Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) se že dobri dve leti vneto pripravlja na olimpijske igre v Parizu.

Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) se že dobri dve leti vneto pripravlja na olimpijske  igre v Parizu. Pomemben del teh priprav je olimpijska kampanja Pariz 2024, ki je rezultat tesnega sodelovanja  OKS-ZŠZ in Slovenske turistične organizacije (STO). Cilj kampanje je slaviti duh in dosežke slovenskih olimpijcev,  hkrati pa poudariti potencial Slovenije kot izvrstne turistične destinacije. S sporočilom »Imamo to. Pariz, prihajamo!«  združuje naše vrhunske športnike in športnice ter opozarja na prihajajoči mednarodni spektakel letošnjega poletja. 


Olimpijske igre v Parizu bodo zagotovo eden najvidnejših in najodmevnejših dogodkov, ki bo sfere športa prenesel tudi v kulturo, kulinariko,  gospodarstvo in mednarodno povezovanje. Kot država, znana po svoji športni moči, želi Slovenija to priznanje razširiti na različne sektorje,  s čimer bi povečala svojo privlačnost za turiste, poslovneže, navijače in navdušence srčnih držav. Čeprav je Slovenija po velikosti in  številu prebivalcev med manjšimi državami, pa v mednarodnem športnem okolju velja za športno velesilo. Po pričakovanjih  OKS-ZŠZ bo na letošnjih olimpijskih igrah imela najštevilčnejšo reprezentanco v zgodovini Republike Slovenije, saj bo le-ta  štela med 80 in 100 športnikov. 

Kampanja s sporočilom »Imamo to. Pariz, prihajamo!«, ki smo jo uradno predstavili v Centru Rog v Ljubljani,  ponazarja edinstveno kombinacijo slovenske športne odličnosti in turističnega potenciala naše slikovite alpske  države. Vsaka od lokacij predstavlja raznoliko in privlačno slovensko pokrajino, športniki in športnice pa  

simbolizirajo predanost slovenskih prebivalcev športu. Verjamemo, da bo olimpijska kampanja  

Pariz 2024
dosegla svoj namen; t.j. povečati narodno zavest in prepoznavnost Slovenije na 

tujem trgu ter navdušiti slehernega Slovenca k spremljanju nastopov slovenskih olimpijcev  

in olimpijk. 

Saša Hess, režiser olimpijske kampanje Pariz 2024
je poudaril organizacijo snemanj, ki  

je bila res na vrhuncu: »Lahko smo hvaležni, da živimo v takšnem okolju, takšni naravi.  

Narave si ne moreš podrediti, lahko pa jo ujameš v pravem trenutku, pravem momentu.  

In tukaj je bilo potrebno veliko organizacijske volje, da smo lahko kampanjo s pomočjo športnikov  

spravili v to obliko, ki nas zdaj navdihuje in motivira.
« 

Predsednik OKS-ZŠZ Franjo Bobinac
je poudaril tesno navezo OKS-ZŠZ in STO kot dokaz povezanosti in  

ambicioznosti dveh slovenskih krovnih organizacij v športu in turizmu ter ob predstavitvi ponosno dejal: "Kampanja ni  
izjemna le zaradi 10 lokacij, kjer smo snemali in 20 sodelujočih športnikov in športnic, temveč tudi zaradi  jasno zastavljene ideje, ki so jo kreativci znali splesti v čudovito zgodbo narave športnikov in narave, prirode,  ki jo ponuja naša slikovita Slovenija. Ta kampanja je res izjemna. Če parafraziram znameniti stavek iz filma  Casablanca: »To je ne le začetek, ampak tudi nadaljevanje lepega prijateljstva med slovenskim turizmom in  slovenskim športom.« IMAMO TO. PARIZ, PRIHAJAMO!" 

Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj
je poudarila: »Olimpijske igre v Parizu predstavljajo edinstveno  

priložnost za Slovenijo, da se predstavi kot destinacija, kjer se prepletata vrhunski šport in osupljiva narava.  Kampanja, ki združuje naše športne junake ter čudovite podobe naše narave, ni le promocija naše dežele kot turistične  destinacije, temveč tudi kot prostora, kjer so šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote globoko zakoreninjeni.  Prepričani smo, da bo ta kampanja navdušila številne obiskovalce iz celega sveta ter jih povabila, da odkrijejo in  občutijo Slovenijo na povsem nov način.« 

Predstavljena olimpijska kampanja vključuje izjemne fotografije in video posnetke 10 dih jemajočih lokacij (Otočec in  Dolenjska, Bled in Alpe, Dolina Soče, Ptuj, Piran in Obala, Postojnska jama ter Ljubljana) ter več kot 20 vrhunskih športnikov  in športnic (Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek in ženska rokometna reprezentanca). Odlične  vizualne vsebine podpira glasbena podlaga slovenskega glasbenika DJ Umeka. Kampanjo si lahko ogledate na uradnem Youtube kanalu  TeamSlovenia. 

Judoistka Andreja Leški
, ki je ena izmed nastopajočih v olimpijski kampanji je dejala: »Snemanje na različnih lokacijah je izvrsten  opomnik, kaj ponuja Slovenija in da se kdaj lahko zatečemo k treningom tudi v naravo. Všeč mi je ta besedna igra »vse je v naši  naravi«, saj je naša narava zares unikatna – tudi narava kot narava vsakega posameznika. Kampanja v meni vzbudi vznemirljive  občutke, še posebej dodatno motivacijo. Zavedam se, da je Slovenija zares visoko v svetu športa in lahko smo ponosni nase.« 

Več kot enoletna akcija, rojena iz ljubezni do narave, športne strasti in ustvarjalnosti, razkriva očarljivo lepoto  Slovenije ter naravo naših športnikov in športnic, ki s svojimi dosežki, srčnostjo in predanostjo osvajajo svet. Zgodba prikazuje tako ikonične dele Slovenije kot tudi srce in dušo njenih športnikov, ki so v domovino  prinesli že več kot 100 olimpijskih kolajn.  Kampanja vzbuja ponos in povezanost med Slovenci in verjamemo, da bo izvabila občudovanje  in navdušenje domače in svetovne javnosti tako nad Slovenijo kot nad olimpijsko  reprezentanco Slovenije. 

VIR: OKS