Oblikovalska ekipa je povsem novega razkošnega športnega terenca Lexus RX ustvarjala s povsem jasnim ciljem – želeli so zasnovati avtomobil z unikatno identiteto in razmerji, ki izvirajo iz njegove izrazite dinamike.
- Novi RX prek oblikovalskega jezika Next Chapter združuje zmogljivost in vozniški užitek.
- RX je zasnovan v skladu z bogatim izročilom in ikoničnim statusom prvega športnega terenca znamke Lexus.
- Daljši pokrov motorja, atraktivno oblikovana vrata, poudarjeni blatniki in večja kolesa izžarevajo občutek moči.
- Nova zasnova vretenastega telesa poteka od sprednjega do zadnjega dela avtomobila. Poleg tega pa v karoserijo učinkovito integrira ikonični zračnik motorja.
- Kupejevska silhueta in kondenziran zadnji del avtomobila ustvarjata mogočno podobo in samozavestno držo avtomobila.
Na ta način so še dodatno nadgradili filozofijo oblikovalskega jezika “Next Chapter”, ki je premiero doživel že s športnim terencem NX, pri katerem je učinkovito povezal zmogljivosti avtomobila in izjemno vozniško izkušnjo.
Medtem ko so se oblikovalci pri svojem delu intenzivno ukvarjali s prihodnostjo, so želeli poudariti tudi globalne vrednote znamke Lexus. Zato so si prizadevali, da bi bil tudi novi RX zasnovan v skladu s svojo bogato dediščino - nenazadnje mu pripada status sploh prvega razkošnega športnega terenca na hibridni pogon.
Uspešno združevanje teh nasprotujočih si lastnosti se odraža v mogočni podobi, veliki zmogljivosti in drznem videzu. Izrazito prisotna sta tudi učinek novosti in svežine, ki sta najbolj opazna na zunanji podobi avtomobila. Seveda se vse skupaj odlično ujema s tremi novimi pogonskimi sklopi. Novi RX je namreč na voljo kot zmogljivi hibrid RX 500h, priključni hibrid RX 450h+ in samopolnilni hibrid RX 350h.
"Z nižjim težiščem, ki ustvarja občutek stabilnosti, smo želeli poudariti drzen videz in samozavestno držo avtomobila. To smo dosegli z vzpostavitvijo vodoravne linije, ki poteka od sprednjega do zadnjega dela avtomobila. Nekoliko smo dvignili sprednji del pokrova motorja in znižali spodnji rob zadnjega stekla. Z nižjo linijo pasu smo stisnili območje nad kolesi, kar je ustvarilo trdno in nizko težišče ter dobro prizemljeni videz,” je Nozomi Hirai, vodja zunanjega oblikovanja športnega terenca RX, poudarila pomen stranskega profila avtomobila:
''Novi RX ima skoraj identične mere kot model prejšnje generacije. A kljub temu ima podaljšan pokrov motorja, stebriček A je pomaknjen bolj nazaj, medosna razdalja pa je daljša za 6 mm. Zaradi tega se zdi, da se kabina naslanja na zadnja kolesa, medtem ko izklesane površine na vratih, razširjena zadnja blatnika in 21-palčna kolesa dodajajo občutek močnega oprijema. »Vse to avtomobilu zagotavlja edinstvenost, ki je opazna vsepovsod. Nasprotujoči si elementi dobro sobivajo in ustvarjajo vtis uigrane celote, ki se začne na sprednjem delu in se pomika proti dinamičnim zadnjim površinam,” še dodaja oblikovalka Nozomi Hirai.
Na sprednjem delu avtomobila oblikovalski jezik Next Chapter prevzema koncept vretenaste zasnove zračnika motorja, ki je kot brezšivna enota integrirana v karoserijo in izžareva elektrificirano moč športnega terenca RX. Razporeditev novih tankih žarometov in sprednja koloteka, ki sta širša za 50 mm, dodatno poudarjajo nižje težišče avtomobila.
Na zadnjem delu je ohranjen značilen učinek lebdeče strehe, ki ga ustvarja zatemnjen stebriček D. V kombinaciji s strešno linijo, ki je nižja za 10 mm, avtomobil ponuja atraktivno kupejevsko silhueto. Videz zgoščenega, močnega zadka je poudarjen s krajšim zadnjim previsom in širokim prehodom od okroglih blatnikov do zadnjih luči. Zadnje kombinirane luči so nameščene v svetlobnem pasu, ki se razteza po celotni širini in se ovija okoli vogalov, kar izraža nadvse dinamični videz avtomobila.
Za več informacij, prosimo, obiščite:
https://www.lexus.eu/car-models/the-all-new-rx/world-premiere/
VIR: Toyota Adria