Porsche Cayenne postavlja merila v segmentu SUV že od leta 2002. Od uporabnosti do prestižnega udobja in od terenskih pa vse do športnih zmogljivosti – Cayenne je še zmeraj tisto, kar pričakujete od tipičnega Porscheja.
Porsche Cayenne postavlja merila v segmentu SUV že od leta 2002. Od uporabnosti do prestižnega udobja in od terenskih pa vse do športnih zmogljivosti – Cayenne je še zmeraj tisto, kar pričakujete od tipičnega Porscheja. Dovršena športnost, izpopolnjena učinkovitost, brezčasen dizajn in vrhunska ergonomija upravljanja pa so atributi Cayenna najnovejše generacije.
Ferry Porsche je že leta 1989 napovedal: »Če bomo izdelali terensko vozilo v skladu z našimi standardi kakovosti in z našim grbom na pokrovu motorja, ga bodo ljudje kupili.« Ideja vizionarja je bila takrat še nekoliko pred časom, a je leta 2002 s prvo generacijo Cayenna postala resničnost.
Ko je Cayenne debitiral, so njegove vsestranske zmogljivosti požele pravo navdušenje, saj je bil to športni avtomobil in hkrati terenec. Poleg tega pa je bila njegova ključna lastnost udobje na dolgih razdaljah. Ti atributi so v središču Cayennove privlačnosti še danes, se pa aktualna generacija predstavlja z novimi tehnološkimi rešitvami, oblikovnimi elementi in motorji ter z razširjenimi možnostmi personalizacije. Spoznajte nekaj najpomembnejših novosti.
1. Nova zunanja podoba Porsche Cayenna
Tako kot njegov predhodnik je tudi novi Cayenne na voljo v dveh karoserijskih različicah – Cayenne in Cayenne Coupé. Slednji je nekoliko nižji od svojega brata in bolj športno naravnan. Oba modela pa se ponašata z novim dizajnom odbijačev, pokrova motorja in žarometov (več o tem pozneje) ter z večjimi, 20-palčnimi serijskimi platišči, ki so na izbiro v več svežih različicah. Posodobljen je tudi zadek, vključno z novo zasnovo vrat prtljažnika in zadnjih luči.
Razširjena je ponudba novih zunanjih kovinskih barv, med katerimi boste našli algrave modro, monteško modro in novo posebno barvo, arktično sivo. Seveda pa je v sklopu barv po naročilu iz programa Porsche Exclusive Manufaktur na voljo še precej drugih barvnih odtenkov.
Ferry Porsche je že leta 1989 napovedal: »Če bomo izdelali terensko vozilo v skladu z našimi standardi kakovosti in z našim grbom na pokrovu motorja, ga bodo ljudje kupili.« Ideja vizionarja je bila takrat še nekoliko pred časom, a je leta 2002 s prvo generacijo Cayenna postala resničnost.
Ko je Cayenne debitiral, so njegove vsestranske zmogljivosti požele pravo navdušenje, saj je bil to športni avtomobil in hkrati terenec. Poleg tega pa je bila njegova ključna lastnost udobje na dolgih razdaljah. Ti atributi so v središču Cayennove privlačnosti še danes, se pa aktualna generacija predstavlja z novimi tehnološkimi rešitvami, oblikovnimi elementi in motorji ter z razširjenimi možnostmi personalizacije. Spoznajte nekaj najpomembnejših novosti.
1. Nova zunanja podoba Porsche Cayenna
Tako kot njegov predhodnik je tudi novi Cayenne na voljo v dveh karoserijskih različicah – Cayenne in Cayenne Coupé. Slednji je nekoliko nižji od svojega brata in bolj športno naravnan. Oba modela pa se ponašata z novim dizajnom odbijačev, pokrova motorja in žarometov (več o tem pozneje) ter z večjimi, 20-palčnimi serijskimi platišči, ki so na izbiro v več svežih različicah. Posodobljen je tudi zadek, vključno z novo zasnovo vrat prtljažnika in zadnjih luči.
Razširjena je ponudba novih zunanjih kovinskih barv, med katerimi boste našli algrave modro, monteško modro in novo posebno barvo, arktično sivo. Seveda pa je v sklopu barv po naročilu iz programa Porsche Exclusive Manufaktur na voljo še precej drugih barvnih odtenkov.
2. Notranjost z inovativno izkušnjo Porsche Driver Experience
Notranjost novinca zaznamuje vozniku in potnikom prilagojena tehnologija, ki je resnično revolucionarna. Cayenne se ponaša z novim konceptom prikazovanja in upravljanja Porsche Driver Experience, ki ponuja popolnoma digitalen zaslon, široke možnosti individualizacije in intuitivno upravljanje. Vozniku sta na voljo 12,6-palčni ukrivljeni instrumentni zaslon in 12,3-palčni osrednji zaslon, pred sovoznikom pa je lahko opcijski 10,9-palčni zaslon. Z novo tehnologijo prikaza voznikov zaslon ne potrebuje zastora za senčenje, kar mu daje sodoben in tanek videz.
Opcijski 10,9-palčni sovoznikov zaslon je občutljiv na dotik, potniku pa omogoča, da med vožnjo upravlja navigacijo ali izbira med medijskimi storitvami, kar lahko resnično razbremeni voznika. Novi Cayenne je zasnovan za skupna doživetja vseh v avtomobilu in njegove tehnološke rešitve to prav zares zagotavljajo. Potniki lahko med vožnjo gledajo tudi pretočne videovsebine iz nove Porschejeve storitve In-Car Video. Platforma omogoča, da lahko uporabniki dostopajo do svojih najljubših pretočnih vsebin na enem mestu. Da pa sovoznikov zaslon ne bi motil voznika, je na njem posebna folija, ki preprečuje, da bi voznik videl nanj. Videovsebine se sicer lahko na osrednji zaslon prenašajo le takrat, ko Cayenne miruje.
VIR: Porsche Slovenija