Novi PROACE MAX se kot prvi veliki gospodarski kombi znamke Toyota na evropskem trgu pridružuje razširjeni družini vozil PROACE in predstavlja pomemben sestavni del celovite palete gospodarskih vozil Toyota Professional.
- Toyota z novim modelom prvič vstopa na evropski trg večjih gospodarskih vozil.
- Povsem električni pogonski sklop brez kompromisov zagotavlja brezemisijsko vožnjo.
- Na voljo so tudi različice s konvencionalnimi pogonskimi sklopi.
- Šest različnih konfiguracij ponuja izjemno nosilnost, prostornino in vlečno zmogljivost.
- Dinamično sodobna oblika je oplemenitena s številnimi uporabnimi funkcijami v notranjosti.
- Varnostni paket Toyota Safety Sense je del standardne opreme in ponuja visoko stopnjo aktivne in pasivne varnosti.
- PROACE MAX dopolnjuje paleto gospodarskih vozil Toyota Professional.
- Na voljo bo v letu 2024.
Novi PROACE MAX se kot prvi veliki gospodarski kombi znamke Toyota na evropskem trgu pridružuje razširjeni družini vozil PROACE in predstavlja pomemben sestavni del celovite palete gospodarskih vozil Toyota Professional.
PROACE MAX v baterijsko-električni različici učinkovito dopolnjuje popolnoma elektrificirano družino dostavnih in potniških vozil serije PROACE, hkrati pa je zasnovan skladno z usmeritvijo znamke Toyota, ki na poti proti ogljični nevtralnosti prisega na strategijo več tehnologij.
Pri znamki Toyota so namreč prepričani, da tudi kupci gospodarskih vozil potrebujejo različne cenovno dostopne in praktične možnosti, ki ustrezajo njihovim potrebam in s katerimi lahko pripomorejo k pospeševanju zmanjševanja emisij CO2 in k prehodu na mobilnost brez emisij v prihodnosti.
Novi baterijsko-električni pogonski sklop v različnih konfiguracijah prinaša učinkovito kombinacijo odzivnosti, udobja, praktičnosti in funkcionalnosti. S temi lastnostmi bo novi PROACE MAX kos vsaki zastavljeni nalogi.
Ob izjemni zmogljivosti se PROACE MAX ponaša tudi z osupljivo zunanjo zasnovo z edinstvenim sprednjim delom, katerega elegantni zgornji element se ujema z barvo vozila in se razteza okoli zračnika v mat črni barvi, ki se zliva s sprednjim odbijačem.
Sprednje luči LED so skupaj z meglenkami opremljene s posebno funkcijo, ki omogoča obračanje luči skladno z volanom, kar zagotavlja občutno boljšo vidljivost. Hkrati pa dopolnjujejo drzen in robusten videz, ki ga zaznamujejo še sprednja maska v mat črni barvi, pri paketu opreme Comfort pa tudi značilna 40,64-centimetrska (16-palčna) lita platišča.
V robustno udobni kabini so različice s paketom opreme Comfort opremljene s sodobno 17,78-centimetrsko (7-palčno) barvno digitalno nadzorno ploščo, ki zagotavlja jasne informacije. Povsem povezana multimedijska izkušnja pa vključuje 25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon visoke ločljivosti, ki je občutljiv za dotik. Na sredini je nameščen praktični nosilec za skodelico, na voljo pa so še številne priročne možnosti za shranjevanje na armaturni plošči, elegantne kromirane obrobe pa dopolnjujejo sodoben praktični videz.
Številne različice novega dostavnika PROACE MAX uporabnikom omogočajo izbiro velikosti, ki najbolj ustreza njihovim potrebam. Še večjo uporabnost in prilagajanje specifičnim dejavnostim pa omogočajo vsestranske možnosti pretvorbe vozila.
Skupno je na voljo šest različnih velikosti. Izbirati je mogoče med dvema medosnima razdaljama (3450 mm in 4035 mm), tremi dolžinami (5413 mm, 5998 mm in 6363 mm) in tremi višinami (2254 mm, 2524 mm in 2764 mm). Vse kombinacije ponujajo prostoren tovorni prostor, katerega prostornina se giblje od 10 m³ do 17 m³, kar je dovolj za preprosto namestitev petih evropalet.
Novi PROACE MAX je lahko tudi prilagodljivi spremljevalec za specializirana opravila, saj je na voljo tudi v tovarniško izdelanih enosmernih ali trismernih prekucnih in bočnih konfiguracijah. Kabina je lahko opremljena tudi z drugo vrsto štirih sedežev, tako da se skupno število sedežev poveča na sedem.
