Z najobsežnejšo spremembo celostne grafične podobe v zadnjih 30 letih ŠKODA AUTO podobo svoje znamke povzdiguje na novo stopnjo.

Nov slikovni znak skrbi za izboljšan prikaz, predvsem na digitalnih komunikacijskih kanalih. Poleg tega bo besedni znak ŠKODA v prihodnje v uporabi pogosteje kot slikovni znak podjetja. Nova podoba znamke bo najprej predstavljena na informacijskih in komunikacijskih materialih, kasneje pa še na prihodnjih modelih.

 


 

Martin Jahn, direktor prodaje in marketinga pri družbi ŠKODA AUTO, je povedal: "Z našo novo celostno grafično podobo celotno podobo naše znamke povzdigujemo na naslednjo stopnjo. Tako kot se razvija naša modelska paleta, se tudi naši kupci. Za nas je to popolna priložnost, da našo znamko pripravimo na desetletje preobrazbe ter videz in vtis prilagodimo potrebam in pričakovanjem naših kupcev. Našo celostno grafično podobo zaznamuje sodoben, nezamenljiv dizajn, poleg tega pa podoba jasno izraža naš primarno digitalni pristop."

Pod vodstvom oddelka marketinga so pri pripravi nove celostne grafične podobe sodelovali zaposleni iz različnih področij v podjetju. Poleg tega je pri odločitvi glede prihodnjega dizajna logotipa sodelovalo 2.200 oseb iz šestih ključnih trgov - Češke, Indije, Italije, Izraela, Nemčije in Norveške, ki so jih povprašali za mnenje glede izbranih različic logotipov. Ti osnutki pa so bili izbrani izmed skupno 165 dizajnov.

 



Novo zasnovan besedni znak ŠKODA bo v prihodnje pogosteje v uporabi kot slikovni znak

V marketinški komunikaciji bo besedni znak ŠKODA v prihodnje bolj intenzivno v uporabi kot slikovni znak podjetja. Popolnoma nova tipografija združuje simetrične oblike z okroglinami in robovi. Izziv je predstavljala integracija strešice nad črko S, ki predstavlja pomemben del češkega porekla znamke ŠKODA - strešica je sedaj integrirana v pismenko. V anketah se je izkazalo, da tipografski slikovni znak omogoča večjo razpoznavnost in dosega višjo stopnjo prepoznavnosti.

 



Novi slikovni znak: poudarek na digitalni komunikaciji

Logotip s krilato puščico je bil prav tako spremenjen, vendar manj korenito kot besedni znak. V prihodnje bo novi logotip znamke brez skulpturalne 3D‑grafike. S tem proizvajalec avtomobilov odraža vedno bolj intenzivno selitev marketinških aktivnosti iz tiskane v spletno obliko. Preprostejši, dvodimenzionalni logotip bo prišel bolje do izraza predvsem na mobilnih napravah, poleg tega pa ga je mogoče bolj prilagodljivo vključiti v različne formate.

 


 



Nova celostna grafična podoba: barvi, ki predstavljata električno mobilnost in trajnost

ŠKODA AUTO sedaj stavi na dva različna zelena odtenka - smaragdno in električno zeleno. V ustreznih anketah so ju številni udeleženci povezovali z ekologijo, trajnostjo in električno mobilnostjo. 

Nova celostna grafična podoba bo postopoma uvedena na vseh kontaktnih točkah, najprej na informacijskih in komunikacijskih materialih, od leta 2024 pa tudi na novih modelih. Tudi infotainment sistemi in drugi elementi vozil ŠKODA bodo zasnovani v novem dizajnu. V okviru nove zasnove se bo spremenil tudi dizajn v poslovalnicah pooblaščenih trgovcev. 

PR in foto: Škoda