MM-u v rubriki Študija priMMera.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali
Predstavnice naročnika: Andreja Lukež, Maruša Vindiš, Petra Oplotnik in Urša Primožič
Vodji projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič in Minela Jelečević
Kreativna direktorja: Ana Šušteršič in Matjaž Germ
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Matic Strgar
Tekstopisca: Urška Čuk in Tit Lončar
Strateginja: Špela Vuga
Digitalni strateg: Uroš Svenšek
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Godina
Trajanje akcije: od 15. marca do 30. aprila 2024
VIR: MM