Slovenska turistična organizacija (STO) je za leti 2024 in 2025 kot krovno temo komuniciranja opredelila temo Umetnost in kultura.

Slovenska turistična organizacija (STO) je za leti 2024 in 2025 kot krovno temo komuniciranja opredelila temo Umetnost in kultura. V okviru spremljevalnega programa sejma Alpe Adria je včeraj, 1. februarja, potekala predstavitev dokumenta Smernice v podporo trženju tematike »Umetnost in kultura« za leti 2024 in 2025, predstavitev primerov smernic in dobrih praks Ljubljane, Maribora in Nove Gorice ter moderirana diskusija. Udeleženci dogodka so si bili enotni, da ima Slovenija pri pozicioniranju na globalnem trgu kot privlačna destinacija  s sodobno umetniško produkcijo in bogato kulturno dediščino velike priložnosti.

Predstavitve dokumenta Smernice v podporo trženju tematike "Umetnost in kultura" za leti 2024 in 2025 se je udeležilo več kot 80 predstavnikov turističnih destinacij in kulturnih institucij, turističnih ponudnikov in drugih zainteresiranih iz kulturnega in kreativnega sektorja.  


Smernice v podporo trženju krovne tematike Umetnost in kultura je uvodoma predstavila mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, ki je ob tem izpostavila, da je odkrivanje drugih kultur eden od najpomembnejših motivov obiskovanja novih destinacij in poudarila pomen sodelovanja predstavnikov turističnega gospodarstva, destinacij, lokalnih turističnih organizacij in ključnih deležnikov s področja kulturnega turizma pri promociji Slovenije kot kulturne destinacije: "Slovenska turistična organizacija v letošnjem in prihodnjem letu posebno pozornost namenja predstavitvi Slovenije kot ustvarjalne destinacije, ki ni le zelena in trajnostna, ampak tudi urbana in zgodovinsko vznemirljiva. V promocijskih in oglaševalskih kampanjah bomo Slovenijo izpostavljali kot destinacijo s sodobno kulturno-umetniško produkcijo, mednarodno prepoznavnimi festivali in edinstveno kulturno dediščino. Posvet je pokazal, da imajo vodilne turistične destinacije pomembno vlogo skupaj z deležniki s področja kulture pri zagotavljanju usklajene vseslovenske promocije Slovenije kot sodobne in privlačne kulturne destinacije. Ključnega pomena je povezovanje kulturnega in turističnega sektorja, saj bomo  le s sodelovanjem lahko dosegli cilje, ki smo si jih zadali in so opredeljeni v dokumentu.”


Primere dobrih praks s področja povezovanja kulturne dediščine in sodobne umetnosti s turizmom so predstavili mag. Petra Stušek, direktorica Turizem Ljubljana, Jure Struc, direktor Turizem Maribor in Andreja Repič Agrež, Javni zavod GO! 2025. Sledila je okrogla miza z strokovnjaki s področja turizma ter umetnosti in kulture.

Več informacij in izjave sodelujočih na dogodku so vam na voljo v medijskem središču.

VIR: STO