Zmagovalca natečaja za hišno kreativno in medijsko agencijo nove OTP banke sta postali agenciji Pristop in Pristop Media.
Zmagovalca natečaja za hišno kreativno in medijsko agencijo nove OTP banke sta postali agenciji Pristop in Pristop Media.
Z združitvijo Nove KBM in SKB banke se ne bo spremenilo le ime nad vrati, ampak bo z novo zgodbo zaživela tudi komunikacija, ki jo bosta po dobljenem natečaju usmerjali in krojili omenjeni agenciji. Obe sta že vrsto let skrbeli za komunikacijsko prisotnost Nove KBM v Sloveniji.
Ekipe že snujejo, pripravljajo in oblikujejo nacionalno komunikacijsko kampanjo, s katero se bo OTP banka prvič predstavila na trgu. Jure Bračko, direktor marketinga in komunikacij pri Nova KBM d.d., je ob tem dejal: »Strateško lastništvo znotraj mednarodne Skupine OTP združeni banki prinaša priložnost za usklajenost trženjsko-komunikacijskih aktivnosti na ravni skupine, prilagojen na lokalno raven. Vzpostavitev in krepitev nove blagovne znamke na trgu prinaša strateški razmislek, dober akcijski načrt, sicer pa številne izzive in hkrati tudi priložnosti. Kreativni predlog nove komunikacijske platforme smo pred končnim izborom testirali na fokusnih skupinah, na katerih smo dobili pomembne odzive in potrditev za izbor. Verjamem, da bomo pozicioniranje blagovne znamke pod novim imenom OTP banka in prodajnih produktov uspešno soustvarjali izkušeni sodelavci združene banke, skupaj s priznano ekipo Skupine Pristop.«
Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja Pristop, je ob tem povedal, da izziv ni bil enostaven, lotili so se ga zelo po šolsko, kar je po njegovih besedah tudi edina prava pot v finančnem sektorju: »Nova komunikacijska platforma je presek ciljev poslovne in komunikacijske strategije nove banke na trgu, upoštevajoč obe bančni entiteti, ki se združujeta, ter specifik njunih komitentov.«
Valerija Prevolšek, direktorica Pristop Media, je zadovoljna, da so bili najmočnejši tako na komunikacijskem kot medijskem natečaju. »Ravno integriran pristop je tisti, s katerim lahko v naši skupini za naročnike ustvarjamo najvišjo dodano vrednost.«
VIR: MM