10 ČISTO NOVIH EPIZOD Z VODITELJEMA TIMOM SHAWEM IN FUZZOM TOWNSHENDOM NA SPOREDU OD 29. APRILA 2022, VSAK PETEK OB 21:00 SAMO NA NATIONAL GEOGRAPHIC

SLAVNI GOSTJE, OBISK DAVIDA BECKHAMA, SIRA PAULA MCCARTNEYJA, LEGEND MAN UNITEDA BRYANA ROBSONA,  WESA BROWNA TER IGRALKE IZ EMMERDALA NATALIE J. ROBB IN TV-MEHANIKA EDDA CHINE

100 PRENOVA PRVE POMOČI ZA AVTOMOBILE BO PRIKAZALA PREOBRAZBO BENCINSKEGA V ELEKTRIČNI AVTO
  Najbolj gledana oddaja o prenovi avtomobilov s srcem na National Geographic, Prva pomoč za avtomobile, se vrača z deseto sezono v četrtek, 29. aprila, z desetimi novimi epizodami, ki jih ne smete zamuditi – tudi z zelo posebno jubilejno epizodo s prenovo 100. avta v seriji in kupom slavnih obrazov, ki bodo prihajali na obisk.

Vsaka nova epizoda prikazuje novo srčno in navdihujočo zgodbo lastnikov, ki si zaslužijo priložnost, da jim dragoceno vozilo popolnoma obnovita na stanje novega. Lovec na rezervne dele in avtomobilski navdušenec Tim Shaw ter mojster mehanik Fuzz Townshend, ki se jima bodo pridružili posebni gostje, tudi nekdanji nogometni legendi Anglije Bryan Robson in Wes Brown, ki bosta podarila svoj čas, energijo in moralno podporo v zelo posebnem razkritju Prve pomoči za avtomobile na nogometnem stadionu Old Trafford. Slavni oboževalci Prve pomoči za avtomobile, ki se bodo pojavili v oddaji, so še David Beckham, Sir Paul McCartney, TV-mehanik in izvedenec za motorje Edd China ter igralka iz serije Emmerdale, Natalie J. Robb.



Nadvse pričakovana deseta sezona se začne z izjemno prenovo fiata uno turbo, ki je bil nekoč v ponos in veselje Gerryju, ki je pred kratkim odkril, da ima redko obliko krvnega raka, zato ne more popraviti svojega avta. Gerry je imel večmesečno kemoterapijo, ki je najprej pomagala – žal pa so potem odkrili, da se je rak razširil v hrbtenico. Ekipa Prve pomoči za avtomobile je garala in premagovala vse ovire, da je avtu povrnila staro slavo, rezultat vztrajnosti in trdega dela pa bo osupnil tudi najbolj zakrknjene navdušence.

V eni verjetno najbolj ganljivih epizod v zgodovini Prve pomoči za avtomobile pa bomo priča zgodbi družine Howe. Darcie, hči sodelavca Steva, je bila na koncertu Ariane Grande v areni Manchester, ko je teroristični bombni napad spremenil življenja vseh prisotnih. Darcie je preživela, njena mama, ki je prišla po njo, pa je žal umrla. Pred tragično eksplozijo so hoteli preobraziti svoj citroen HY kamionet, letnik 1963, v kombi z napitki in kavo, a zaradi okoliščin niso uspeli. Prva pomoč za avtomobile je priskočila na pomoč. To je eno največjih razkritij v seriji do zdaj, zgodilo pa se je na stadionu Old Trafford s pomočjo nekdanjih legend Manchester Uniteda Wesa Browna in Bryana Robsona.

V seriji boste videli tudi Ashevo zgodbo, električarja iz Huddersfielda. Ash ima VW corrrado , letnik 1992, ki mu je v ponos in veselje, a ko so mu odkrili raka na modih in je od sepse skoraj umrl, Ash ni bil dovolj močen, da bi avto popravil, zato je končal zarjavel v industrijski coni. Žena Kristina je vedela, koliko mu je avto pomenil, in je pisala Timu in Fuzzu, če lahko pomagata avto spraviti v vozno stanje in Ashu v življenje vnesti nekaj prepotrebnega veselja, ko čaka na diagnozo remisije.

Podrobnosti posebne 100. prenove v Prvi pomoči avtomobilov so za zdaj še skrivnost, a boste lahko videli neverjetno prenovo klasičnega avta, ki je bil na robu propada, zdaj pa ga čaka novo življenje v vlogi vrhunskega električnega avta.




Prvih 8 epizod v novi sezoni:
Fiat Uno Turbo – 29.april, National GeographicSaab 900 – 6. maj, National Geographic
Ford Escort RS2000– 13. maj, National Geographic
VW Corrado – 20. maj, National Geographic
Dennis Fire Engine– 27. maj, National Geographic
Toyota Supra Mk 4 – 3. junij, National Geographic
Opel Manta– 10. junij, National Geographic
Citroen Hy Van – 17. junij, National Geographic

Prva epizoda:

O AVTU
Lastnik Gerry, 55 let, je pravi avtomobilski navdušenec, delal je v prodajnem oddelku Toyote. Živel je za avte in ko ni delal in prodajal ter govoril o avtomobilih, je bil zelo prisoten v svetu predelave avtov in je hodil na sejme in mitinge ter občasno predeloval tudi svoje avte. Gerry je imel veliko vozil, najbolj pa mu je pri srcu eden, ki ga ima že več kot 30 let, ljubljeni fiat uno turbo. Kupil ga je skoraj novega leta 1989 in ga predelal po svojih željah s plastično masko v slogu Ferrarija, nizkoprofilnimi litimi platišči, dvignjenim vzmetenjem in novo modro metalno barvo laka. Bil je njegov otročiček in z njim je rad hodil po mitingih in ga razkazoval prijateljem. Sčasoma je maska začela odstopati in tanko italijansko jeklo spodaj je grdo zarjavelo. Gerryjev ponos in veselje se je hitro spremenil v katastrofo. Gerry ga je nameraval obnoviti in spet spraviti v vozno stanje, a se je nekaj zgodilo in njegove sanje so se razblinile.

