Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo izboljšani program zvestobe Pika.
Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo izboljšani program zvestobe Pika.
Kratek opis akcije: Mercator Pika, za katero v Mercatorju pravijo, da je ena od najbolj priljubljenih kartic zvestobe v Sloveniji, bo s februarjem dobila dodatne izoljšave, kot so skrajšano bonitetno obdobje, novi načini zbiranja pik, ki skrajšajo pot do prihrankov, ter več poudarka na povezanosti Pike z aplikacijo Moj M in akcijami, ki jih ta ponuja in nakupovalno izkušnjo spremeni v igro. Prav videoigra je glavni koncept za akcijo, v kateri peterica kupcev stopi skozi portal v nov svet, v katerem jih čaka še več ugodnosti in popustov; glavni sprožilec za vstop v ugodnejše vzporedno vesolje pa je Pika.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje, oglaševanje v tiskanih medijih, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka, Kristina Gregorc in Urška Kovačič
Agencija: Herman & partnerji
Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič
Direktorica projekta: Tjaša Penko
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisec: Sašo Braz
Umetniški vodja: Žiga Aljaž
Oblikovalci: Timotej Rebol, Špela Medak in Matic Kosem
Digitalna strateginja: Nina Tanhofer
Digitalna direktorica projektov: Patricija Fržović
Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: Studio Nexus
VIR: MM