Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo izboljšani program zvestobe Pika.

Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo izboljšani program zvestobe Pika.

Kratek opis akcije: Mercator Pika, za katero v Mercatorju pravijo, da je ena od najbolj priljubljenih kartic zvestobe v Sloveniji, bo s februarjem dobila dodatne izoljšave, kot so skrajšano bonitetno obdobje, novi načini zbiranja pik, ki skrajšajo pot do prihrankov, ter več poudarka na povezanosti Pike z aplikacijo Moj M in akcijami, ki jih ta ponuja in nakupovalno izkušnjo spremeni v igro. Prav videoigra je glavni koncept za akcijo, v kateri peterica kupcev stopi skozi portal v nov svet, v katerem jih čaka še več ugodnosti in popustov; glavni sprožilec za vstop v ugodnejše vzporedno vesolje pa je Pika.

Elementi akcije:
televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje, oglaševanje v tiskanih medijih, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika:
  Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka, Kristina Gregorc in Urška Kovačič

Agencija:
Herman & partnerji

Direktorica naročnika:
Tina Cirman Popovič

Direktorica projekta:
Tjaša Penko

Kreativni direktor:
Miha Bevc

Tekstopisec:
Sašo Braz

Umetniški vodja:
Žiga Aljaž

Oblikovalci:
Timotej Rebol, Špela Medak in Matic Kosem

Digitalna strateginja:
Nina Tanhofer

Digitalna direktorica projektov:
Patricija Fržović

Upravljavka družbenih omrežij:
Diana Abdagić

Produkcijska hiša:
Super 16

Režiser:
Jure Matjažič

Fotograf:
Peter Giodani

Medijska agencija:
Studio Nexus

VIR: MM