Na njegovih frekvencah predvajajo izključno elektronsko glasbo. »Od tehna, house ritmov pa vse do drum'n'bassa ter trancea,« pravijo predstavniki nove radijske postaje, za katero trdijo, da je prava elektronska oaza za vse ljubitelje tovrstne glasbe.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Na njegovih frekvencah predvajajo izključno elektronsko glasbo. »Od tehna, house ritmov pa vse do drum'n'bassa ter trancea,« pravijo predstavniki nove radijske postaje, za katero trdijo, da je prava elektronska oaza za vse ljubitelje tovrstne glasbe.

Nova radijska postaja sodi pod okrilje skupine Next Media, ki upravlja blagovne znamke Hitradio Center, Rock Radio, Radio Ekspres in druge, zato smo o najnovejši pridobitvi na radijskem trgu najprej povprašali Gregorja Memedovića, medijskega strokovnjaka in direktorja skupine Next Media. Uvodoma nam je povedal, da je radio Enter v osrednji Sloveniji dosegljiv na frekvencah DAB+, poslušate pa ga lahko tudi v aplikaciji Radio ENTER ali si ga predvajate v živo na spletni strani enter.radio.

ZANEMARJENA SODOBNA ELEKTRONSKA GLASBA

Ideja za novo radijsko postajo se je v skupini Next Media porodila zaradi pomanjkanja sodobne elektronske glasbe na radijskih postajah v Sloveniji. »To nam je potrdila tudi raziskava trga, hkrati pa imamo med sodelavci v naši skupini kar nekaj ljubiteljev elektronske glasbe,« je dejal Memedović in dodal, da so njihovo ciljno občinstvo ljubitelji elektronske glasbe vseh starosti. Na radijskih frekvencah jih bodo kot voditelji skozi program peljali in zabavali Kaja Godeša, Aleksander Radič in drugi, malo manj znani mladi in nadobudni didžeji ter glasbeni navdušenci. »Hkrati bo Enter postal poligon za rojevanje novih kadrov in bodočih medijskih zvezd,« poudarja Memedović.

NOVI RADIO KOT GLASBENA AVANTGARDA

Programski vodja novega radia je David Irgolič, ki je sicer tudi programski direktor skupine Next Media. Ta je za bralce MM-a dejal, da želijo z radiom postavljati trende in predstavljati neke vrste glasbeno avantgardo, ki vsem drugim kaže pot. »Zelo dobro vemo, da prav iz sveta elektronske glasbe prihaja večina komercialnih glasbenih uspešnic – elektronsko glasbo se 'zapakira' v mirnejše različice, ki so bolj prijazne za ušesa večjih množic ljudi in tako se kmalu začnejo te mehkejše različice vrteti na večini radijskih postaj s sodobno glasbo,« pravi Irgolič.
David Irgolič, programski direktor skupine Next Media, skrbi tudi za program radia Enter.

RADIO ENTER Z VIŠJIM CILJEM MED POSLUŠALCI

Memedović poudari, da so grafično podobo blagovne znamke ustvarili popolnoma sami skupaj z njihovim hišnim grafičnim oblikovalcem. Novi radio izkorišča vso moč svoje »mame«, skupine Next Media, tako s produkcijskega kot tudi programskega in prodajnega vidika. »Hkrati pa predstavlja vstopno točko za radijske poslušalce. Ukvarjamo se namreč z izzivom, kako v okolju mnogih svetovnih ponudnikov glasbe prepričati mlade, da poslušajo slovenski radio. In to nam za zdaj dobro uspeva. Pri tem nam pomaga več domačih didžejev, producentov in kreativnih strokovnjakov, še posebej pri organizaciji dogodkov in drugih podobnih projektih,« doda.

Njihova želja je, da bi bili prisotni na vseh največjih elektronskih dogodkih v Sloveniji in v tujini, kot sponzorji in tudi kot organizatorji. »Želimo si biti aktiven del elektronske scene in pomagati pri njenem razvoju,« razloži. Pri tem ima v mislih predvsem lokalno skupnost, ki jim veliko pomeni, zato bodo zanje organizirali različne dogodke in akcije, v projekte pa vključili tudi lokalne glasbene ustvarjalce ter se odzivali na potrebe in želje njihovih poslušalcev. »Z veseljem bomo sodelovali tudi z lokalnimi organizacijami in prispevali ne le k razvoju glasbene scene, temveč tudi k razvoju skupnosti,« doda Memedović.
»Želimo si biti aktiven del elektronske scene in pomagati pri njenem razvoju,« pravi Gregor Memedović, direktor skupine Next Media. (Foto: Črt Piksi/arhiv MM)

POSLUŠALCI KOT ZNANILCI TRENDOV

Novi radio po njegovih besedah uporablja vse nujne kanale komuniciranja s poslušalci in oglaševalci v današnjem času – spletno stran, aplikacijo in vsa najbolj priljubljena družbena omrežja, kot so Instagram, TikTok in Facebook. »Vsi se zavedamo, da bo potrebno nekaj časa, da bodo oglaševalci spoznali, zakaj je ciljno občinstvo tega radia zelo pomembno. V osnovi gre namreč za znanilce trendov, ki v Slovenijo prenašajo svetovne trende tako v glasbenem kot tudi širšem smislu.« Pri tem cilju jim bodo pomagale agencije, s katerimi imajo odlične partnerske odnose: »Tudi te razumejo pomembnost tega segmenta.«

Sogovornik razloži, da podatki o poslušanosti vedno pridejo z zamikom, navdušuje pa jih dejstvo, da njihovi realni podatki in metrike kažejo, da se je na radio že v prvem mesecu priklopilo več tisoč edinstvenih uporabnikov.

Pri tem ne pozabi omeniti neprestanega prilagajanja novim tehnološkim trendom in spremembam v poslušalskih navadah, kar je za uspeh medija, kot je radio, še kako potrebno. »Trudimo se biti vedno na tekočem z novostmi in inovacijami, poslušalcem bomo ponujali kakovostno in sodobno radijsko izkušnjo. Zavedamo pa se tudi konkurenčnosti na trgu, zato si prizadevamo za inovativne marketinške in prodajne pristope, ki nas bodo razlikovali od drugih,« sklene.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin #504. Revijo lahko naročite na
info@marketingmagazin.si.

VIR: MM