Komunikacijska agencija Sidera se predstavlja z novo podobo, za katero direktorica Urška Ambrož pravi, da na nekoliko bolj sodoben način izraža njihovo vizijo in način delovanja. Zasnovali so jo v beograjski pisarni agencije Pioniri.

»Sidera je latinsko ime za zvezdo. Ko sem leta 2008 izbirala ime za svojo agencijo, sem želela ime, ki bi odražalo mojo željo, izstopiti iz takratnih agencijskih ustrojev, delovati na sebi bolj lasten način. Ko sem naletela na ime Zvezda oziroma Sidera, se mi je zdelo to kar primerno, saj sem ime interpretirala v smislu 'seči proti zvezdam, gor, drugam …',« pravi. Tako je ime kot znak logično ob sebi dobilo znak zvezde.

Njihova prva zvezda je bila zelo klasična, lahko bi ji rekli kar bazična, rdeče-siva kombinacija pa naj bi izžarevala trdno in močno voljo, energijo, strast in akcijo. »Vsa ta izhodišča v neki meri še vedno veljajo za našo agencijo, res pa je, da me je zadnjih nekaj let zelo motila podoba naše rdeče zvezde in možna interpretacija v bolj političnem smislu. To je bil tudi glavni razlog za prenovo,« pove Urška Ambrož. 


NOVA ZVEZDA IZ DVEH DELOV

Po njenih besedah nova podoba na nekoliko bolj sodoben način izraža njihovo vizijo in način delovanja. »Pozicija znaka, ki je neka vrsta poenostavljene zvezde, se je postavila na mesto, kjer podjetja pozicionirajo znak R, ki označuje zaščito znamke. Meni se je ta pozicija zdela zelo simpatična in smiselna, še posebno, ko smo ji dodali pomen. Siderina nova zvezda je sestavljena iz dveh delov. Prvi je puščica, ki sicer kaže gor, a sporoča, da gre za POT. Kljub temu, da v osnovnem znaku kaže gor, smo v naši agenciji zagovorniki prave poti, ki pa ni nujno vedno in samo gor,« pravi.

Drugi del nove zvezde so trije manjši trapezi, ki kažejo v središče in ponazarjajo CILJ. Ta del znaka sporoča njihovo izjemno ciljno usmerjenost. »Oba dela se ob rahli rotaciji postavita v ČLOVEKA in ta del mi je najljubši, hkrati pa tudi najbolj direktno odraža naš način delovanja. Pristni človeški odnosi danes žal res niso samoumevni, a meni in posledično moji ekipi pomenijo največ. Tako z naročniki, mediji in drugimi partnerji gojimo izključno pozitivne in zadovoljujoče dolgoročne odnose. Ti nas bogatijo. V nekaj letih se zna zgoditi, da bo umetna inteligenca ustvarjala boljšo vsebino kot mi, a mislim, da do tega, da bomo z njo lahko imeli pristen odnos, ne bomo prišli,« pove.

PODOBO SO ZASNOVALI V BEOGRAJSKIH PIONIRIH

Novo podobo je zasnovala beograjska pisarna agencije Pioniri pod taktirko Ivana Živkovića, sicer Urškinega prijatelja in poslovnega partnerja. »To, da me stari logotip žuli, je Ivan vedel že dlje časa, a se o novi podobi pravzaprav nisva nikoli pogovarjala. Je pa res, da sem v zadnjem letu in pol nekaj oblikovalskih kolegov prosila, če imajo idejo v smislu izdelave sodobnejše podobe Sidere, a z nobeno idejo nismo naredili koraka v pravo smer. Konec novembra 2022, ko je bil Ivan na delovnem obisku v ljubljanski pisarni Pionirov, pa je sam predlagal, da moram res nekaj narediti v smeri prenove. Da je njemu, kot mojemu partnerju, nerodno, ker stari znak res ni videti dobro. Pa sem bolj v šali kot zares rekla, pa naredi novo,« se nasmeji.

Njeno edino izhodišče je bilo, da ohranijo rdečo barvo (ki so jo pomladili in ji dodali nekaj rožnatih odtenkov) in znak zvezde. Ko je čez dobra dva tedna dobila prvi predlog, jo je v trenutku prepričal, naredili so le majhen popravek, zdaj pa jih čakajo še druga gradiva, manjša prenova prostorov in nova spletna stran.

VIR: MM