7 milijard minut pretakanja in bistveno povečan angažma uporabnikov na pretočni platformi MaxNedelja, 4. avgust, predstavlja rekordni dan za Warner Bros. Discovery v Evropi s 600 milijoni minut pretakanja v enem dnevu.Rekordno število novih naročnikov na pretočno platformo Max med OI, kar 77 % več kot med Olimpijskimi igrami Tokio 2020.Sobota, 27. julij, je bil največji dan za Warner Bros. Discovery v Evropi po številu novih naročnikov na pretakanje.

7 milijard minut pretakanja in bistveno povečan angažma uporabnikov na pretočni platformi MaxNedelja, 4. avgust, predstavlja rekordni dan za Warner Bros. Discovery v Evropi s 600 milijoni minut pretakanja v enem dnevu.Rekordno število novih naročnikov na pretočno platformo Max med OI, kar 77 % več kot med Olimpijskimi igrami Tokio 2020.Sobota, 27. julij, je bil največji dan za Warner Bros. Discovery v Evropi po številu novih naročnikov na pretakanje.

Warner Bros. Discovery je med Olimpijskimi igrami Pariz 2024, ki so se zaključile s slovesnostjo v nedeljo, 11. avgusta 2024, zabeležil rekordno gledanost in angažiranost gledalcev na vseh platformah – od brezplačnih kanalov, do plačljive televizije, pretakanja, interneta in družbenih omrežij.Nedavna uvedba platforme Max v 25 evropskih državah je letošnje igre naredila za prve »prave pretočne olimpijske igre« v Evropi, saj je več uporabnikov pretakalo vsebine kot kadarkoli prej. Med najbolj pomembne dosežke sodijo:Skupna gledanostSkupni doseg več kot 215 milijonov gledalcev v Evropi, ki so spremljali vsebine olimpijskih iger na platformah Warner Bros. Discovery – kar 23 % več kot med Olimpijskimi igrami Tokio 2020 (+40 milijonov).Številka vključuje platformo Max, kanale Eurosport ter brezplačne kanale na Norveškem (TV Norge), Švedskem (Kanal 5) in Finskem (Kutonen, TV5). Gledanost pretakanjaVeč kot 7 milijard minut pretakanja med igrami – šestkrat več kot med OI Tokio 2020.Rekordni dan za Warner Bros. Discovery v Evropi: nedelja, 4. avgust, s 600 milijoni minut pretakanja v enem dnevu s strani naročnikov platforme Max.Ta dan je potekala finalna tekma na 100 metrov za moške, dvoboj za zlato teniško medaljo med Novakom Đokovićem in Carlosom Alcarazom, zadnji dan plavalnih tekmovanj in cestna kolesarska dirka za ženske.Štirikrat več edinstvenih gledalcev pretakanja na platformi Max med igrami v primerjavi s prejšnjimi poletnimi olimpijskimi igrami.Naročniki pretočne storitveŠtevilo novih naročnikov na pretočne storitve je preseglo skupno število za Tokio 2020 po samo štirih dneh tekmovanja v Parizu (od sobote, 27. julija, do torka, 30. julija 2024).Rekordno število novih naročnikov na pretočne storitve med igrami; 77 % več kot med OI Tokio 2020.Sobota, 27. julij, je prinesla največje število novih naročnikov na pretočne storitve v enem dnevu v Evropi za Warner Bros. Discovery.Izjemna rast števila naročnikov na vseh večjih trgih v Evropi, predvsem v Franciji, Italiji, na Poljskem, Švedskem in v Veliki Britaniji. JB Perrette, izvršni direktor in predsednik za globalne pretočne storitve in igre pri Warner Bros. Discovery, je dejal: »OI Pariz 2024 so presegle vsa pričakovanja oboževalcev in gledalcev, pa tudi za pretočno poslovanje Maxa in Warner Bros. Discovery. Pridružili so se nam milijoni novih naročnikov, dnevno so na naših pretočnih platformah sodelovali milijoni gledalcev, ki so si med igrami ogledali milijarde minut vsebine. Naša moč na področju pretočnih storitev se samo krepi, pred nami je še skoraj polovica svetovnega trga. Čestitke in hvala našim partnerjem iz Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) in Organizacijskega komiteja Pariz 2024 za epske olimpijske igre.« Andrew Georgiou, predsednik in izvršni direktor Warner Bros. Discovery U.K & Ireland in WBD Sports Europe, je dejal: »Pariz 2024 je ponovno pokazal vrednost povezovanja vrhunskega športa in zabave za spodbujanje gledanosti in angažiranosti v velikem obsegu. Med temi igrami smo izkoristili pravo priložnost in zagotovili produkcijo svetovnega razreda z izjemnimi strokovnjaki na televiziji in zgodbami iz lokalnih držav, kar se je ponovno izkazalo za zmagovalno kombinacijo. Max se je izkazal za ključnega za spremljanje športa z izboljšano uporabniško izkušnjo in novimi interaktivnimi funkcijami, ki so spodbudile več naročnikov, da pridejo na platformo in ostanejo angažirani dlje.« Dodatni poudarki vključujejo:Bezplačne platforme, aplikacije in družbena omrežja:Več kot 4,5 milijard ogledov videoposnetkov, objavljenih na družbenih omrežjih Warner Bros. Discovery o olimpijskih igrah.Skoraj desetkrat več kot med Tokiom 2020 in več kot štirikrat več kot med Zimskimi olimpijskimi igrami Peking 2022 in Tokio 2020 skupaj.K številu ogledov sta pripomogla predvsem omrežji TikTok in Instagram.Brezplačni kanali in predplačniška televizijaPovprečna linearna TV gledanost za Pariz 2024 na platformah Warner Bros. Discovery je bila dvakrat večja kot v Tokiu 2020, kar kaže, da olimpijske igre še naprej pritegnejo veliko pozornosti v Evropi na vseh platformah.Izjemen delež občinstva – več kot 80 % za več dogodkov – je bil zabeležen na brezplačnih kanalih (na Finskem, Norveškem in Švedskem) in v naročniškem omrežju Eurosport – vključno s povečanjem deleža v primerjavi z brezplačnimi kanali.Olimpijske igre Pariz 2024, prve v Warner Bros. Discovery olimpijske igre, so bile predvajane v skoraj 50 državah in 20 jezikih prek platform Max, Discovery+ in linearnih kanalov Eurosport. V skladu z novo pogodbo, objavljeno januarja 2023, bo Warner Bros. Discovery še naprej edino prizorišče, kjer bo možno gledati prav vsak trenutek iger, vključno s pretakanjem in polnimi televizijskimi pravicami. Sodelovanje vključuje Zimske olimpijske igre Milano in Cortina 2026, Olimpijske igre Los Angeles 2028, Zimske olimpijske igre Francoske Alpe 2030 in Olimpijske igre Brisbane 2032.




VIR: WBD