POTREBNA DELA
Avto, kot se spodobi za italijanski avto iz 80. let, je ves zarjavel. Maska spredaj in zadaj je povsem odstopila in jeklo se je že skoraj povsem razkrojilo. Potrebna bo temeljita prenova, delov za ta avto pa ni enostavno dobiti, zato bo potrebno veliko izdelati na novo. Maska bo morala nazaj nanj – česa takega v Prvi pomoči za avtomobile še nismo počeli in če je ne bomo mogli rešiti, jo bo treba ponovno izdelati, za kar pa bo potreben velik 3D-tiskalnik. Motor zahteva popolno obnovo, turbo pa popravilo. Notranjost je umazana in zdelana, a mogoče če uporabna, drugače bodo potrebni novi športni sedeži. Lastnik je avto predelal po svojem okusu, zato bodo morali k prenovi pristopiti z nežno roko.

OZADJE
Pred tremi leti je Gerry začel opažati zatekanje nog in dobil je diagnozo zadrževanja vode, kar je vodilo v izjemno utrujenost in se je komaj še lahko premikal. Moral je pustiti službo, zdravniki pa najprej niso mogli ugotoviti, kaj povzroča te težave, ki so jih pripisovali diabetesu tipa 2. Gerrya so pošiljali na vedno nove preiskave, dokler niso odkrili, da ima zelo redko obliko krvnega raka, podobnega levkemiji, ki je kriv, da telo ne proizvaja dovolj belih krvničk, zato mu odpoveduje imunski sistem. Gerry je imel večmesečno kemoterapijo, ki je najprej pomagala – pred kratkim pa so na redni kontroli ugotovili, da ima Gerry zdaj mielom, rak kostnega mozga, ki se je žal razširil v hrbtenico, kjer zdaj nastajajo tumorji. Tumorjev ne morejo operirati, druge oblike zdravljenja pa tudi ni na voljo, kar pomeni, da bo Gerry kmalu paraliziran. Povedali so mu, da je stanje neozdravljivo. Gerry je poročen s Sally in imata enega sina. Prijatelja Fergus in Kev sta pisala v oddajo, ker bi rada, da bi se Gerry lahko še enkrat zapeljal s svojim priljubljenim avtom, dokler ne bo prepozno.



###  Biografiji voditeljev

Tim Shaw
Tim Shaw je večkrat nagrajen radijski in televizijski voditelj ter inženir, 17 let že vodi odmevne radijske oddaje na skoraj vseh največjih britanskih radijskih postajah. Trenutno vodi oddajo LOL na Bauer's Rock FM. Tim je pred petimi leti prišel na televizijo in vodil serije Channela 4 ‘Extreme Male Beauty’, Balls of Steel, The Last Word in tri sezone avtomobilske oddaje 'Peta prestava' na Channel Five ter ‘Pulling Power’ na ITV1. V zadnjem letu je Tim odšel v ZDA in na National Geographic vodil serijo ‘None of the Above’ ter dokumentarec ‘Tim Shaw’s Engineering Adventure’. Poleg televizije je bil tudi zlati maturant oblikovanja in tehnike in leta 1994 tudi mladi inženir leta ter ima diplomo iz strojništva. Tim zdaj VES svoj prosti čas posveča obnovi odsluženih avtov ali pa gradi velikanske mehanične izume.

Fuzz Townshend
Fuzz Townshend obnavlja klasične avte, je mehanik in direktor delavnice za obnovo klasičnih avtov S.O.S Workshop. Je tudi avtomobilski novinar, televizijski voditelj, bobnar, glasbeni producent in pisec pesmi. S.O.S. Workshop Ltd ima dober sloves zaradi kakovostnih obnov klasičnih avtov in je dom televizijske serije ’Prva pomoč za avtomobile’. Fuzz je vodil že vseh 9 sezon serije Prva pomoč za avtomobile in ker ima čut za podrobnosti in kakovostno obnovo, je s svojimi dosežki slaven po vsem svetu. Njegova strast so transport in vse povezano z njim ter klasični avti in ima nezdravo globoko poznavanje avtobusov in drugih oblik javnega in tovornega prometa. Kot tehnični urednik najbolj prodajane revije Bauer Media, Practical Classics, je revijo z njenimi odmevnimi obnovami in tehničnimi članki spet popeljal na mesto najbolj prodajane revije o klasičnih avtih v ZK. Sposobnost razumljivega pojasnjevanja kompleksnih postopkov je privedla do uspeha na televiziji. Še naprej piše za revije o klasičnih avtih kot samostojni novinar in vodi avtomobilske dogodke ter mnoge podelitve nagrad in tudi predava. Fuzz je tudi ambasador znamke v sektorju klasičnih avtomobilov. Poleg tega je Fuzz aktiven tudi kot bobnar več priljubljenih skupin v ZK in je igral v živo in v studiu za The Beat, The Wonder Stuff, Pop Will Eat Itself, Bentley Rhythm Ace, snemal pa je tudi za EMF, Fuzzbox, Lovers Electric in mnoge druge. Njegove solo pesmi so bile v ZK in ZDA dvakrat single tedna na BBC-jevem Radio 1, pojavljajo se v mnogi televizijskih oddajah, med drugim tudi v Spaced, Seks v mestu, Jackass, Glavca, Queer as Folk (ZDA in ZK) in ameriški različici Trigger-Happy TV.

PR: AGENCIJA AVI