V Sparu Slovenija z novo prodajno akcijo Super Foodies preko igre ozaveščajo o pomembnosti uravnotežene prehrane.

V Sparu Slovenija z novo prodajno akcijo Super Foodies preko igre ozaveščajo o pomembnosti uravnotežene prehrane.
Kratek opis akcije: Nepremagljivi Super Foodies so superjunaki, ki pokajo od vitaminskih moči in zdravja ter otroke na igriv način izobražujejo o pomenu rednega uživanja sadja in zelenjave. Kot vsi superjunaki pa imajo Super Foodies tudi svoje nasprotnike – Škodljivčke. Njihove vragolije so snovalci kampanje z agencijo Innovatif upodobili v treh poučnih družabnih igrah z unikatnimi lesenimi dominami. 

Zabava z »nepremagljivo druščino« je oživela na prodajnih mestih, pa tudi na spletu, v virtualni Akademiji Nepremagljivih. V nagradni aktivaciji so sodelujoči spoznali supermoči vseh upodobljenih likov ter tekmovali v štirih stopnjah tedenskih kvizov z bogatimi nagradami.

Pri Sparu Slovenija pravijo, da so navihani superjunaki navdihnili tudi njih, zato so v okviru akcije društvu Sladkorčki (Društvo za pomoč otrokom s presnovnimi motnjami) donirali 5.000 evrov za nakup IR-lučke za pomoč pri odvzemih krvi za najmlajše otroke.


Elementi akcije:
televizijski oglas, letaki, oprema prodajnega mesta, pristajalna stran, družbena omrežja in digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika:
Nataša Purgaj, Aleš Popič in Maja Zajec

Skrbnika naročnika v agenciji:
Gorazd Oman (Innovatif) in Mija Gačnik Krpič (Futura DDB)

Direktorici projekta v agenciji:
Petra Trontelj Pečnik (Innovatif) in Urška Nučič (Futura DDB)

Vodji projekta v agenciji:
Ana Ribar in Minela Jelečević (Futura DDB)

Umetniška direktorja:
Andraž Filač in Alexey Ryzhov (Innovatif)

Izvedbeni oblikovalci:
Siniša Šafarić (Innovatif), Iztok Perko, Mija Zorec in Pia Zavodnik (Futura DDB)

Zasnova vsebin:
Sanja Petrović (Innovatif)

Tekstopisca:
Ema Zdešar in Neja Pevec (Futura DBB)

Producent:
Luka Šalehar (Innovatif)

Oblikovanje in produkcija spletnega mesta:
Alexey Ryzhov, Tea Škvarč in Klemen Dolinšek (Innovatif)

Koordinacija video produkcije:
Matej Učakar (Innovatif)

Video produkcija:
Dobre zgodbe

VIR: MM