Slovenska turistična borza (SIW), največji poslovni dogodek slovenskega turizma, letos gosti 253 podjetij, od tega 120 tujih iz 24ih držav.

Udeleženci borze prihajajo predvsem iz evropskih trgov, krepi se zanimanje tudi za Slovenijo s prekomorskih trgov, predvsem iz ZDA. Letos drugič zapovrstjo slovenska turistična borza pod nazivom 'SIW on Boutique Tour' tuje in domače udeležence gosti na poslovnih dogodkih, ki se prepletajo z neformalnimi srečanji in edinstvenimi doživetji na študijskih turah v slovenskih makro destinacijah z Ljubljano kot izhodiščno točko.

Slovenska turistična borza , mednarodno prepoznavna pod nazivom SIW, že vrsto let predstavlja najpomembnejši poslovni dogodek v slovenskem turizmu in odlično priložnost za utrjevanje že obstoječih in vzpostavljanje novih partnerstev predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva ter tujih organizatorjev potovanj in agentov. SIW poteka v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO), letos že štiriindvajsetič. Udeleženci borze včeraj in danes (30. in 31. maja) spoznavajo Slovenijo na osmih enodnevnih študijskih potovanjih v makro destinaciji po lastni izbiri. Tekom dogodka tako spoznavajo dve različni destinaciji, v sklopu katerih v popoldanskem delu programa potekajo tudi 1na1 sestanki.

Ilona Stermecki, v.d. direktorice STO, ob osrednjem poslovnem dogodku slovenskega turizma izpostavlja velik pomen turistične borze za predstavitev slovenske turistične ponudbe ključnim turističnim agencijam in organizatorjem potovanj: »Veseli me, da na Slovenski turistični borzi, najpomembnejšem poslovnem turističnem dogodku v Sloveniji, letos gostimo predstavnike kar 120 tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij, kar je za polovico več kot lani, med tujimi udeleženci pa je 66 odstotkov tistih, ki se borze udeležujejo prvič. Letos zaznavamo tudi porast povpraševanja s prekomorskih trgov, predvsem iz ZDA. Po odličnih odzivih na personalizirano butično predstavitev Slovenije kot zelene nemasovne destinacije za edinstvena doživetja v okviru lanske borze tudi letos SIW izvajamo v okviru osmih enodnevnih študijskih tur. Ture potekajo po vseh štirih makro destinacijah, kjer se v okviru individualnih sestankov tujim gostom pridružujejo predstavniki slovenskih turističnih ponudnikov. Tuji in slovenski udeleženci borze edinstvena doživetja, ki jih slovenski turizem nudi, združujejo s priložnostjo sklepanja poslov ter krepitve že obstoječih in navezovanja novih poslovnih stikov.«

Več vam je na voljo v medijskem središču .

PR: STO