Hofer in Saatchi&Saatchi Ljubljana sta ob istem sporočilu razširila oglaševalsko akcijo Hofer cene z novimi motivi in dodatnimi kanali komuniciranja.

Hofer in Saatchi&Saatchi Ljubljana sta ob istem sporočilu razširila oglaševalsko akcijo Hofer cene z novimi motivi in dodatnimi kanali komuniciranja.

»Hofer cena velja za vse izdelke in kategorije prodajnega asortimana in je zmeraj ugodna, ne samo za določene izdelčne linije, zagotavlja pa jo racionalen poslovni model, v katerem se Hofer razlikuje od preostalih trgovcev,« je glavno sporočilo akcije. Tudi v razširjeni oglaševalski akciji izstopajo dodelani motivi, kjer ikonično »rumeno ceno« upodabljajo z različnimi izdelki iz trgovčeve ponudbe.

Pomemben nov komunikacijski kanal je spletna stran o Hofer ceni, kjer izpostavljajo in pojasnjujejo nekaj bistvenih prednosti poslovanja podjetja, ki vedno in za vse zagotavlja ugodno ceno. »Hofer vse leto ponuja širok nabor izdelkov, ki jih v izbranih motivih smiselno kombiniramo v tematske sklope, pogosto prilagojene letnemu času. Trenutno so aktualni  žar, vrtnarjenje in poletni zajtrki, lotevamo pa se že novih, še bolj poletnih motivov,« pravijo pri Hoferju.

Zanimivo, snovalci akcije na oglasne kreative ne umeščajo sicer obveznega dela podobe blagovne znamke, logotipov, kar pove, da je znamka že zelo usidrana v zavest potrošnikov. »Komunikacijski splet zaokrožujejo tiskani oglasi in digitalni mediji, kjer je poudarek na informiranju in pojasnjevanju številnih prednosti Hofer sistema, ki omogočajo nizko ceno. Vse zbrane prednosti skupaj s podrobnejšimi pojasnili najdete na spletni strani hofer-cena.si. Stalnica komunikacije še naprej ostaja tudi Lado Bizovičar, ki nas s svojimi domislicami zabava v televizijskem etru in spletnih videoformatih«, dodajajo v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Ana Kepic, Teja Vrščaj, Maša Čarni in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška direktorica: Maja Michieli

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniški direktor za splet: Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca: Jernej Kramberger in Špela Muha

Produkcija fotografije: Miha Bratina

Scenografija fotografije: Gašper Bratina

TV-scenariji: Lado Bizovičar in Jure Karas

Produkcija TVC: Super16

Režija: Mark Pirc in Jure Karas

Oblikovanje zvoka in radijski oglasi: Matjaž Zdešar

GDN medijski zakup: Starcom (Publicis Groupe)

Medijski zakup: GroupM

Produkcija videovsebin za družbena omrežja: Bit Sever

Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net

Trajanje aktivnosti: od april do maja 2023

VIR: MM