Renaultov novi športni terenec AUSTRAL je kamuflažno odet pripravljen za zaključno uglaševalno fazo in preskusne vožnje na evropskih cestah.
Renaultov novi športni terenec AUSTRAL je kamuflažno odet pripravljen za zaključno uglaševalno fazo in preskusne vožnje na evropskih cestah. Cilj je zagotoviti zanesljivost tega modela in izvesti zadnje fine nastavive njegovih motorjev.
Novi Renault AUSTRAL vstopa v zadnjo etapo razvoja. Ob vsaki pripravi novega modela so preskusni primerki podvrženi mesecem intenzivnih preskusov, s katerimi pomagamo zagotoviti kar najvišjo raven kakovosti in zanesljivosti. Ti preskusi vzdržljivosti omogočajo preverjanje zanesljivosti in dolgoživosti različnih sestavnih delov in sklopov.
V takšnih težkih pogojih novi Renault AUSTRAL zaključuje svoj razvoj, z zadnjimi preverjanji nove CMF-CD3 platforme in elektrificiranih motornih izvedb.
Z zahtevnimi preskusi do najboljšega izdelka
Novi Renault AUSTRAL zdaj vstopa v fazo končnih preskusov delovanja, ki jih imenujejo »Confirmation Runs«, kar v resnici pomeni, da bodo s približno sto vozili prevozili dva milijona kilometrov.
Novi Renaultov športni terenec AUSTRAL bo zdaj prevozil Francijo, Španijo, Nemčijo in Romunijo, da bi tako še enkrat preverili veljavnost predhodno opravljenih preverjanj. Tako bo okrog 900 voznikov po javnih cestah prevozilo 600 tisoč kilometrov v dejanskih prometnih razmerah, medtem ko bodo še 1,4 milijona kilometrov prevozili na zaprtih preskusnih stezah.
Te preskusne vožnje bodo med drugim omogočile dokončno preverjanje finih nastavitev nove konstrukcijske osnove CMF-CD3, delovanja in umeritev pomagal za vožnjo, zvočne zatesnjenosti in tudi udobnosti vzmetenja, s čimer bodo bodočim kupcem zagotovili kar najboljši izdelek.
Elektrificirana ponudba motorjev
Med temi preskusi so tudi takšni za preverjanje motorjev. Renault AUSTRAL bo imel v ponudbi samo bencinsko-hibridne motorje. Ponudba bo večinoma sestavljena z novo motorno opcijo: najnovejšo generacijo E-Tech hibrida, 1.3 TCe motorja z 12V blagim hibridom, prvič pa z AUSTRALOM v Renaultovo ponudbo prihaja blag hibridni pogonski sklop 1.2 TCe z napetostjo 48 voltov.
Ta paleta motorjev bo zagotovila rekordne zmogljivosti z znižanimi CO2 emisijami – od 105 g CO2/km (motor E-Tech v skladu z WLTP standardom, še v postopku potrjevanja) in z do 150 kW (200 KM) največje moči.
Bodite pozorni – morda boste tudi vi kje na cesti opazili nov model Renault Austral.
PR - Renault Slovenija