Letošnji FIBEP kongres, ki združuje strokovnjake za medijsko krajino z vsega sveta, bo letos potekal v središču Dublina.
Na njem se bo predstavila tudi sodelavka Press Clippinga, Mateja Greifoner. Predstavila bo analizo kampanje Slovenija v rumenem, ki je v nekaj dneh povezala svetovne agencije in ustvarila zgodovinski uspeh tako na športni kot tudi medijski ravni.
Predstavitev:
Predstavitev:
Yellow - The Winning Color
Četrtek, 15. 9. 2022, ob 15:45
Plenary Room
Mateja Greifoner je na Press Clippingu zaposlena 17 let in je izkušena mednarodna strokovnjakinja s predhodnimi izkušnjami z delom v industriji informacijskih storitev. Usposobljena je za odnose z mediji, digitalizacijo, skrbniškimi pregledi, angleščino in trženje.
POGLEJ VEČ
Kampanja Slovenija v rumenem Na Press Clippingu smo učinkovito spremljali objave na vseh medijskih platformah v petih dneh. V tako kratkem času je kampanja dosegla skoraj 700 objav, katere smo morali spraviti v kontekst in analizirati. Z analizo kampanje oziroma oceno oglaševalske vrednosti celotne publicitete smo potrdili njeno dobro zastavljeno komunikacijsko strategijo. Skoraj nemogoč cilj, da v petih dneh ustvarimo več kot 2 milijona vredno oglaševalsko vrednost, pa je bil več kot dosežen, saj so o kampanji pisali in poročali vsi slovenski mediji in jo podoživljali skupaj z nami. Medijska inteligenca: vpogledi med nemiri Ker se svet sooča s tako veliko negotovostjo, so medijska obveščevalna industrija in člani FIBEP zadolženi za zagotavljanje vpogledov strankam, da bi zagotovili jasnost. Med svetovnim kongresom medijske inteligence FIBEP 2022 bodo potekale različne predstavitve, panelne razprave, okrogle mize in izmenjave najboljših praks. Ti pogovori se bodo osredotočali na vprašanja, s katerimi se trenutno sooča naša industrija, da bi skupaj napredovali.
PR in foto: Press Clipping
POGLEJ VEČ
Kampanja Slovenija v rumenem Na Press Clippingu smo učinkovito spremljali objave na vseh medijskih platformah v petih dneh. V tako kratkem času je kampanja dosegla skoraj 700 objav, katere smo morali spraviti v kontekst in analizirati. Z analizo kampanje oziroma oceno oglaševalske vrednosti celotne publicitete smo potrdili njeno dobro zastavljeno komunikacijsko strategijo. Skoraj nemogoč cilj, da v petih dneh ustvarimo več kot 2 milijona vredno oglaševalsko vrednost, pa je bil več kot dosežen, saj so o kampanji pisali in poročali vsi slovenski mediji in jo podoživljali skupaj z nami. Medijska inteligenca: vpogledi med nemiri Ker se svet sooča s tako veliko negotovostjo, so medijska obveščevalna industrija in člani FIBEP zadolženi za zagotavljanje vpogledov strankam, da bi zagotovili jasnost. Med svetovnim kongresom medijske inteligence FIBEP 2022 bodo potekale različne predstavitve, panelne razprave, okrogle mize in izmenjave najboljših praks. Ti pogovori se bodo osredotočali na vprašanja, s katerimi se trenutno sooča naša industrija, da bi skupaj napredovali.
PR in foto: Press Clipping