Skoraj 60 let po predstavitvi vozila Renault 16, ki je bil hkrati moderen, prostoren in pripraven, ter 40 let po revoluciji z modelom Espace, ki je imel prilagodljivo notranjostjo z do sedmimi sedeži ob zunanji dolžini le 4,25 metra
Skoraj 60 let po predstavitvi vozila Renault 16, ki je bil hkrati moderen, prostoren in pripraven, ter 40 let po revoluciji z modelom Espace, ki je imel prilagodljivo notranjostjo z do sedmimi sedeži ob zunanji dolžini le 4,25 metra, Symbioz nadaljuje izročilo družinskih »vozil življenja« znamke Renault. Symbioz je vsestransko vozilo, ki ima vgrajene najboljše tehnologije znamke Renault iz segmenta C, se ponaša s kompaktnimi zunanjimi merami in prostorno notranjostjo in ustreza vsem potrebam.
Zasnovan kot »vozilo življenja«, kar je bil načrten in ključen element razlikovanja od tekmecev, je Renault 16 ob svojem prihodu na trg leta 1965 uvedel novo vrsto karoserije s petimi vrati na zadku. Ta so omogočala dostop do prtljažnika, ki ga je bilo z modularno zadnjo sedežno klopjo možno povečevati, klop pa med drugim postaviti tudi v položaj »vožnje na počitnice«. Renault 16 je ponujal za tisti čas edinstveno vsestransko uporabnost in je bil kot nalašč za družine, saj se je prilagajal njihovim potrebam in šel v korak z znatnimi družbenimi spremembami.
Od takrat Renault ni prenehal z uvajanjem inovacij s svojimi družinskimi vozili, ki so šli v korak s časom. To je v osemdesetih letih veljalo za Espace, ki je z enoprostorsko zasnovo in takrat edinstveno prilagodljivostjo notranjosti pomenil pravo revolucijo. V devetdesetih je Renault to ponovil z vozilom Scenic, prvim kompaktnim enoprostorcem. Notranjost je bila zasnovana za zagotavljanje dobrega počutja vseh potnikov.
Tudi Symbioz lahko prtljažnik in bivalni prostor prilagaja raznim družinskim potrebam, vgrajene ima uporabne tehnologije z dodano človeško vrednostjo in je na zunaj dovolj kompakten, da je povsem primeren tudi za mestne vožnje. Ima torej iste gene in je narejen po receptu vsestranskega vozila življenja, ki gre v korak s svojim časom. Z uporabo novega oblikovnega jezika znamke Renault je Symbioz naravno nadaljevanje nedavno predstavljenih modelov Scenic E-Tech 100% electric in novega vozila Captur.
Od takrat Renault ni prenehal z uvajanjem inovacij s svojimi družinskimi vozili, ki so šli v korak s časom. To je v osemdesetih letih veljalo za Espace, ki je z enoprostorsko zasnovo in takrat edinstveno prilagodljivostjo notranjosti pomenil pravo revolucijo. V devetdesetih je Renault to ponovil z vozilom Scenic, prvim kompaktnim enoprostorcem. Notranjost je bila zasnovana za zagotavljanje dobrega počutja vseh potnikov.
Tudi Symbioz lahko prtljažnik in bivalni prostor prilagaja raznim družinskim potrebam, vgrajene ima uporabne tehnologije z dodano človeško vrednostjo in je na zunaj dovolj kompakten, da je povsem primeren tudi za mestne vožnje. Ima torej iste gene in je narejen po receptu vsestranskega vozila življenja, ki gre v korak s svojim časom. Z uporabo novega oblikovnega jezika znamke Renault je Symbioz naravno nadaljevanje nedavno predstavljenih modelov Scenic E-Tech 100% electric in novega vozila Captur.
Samo najboljše segmenta C
Symbioz združuje najboljše iz ponudbe Renault v segmentu C s področja modularnosti, povezljivosti in učinkovitosti ter je nekakšen koncentrat strokovnega znanja in inteligence v službi udobja in ugodja vseh potnikov tako na kratkih kot tudi dolgih vožnjah. To vozilo je tako namenjeno zelo širokemu krogu kupcev. Predvsem je to vozilo za družine, ki potrebujejo prostorno in prilagodljivo notranjost, modernost in učinkovitost. Vendar je primeren tudi za službene vozne parke podjetij, ki želijo raven elektrifikacije ob skrbno obvladanih skupnih stroških uporabe. Za ti dve vrsti kupcev je Symbioz izvrstna izbira brez kompromisov.
Med modela Captur in Austral umeščeni Symbioz bo okrepil ponudbo znamke Renault v spodnjem robu segmenta C. Ta novi model z dolžino 4,41 metra dopolnjuje ponudbo modelov s hibridnim pogonskim sklopom E-Tech full hybrid, v kateri sta že Megane Conquest (4,57 m) in Austral (4,51 m), poleg teh pa v ta segment spadata še električno gnana modela Megane in Scenic E-Tech 100% electric. To utrjuje koherentnost strategije Renault, ki ustreza vsem željam kupcev z dvojno ponudbo na namenskih konstrukcijskih osnovah.
Opremljen z najboljšimi tehnologijami
Symbioz je opremljen z najboljšimi tehnologijami Renault. Ima multimedijski sistem OpenR Link z vgrajenimi funkcijami Google, prav tako pa tudi stekleno streho Solarbay z možnostjo zamračitve. Različica Iconic ima številne asistenčne sisteme za vožnjo nove generacije, ki optimizirajo varnost in udobnost vožnje.
S prtljažnikom prostornine do 624 litrov, kar je izjemno glede na omejeno dolžino, in je poleg tega še prilagodljiv zaradi vzdolžno pomične zadnje klopi in njene zložljivosti v raven pod, je Symbioz na ravni najboljših v svojem razredu. Ob teh odlikah pa je kompakten in okreten. Kot tak je vsestransko uporaben, za mestne vožnje in za družinske potrebe.
To novo družinsko vozilo je tudi spoštljivo do okolja in gospodarno za uporabo, saj ima obvladano težo, ki ne presega 1.500 kilogramov, in ga poganja hibriden pogonski sklop E-Tech hybrid 145. Ta ima porabo goriva in izpuste na najboljši ravni na trgu zahvaljujoč ekskluzivni izjemno učinkoviti tehnologiji, ki so jo od uvedbe leta 2020 stalno izboljševali.
Po modelih Megane Conquest, Megane E-Tech100% electric, Austral in Scenic E-Tech 100% electric zdaj Symbioz kot zadnji model ofenzive Renault v segmentu C zaokroža ponudbo kompaktnih vozil znamke.
VIR: Renault