Od leta 1981 ima GUESS edinstveno vizijo "ameriškega načina" in obsežen arhiv oblikovalskega in fotografskega gradiva. Nicolai Marciano je za preoblikovanje GUESS USA
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Od leta 1981 ima GUESS edinstveno vizijo "ameriškega načina" in obsežen arhiv oblikovalskega in fotografskega gradiva.
Nicolai Marciano je za preoblikovanje GUESS USA, kalifornijske podznamke znamke GUESS, angažiral fotografa Elija Russella Linnetza. Kolekcija oblačil, ki jo je oblikoval Nicolai Marciano, je inovativna in osvetljuje zahodnoameriško estetiko. Fotografiranje je vodil Linnetz - njegova vizija je prežeta z ameriško energijo in pristopom.
Od jeseni 2022 kolekcijo izbranim trgovcem na drobno po vsem svetu ekskluzivno distribuira podjetje Slam Jam, globalni partner GUESS USA.
"Kolekcija, ki jo je navdihnila ameriška ikonografija zgodnjih kampanj GUESS, je polna kosov, ki bi jih našli v obrtniških butikih ob cesti v Ameriki. Obrabljeno usnje, obledel džins, od sonca pobeljena krzna in razpokana barva kovinskih delov." - NICOLAI MARCIANO.
To sinergijsko partnerstvo je ustvarilo izbrano kolekcijo, ki črpa iz bogatega arhiva GUESS USA. Navdih so jemali iz enkratnih kosov, odkritih v ateljeju GUESS in oblikovanih v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja ter v začetku 21. stoletja, vendar nikoli do zdaj nobeden od teh kosov ni bil poslan v masovno proizvodnjo.
Od svojih prvih marketinških kampanj je GUESS zagovarjal medij fotografije, ki je bil pionir nove oblike oglaševanja in razvijanja blagovnih znamk. Včasih v kultnih oglasih sploh ni bilo oblačil, temveč so prodajali življenjski slog in ameriške sanje, kar je pomembna tema tudi v delih Elija Russella Linnetza.
"GUESS je vedno uporabljal fotografijo za pripovedovanje neverjetnih zgodb - zgodb, ki niso prodajale le oblačil, ampak tudi vznemirljiv odnos in energijo." - ELI RUSSELL LINNETZ.
Za GUESS je bilo bistveno, da sodeluje z drugimi, ki delijo njegovo vizijo ameriškega načina. Vse fotografije je osebno posnel Eli Russell Linnetz, ki s svojim izurjenim očesom dokumentira kampanjo znamke FA22.
Nicolai Marciano, Linnetz in Slam Jam na podlagi vizije Elija Russella Linnetza za večjo vizualno preobrazbo fotografskega arhiva GUESS sodelujejo pri opredelitvi nove generacije seksapila in odnosa, ki premika meje.
O podjetju GUESS?, Inc.
Podjetje GUESS, ki je bilo ustanovljeno leta 1981, je začelo z izdelovanjem kavbojk in od takrat uspešno preraslo v globalno blagovno znamko življenjskega sloga. Guess?, Inc. oblikuje, trži, distribuira in licencira kolekcijo sodobnih oblačil, džinsa, torbic, ur, očal, obutve in drugih povezanih potrošniških izdelkov. Izdelki blagovne znamke Guess? so v prodaji v trgovinah z blagovno znamko Guess? ter v boljših veleblagovnicah in specializiranih trgovinah po vsem svetu. Podjetje je 30. julija 2022 neposredno upravljalo 1064 maloprodajnih trgovin v Ameriki, Evropi in Aziji. Partnerji in distributerji podjetja so upravljali dodatnih 567 maloprodajnih trgovin po vsem svetu. Podjetje ter njegovi partnerji in distributerji so 30. julija 2022 delovali v približno 100 državah po vsem svetu. Za več informacij o podjetju obiščite www.guess.com.
PR: Business Wire