Pod geslom "Nove smernice, novi izzivi" je bil objavljen program 21. mednarodne PRO PR konference
Pod geslom "Nove smernice, novi izzivi" je bil objavljen program 21. mednarodne PRO PR konference, ki bo naslednje leto potekala v hotelu Mona Plaza v Beogradu. Mina Nazari iz Irana, Dustin Chick iz Južnoafriške republike, Rafael Llopis iz Španije, Alicia Matilda Lubrani iz Italije, Natan Edelsburg iz Amerike, Jonny Bentwood iz Velike Britanije, so le nekatera od imen 35 strokovnjakov, predavateljev in panelistov, ki jih bodo udeleženci lahko slišali na 21. PRO PR konferenci. Uvodno predavanje bo imela Renna Markson, izvršna direktorica vodilne svetovne zveze za odnose z javnostjo, Zveza za odnose z javnostjo in komunikacije - PRCA (Public Relations and Communications Association).
PROGRAM 2024
Že polnih 21 let smo osredotočeni na strokovnjake za odnose z javnostjo. V zadnjem desetletju se ta industrija hitro spreminja zaradi novih tehnologij, kreativnosti in tudi odnosov z mediji. Pred industrijo je novo obdobje izobraževanja in sprememb, povezanih z umetno inteligenco, o kateri se govori na številnih konferencah. Dotaknili se bomo te teme, vendar se bomo osredotočili na novo vlogo in položaj oddelka za odnose z javnostjo skozi predavanja in dva panela, enega z naslovom "Blagovne znamke in odnosi z javnostjo, smeri" in "Prihodnost medijev in PR: recept za srečen odnos". Kot v prejšnjih letih se tudi na tej konferenci pričakuje več kot 220 udeležencev, povezanih s temami odnosov z javnostjo. PRO PR konferenca je edinstvena, saj je vsako leto v drugi državi, regiji, v drugem mestu. To je četrtič, da bo konferenca v Srbiji. V okviru PRO PR konference bodo tradicionalno podeljene tudi nagrade PRO PR GLOBE Awards.
www.pro-pr.com
info@aprioriworld.com
VIR: Apriori
PROGRAM 2024
Že polnih 21 let smo osredotočeni na strokovnjake za odnose z javnostjo. V zadnjem desetletju se ta industrija hitro spreminja zaradi novih tehnologij, kreativnosti in tudi odnosov z mediji. Pred industrijo je novo obdobje izobraževanja in sprememb, povezanih z umetno inteligenco, o kateri se govori na številnih konferencah. Dotaknili se bomo te teme, vendar se bomo osredotočili na novo vlogo in položaj oddelka za odnose z javnostjo skozi predavanja in dva panela, enega z naslovom "Blagovne znamke in odnosi z javnostjo, smeri" in "Prihodnost medijev in PR: recept za srečen odnos". Kot v prejšnjih letih se tudi na tej konferenci pričakuje več kot 220 udeležencev, povezanih s temami odnosov z javnostjo. PRO PR konferenca je edinstvena, saj je vsako leto v drugi državi, regiji, v drugem mestu. To je četrtič, da bo konferenca v Srbiji. V okviru PRO PR konference bodo tradicionalno podeljene tudi nagrade PRO PR GLOBE Awards.
www.pro-pr.com
info@aprioriworld.com
VIR: Apriori