Avgusta se je rast Metine aplikacije in komunikacijske platforme Threads upočasnila za 90 odstotkov, kar pomeni, da pridobiva “le” še okrog 440 tisoč novih uporabnikov na dan.

Avgusta se je rast Metine aplikacije in komunikacijske platforme Threads upočasnila za 90 odstotkov, kar pomeni, da pridobiva “le” še okrog 440 tisoč novih uporabnikov na dan.


META JE PRENEHALA RAZKRIVATI PODATKE O ŠTEVILU UPORABNIKOV

Danes se je rast drastično upočasnila, kar je povsem logično, saj si je večji delež zainteresiranih Threads prenesel v prvih dneh od njegove uvedbe. Med 5. in 30. julijem je Threads pridobil približno 4,7 milijona uporabnikov na dan, avgusta pa povprečno 440.000 novih uporabnikov na dan. Morda je dokaz za to tudi to, da je Meta 11. julija prenehala razkrivati podatke o številu uporabnikov, AltIndex.com pa sportno ocenjuje število uporabnikov z matematično funkcijo vzorčenja števila sledilcev.

Podatki SensorTower kažejo, da ljudje tudi manj pogosto odpirajo aplikacijo in ji namenijo manj časa. Na dan njene uvedbe so jo odprli povprečno 14-krat na dan in z njo preživeli približno 19 minut dnevno, avgusta pa se je ta čas zmanjšal na le tri minute na dan, pri čemer so uporabniki aplikacijo odprli dva- do trikrat dnevno.

THREADS IMA PRIBLIŽNO 124 MILIJONOV UPORABNIKOV

Čeprav se množično upadanje števila novih uporabnikov nadaljuje, podatki kažejo, da se število uporabnikov še vedno povečuje (za okoli 0,6 odstotka na dan), pri čemer je imela platforma konec preteklega tedna 124 milijonov uporabnikov.
 

MALE SKRIVNOSTI VELIKIH MOJSTROV 

Čeprav vsak dan veliko časa preživimo na družbenih omrežjih in si morda mislimo, da jih imamo »v malem prstu«, gre za področja, na katerih se dogaja ogromno. Dan družbenih omrežij Dan_d je namenjen letnemu pregledu vseh novosti, trendov in uspešnih praks za uspešno upravljanje družbenih omrežij za podjetja. Po velikem uspehu preteklih izvedb dogodka Dan družbenih omrežij organiziramo že tretji Dan_d, ki bo potekal marca 2024 v Cineplexxu Ljubljana. Tudi tretji Dan_d bo postregel s kratkimi in jedrnatimi predavanji, na odru pa se bo zvrstilo več kot 20 strokovnjakov s paleto znanj o družbenih omrežjih. 

VIR: MM Marketing Magazin