V novi seriji člankov se bomo ta teden posvetili inovacijam, ki jih blagovne znamke pripravljajo na področju prehrane in pijače.

V novi seriji člankov se bomo ta teden posvetili inovacijam, ki jih blagovne znamke pripravljajo na področju prehrane in pijače.



Tina Guček Novinarka Marketing magazina

Foto: Dreamstime
V RADENSKI PONOSNI NA NOVO LINIJO FUNCTIONALL

V Radenski Adriatic pravijo, da si nenehno prizadevajo za razvoj izdelkov, pri tem pa se odločajo za različne pristope. Enega od večjih bazenov idej jim nudijo Dnevi inovacij, ki jih vsaj dvakrat letno organizirajo v podjetju z zaposlenimi z različnih oddelkov. »Na takšnem srečanju si dovolimo razmišljati izven okvirjev, mimo omejitev. Ideje črpamo med drugim z obiskom različnih sejmov in spremljanjem trendov tudi na področjih, ki niso povezana zgolj s panogo pijač. Ob ustvarjanju novih okusov nam veliko pomeni sodelovanje z različnimi posamezniki, tako smo na primer v sodelovanju z Ano Roš za naročnika razvili Radensko s štirimi okusi,« pravi Egle Wehle, direktorica marketinga.

Letos so predstavili kar nekaj novih izdelkov. Družini Ore so dodali svež poletni okus grenivke Ora pink grapefruit. Vitaminski instantni napitek Oraketo so »transformirali« v pločevinko, ki je tako že pripravljena in vedno pri roki. Še posebej pa so ponosni na novo linijo FunctionALL, s katero so stopili na trg funkcionalnih pijač, ki so eden od trenutnih trendov.

»FunctionALL so napitki z nizko energijsko vrednostjo, pripravljeni na osnovi blago gazirane naravne mineralne vode iz Radenske. Vsebujejo skrbno izbrane naravne izvlečke zelišč ter vitamine in minerale, ki podpirajo določene telesne in kognitivne funkcije. Vsi izdelki zagotavljajo 75 odstotkov priporočenega dnevnega vnosa izbranih vitaminov in mineralov in ne vsebujejo umetnih sladil ali barvil. Ponašajo se z izvrstnimi okusi, ki so prijetno osvežilni. Tudi sama oblika plastenke je svež veter na policah,« pravi Egle Wehle in doda, da so vse njihove novitete že na tržišču in da že nestrpno pričakujejo prve odzive kupcev. »Sicer pa že v fazi razvoja sodelujemo z agencijami, s katerimi izvajamo zunanja pokušanja. Imamo kupce, ki ostajajo zvesti našim najbolj tradicionalnim izdelkom, a so tudi željni sprememb in novosti. Z vsakim novim izdelkom se trudimo zadovoljiti njihova pričakovanja, seveda pa so na koncu oni tisti, ki odločijo, ali bo novost postala stalnica.«

POTROŠNIKE INOVACIJE PRITEGNEJO

Ne funkcionalne, ampak vitaminske vode pa po novem predstavlja Cedevita. Cedevita Vitaminska voda Energising (limona & ananas), Feel Good (pomaranča & papaja) in Relaxing (limona &pomaranča) so novi izdelki, na katere so zelo ponosni, saj so že v prvem mesecu prisotnosti dosegli odlične prodajne rezultate.  »Cedevita je dolgoletna blagovna znamka, ki pa ji z različnimi inovacijami nikoli ne pustimo, da bi se postarala. Že 50 let so njeno jedro vitamini, vse ostalo pa se nenehno prilagaja novim trendom in pričakovanjem potrošnikov. Zato je treba biti ves čas v čim bolj pristnem stiku s potrošniki, spremljati tehnološki razvoj in svetovne trende v svoji in sorodnih kategorijah. Poglobljena raziskava je nujen predpogoj za sprejemanje odločitev,« pravijo.

Ugotavljajo, da izdelke v njihovi kategoriji potrošniki zelo radi poskušajo in da jih inovacije pritegnejo. »Seveda pa vsaki inovativni izpeljanki kar trda prede na trgu, če nima podlage v uveljavljeni in priljubljeni klasiki,« dodajajo.

VIR: MM