Nova receptura prinaša še bolj čokoladni okus in bolj kremasto teksturo

Ena najbolj znanih svetovnih blagovnih znamk čokolade Milka, to jesen premika meje in svojim potrošnikom ponosno predstavlja izboljšano recepturo, osvežen dizajn embalaže in nov videz svojih nežnih čokoladnih kock. Od prve čokolade, izdelane davnega leta 1901, pa vse do današnjih dni ostaja znamka zvesta svojemu poslanstvu uporabe kakovostnih sestavin, širjenju nežnosti in hkrati tudi posluhu za potrebe in želje svojih potrošnikov. Prav v skladu s temi idejami je nastala nova, najnežnejša Milka do sedaj, ki je že na voljo potrošnikom v Sloveniji.

Z višjim deležem kakava in kakavovega masla prinaša nova receptura slavne čokolade še bolj kremasto teksturo in bolj čokoladen okus za intenzivnejše uživanje v priljubljeni poslastici. Poleg tega so prepoznavne kocke čokolade Milka sedaj bolj zaobljene, kar dokazano izboljšuje izkušnjo uživanja izdelka in prispeva k še intenzivnejšemu prijetnemu občutku topljenja čokolade v ustih.

Milka to jesen prinaša še več lepih presenečenj. Lila, znamenita vijolična krava, ki je simbol blagovne znamke, se v modernejši različici tokrat poleg embalaže prvič pojavlja tudi na čokoladni kocki tablice čokolade. K osveženemu dizajnu je prispevalo tudi poudarjanje logotipa »Cocoa Life«, ki odraža program trajnostne pridelave kakava in je dobil zasluženo mesto na sprednji strani embalaže.

 »Vse od začetkov, pred več kot 120 leti, je širjenje nežnosti v središču blagovne znamke Milka. Vemo, da je okus tisti, ki med ljubitelji čokolade odloča o izboru, in ko veste, da je vaš izdelek priljubljen med potrošniki, postanejo vsi ti atributi glavno gonilo poslovanja in vas motivirajo, da postanete boljši,« je povedala Una Lučić, vodja blagovne znamke Milka za trg Vzhodnega Jadrana pri Mondelēz International, in dodala: »Pomembnost teh novosti potrjuje tudi dejstvo, da gre za največje spremembe blagovne znamke Milka v zadnjih 25 letih. Navdušeni smo, da je končno napočil čas, da ljubiteljem čokolade Milka predstavimo izboljšano recepturo, na kateri smo dolgo in trdo delali. Zato se toliko bolj veselimo vsega, kar prinaša to novo, za nas pomembno poglavje.«

Poleg številnih novosti, ki jih predstavlja blagovna znamka Milka, so stvari, ki ostanejo vedno iste in se ne spreminjajo – uporaba skrbno izbranih in kakovostnih sestavin ter zavezanost načelom trajnostnega poslovanja. Skrb za skupnost in okolje je namreč ena od prioritet blagovne znamke, ki za proizvodnjo svojih čokolad uporablja kakav iz programa trajnostne pridelave kakava »Cocoa Life«, ki ga izvaja Mondelēz International, ter sedaj že dobro poznano 100 % alpsko mleko, ki ga pridelujejo majhne družinske kmetije v osrčju Alp.

Uživajte v okusu še bolj kremne, čokoladne in nežne čokolade Milka, ki jo sedaj lahko najdete na policah trgovin po vsej naši regiji!

O družbi Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (MDLZ) ponuja prigrizke ljudem v več kot 150 državah po vsem svetu. Z neto prihodki v višini približno 29 milijard dolarjev v letu 2021 je podjetje vodilno v prihodnosti prigrizkov z znanimi svetovnimi in lokalnimi blagovnimi znamkami, kot so OREO, belVita in LU piškoti;  Cadbury Dairy Milk, Milka in Toblerone čokolade; Sour Patch Kids bomboni in Trident žvečilke. Mondelēz International je ponosen član Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 in Dow Jones indeksov trajnostnega razvoja. Za več informacij obiščite www.mondelezinternational.com ali sledite profilu na družbenem omrežju Twitter www.twitter.com/MDLZ.

PR: Spem Komunikacije