Na Cannes Lions, najbolj cenjeni mednarodni festival kreativnosti, se je uredniška ekipa MM-a odpeljala z novim avtomobilom Renault Espace E-Tech full hybrid, športnim terencem s prefinjenim udobjem in napredno tehnologijo.

Na Cannes Lions, najbolj cenjeni mednarodni festival kreativnosti, se je uredniška ekipa MM-a odpeljala z novim avtomobilom Renault Espace E-Tech full hybrid, športnim terencem s prefinjenim udobjem in napredno tehnologijo.

Gre za E-Tech full hybrid, zato je vožnja pravi užitek. Deluje tako, da se v mestu večino časa uporablja električni način, baterija pa se polni med upočasnjevanjem in zaviranjem. Novi Renault Espace se je z izklesanim sprednjim delom, elegantnimi linijami in panoramskim strešnim oknom zelo lepo zlil z Azurno obalo. Kljub vsemu prestižu je naš modri Renault Espace izstopal!

VSAK KANČEK CANNESA DIHA USTVARJALNOST

Festival Cannes Lions je prava oaza kreativnosti: trendi, vpogledi, orodja, govorci, udeleženci, izpostavitve, zabave.

Med najbolj težko pričakovanimi govorci na letošnjem festivalu so bili Elon Musk, Jay Shetty, Queen Latifah, Deepak Chopra ter zvezdniški par John Legend in Chrissy Teigen. Pogovori o vlogi umetne inteligence v oglaševanju se nadaljujejo, veliko poudarka pa je bilo namenjenega tudi družbeni odgovornosti in trajnosti, inovativnosti, vplivnostnem marketingu in duševnem zdravju v kreativni industriji​.

Na Cannes Lions se predstavi ogromno podjetij, vsako na svoj edinstven način, saj se želijo tudi v očeh kreativcev z vsega sveta pozicionirati kot drugačna in inovativna. Za celostno izkušnjo festivala je pomembno tudi povezovanje in spoznavanje novih ljudi na družabnih dogodkih in večernih zabavah. Najbolj zaželene plaže so tudi najtežje dostopne za navadne smrtnike (na žalost včasih tudi za novinarje). Med ekskluzivnimi plažami so Google, Yahoo in Spotify, kjer so ob večerih nastopali znani glasbeniki, kot so Arcade Fire, Benson Boone, Shaboozy in Tyla.

Domov se tako vračamo (z Renault Espace, seveda) polni navdiha in novega znanja, ki ga vsak dan znova delimo tudi z bralci MM-a.

VIR: MM