Pri različici z dizelskim motorjem se teža vozila giblje med 3300 kg in 3500 kg, pri
baterijsko-električnih različicah pa med 3500 kg in 4250 kg. Ne glede na konfiguracijo pa se vse različice ponašajo z impresivno nosilnostjo in vlečno zmogljivostjo.
baterijsko-električnih različicah pa med 3500 kg in 4250 kg. Ne glede na konfiguracijo pa se vse različice ponašajo z impresivno nosilnostjo in vlečno zmogljivostjo.
Baterijsko-električni PROACE MAX je s 1500 kg nosilnosti in 2400 kg vlečne zmogljivosti vodilni v svojem razredu. Različice z dizelskim motorjem pa ponujajo 1425 kg nosilnosti in 3000 kg vlečne zmogljivosti.
Zaradi vrat v polni višini (do 2030 mm), praktične odprtine kvadratne oblike (1562 mm) in nizkega praga PROACE MAX omogoča preprosto nakladanje in razkladanje tovora. Sploh prvič se zadnja vrata kombija znamke Toyota odprejo za 270 stopinj, s čimer se povečata nakladalni prostor ob robniku in dostop do kabine, medtem ko se drsna stranska vrata odprejo do 1,25 m, kar je dovolj za nakladanje evropalet.
Novi PROACE MAX z visokozmogljivim baterijsko-električnim pogonskim sklopom ponuja moč, udobje in stroškovno učinkovitost brezemisijske vožnje.
Pogonski sklop z 270 konjskimi močmi (200 kW) in 410 Nm navora omogoča tekočo in udobno brezemisijsko vožnjo. To je zmogljivost, ki vozilu omogoča opravljanje tudi najtežjih opravil in nalog.
Povsem električni PROACE MAX ponuja do 420 km brezemisijskega dosega (po standardu WTLP), kar zadostuje za večino praktičnih vsakodnevnih opravil. Trije načini vožnje (Eco, Normal in Power) vozniku omogočajo prilagajanje pospeška in največje hitrosti, s čimer lahko za naloge, ki jih opravlja, doseže pravo ravnovesje med zmogljivostjo in dosegom.
Ko visokozmogljiva baterija 110 kWh zahteva več energije, jo je prek sistema hitrega polnjenja, ki zmore 150 kW, mogoče napolniti do 80 odstotkov v le 55 minutah. Vgrajeni polnilnik 11 kW AC zagotavlja tudi učinkovito polnjenje prek poslovnih ali domačih polnilnih sistemov, na primer čez noč, ali ko je vozilo dlje časa parkirano na mestu.
Učinkovito pogonsko alternativo predstavlja tudi najnovejši dizelski motor z nizkimi emisijami, ki je skladen s standardom Euro 6E. Na voljo je s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in ponuja od 120 do 180 konjskih moči (od 88 do 132 kW).
Učinkovito pogonsko alternativo predstavlja tudi najnovejši dizelski motor z nizkimi emisijami, ki je skladen s standardom Euro 6E. Na voljo je s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in ponuja od 120 do 180 konjskih moči (od 88 do 132 kW).
Ta pogonska različica ponuja izjemno nizke emisije (od 198 g/km po standardu WLTP), kar je izjemno nizka vrednost za vozilo, kot je PROACE MAX.
Električne in dizelske različice so na voljo izključno s pogonom na sprednja kolesa, ki predstavlja vsesplošni standard v sektorju velikih gospodarskih dostavnikov.
Prilagoditve in dodatki
PROACE MAX je na voljo tudi v različici z ohišjem na okvirju, ki uporabnikom omogoča prilagojene rešitev po meri za njihove poslovne potrebe.
Format platforme z ravnim zadnjim delom in format šasije z izpostavljenim lestvenim okvirjem uporabnikom omogočata številne možnosti predelave vozila in možnosti prilagoditev za posebne naloge. Obe postavitvi sta na voljo v standardni dolžini 5943 mm ali v podaljšani dolžini 6308 mm. Različica Crew Cab z dodatnimi sedeži je na voljo z baterijskim električnim pogonskim sklopom. Ta je na voljo pri vseh različicah, razen pri daljši različici Platform Cab.
PROACE MAX ponuja tudi bogat seznam dodatne opreme za zaščito notranjosti, prevoz tovora in varnost.
Na voljo so talne prevleke in zaščita na blatnikih in stranskih ploščah, kar vozilo varuje pred obrabo med vsakodnevnim nakladanjem in razkladanjem. Notranja zaščita je na voljo v lesu ali polipropilenu. Na voljo so tudi pritrdilne tirnice in trakovi, ki omogočajo varno pritrjevanje tovora.
Na voljo so talne prevleke in zaščita na blatnikih in stranskih ploščah, kar vozilo varuje pred obrabo med vsakodnevnim nakladanjem in razkladanjem. Notranja zaščita je na voljo v lesu ali polipropilenu. Na voljo so tudi pritrdilne tirnice in trakovi, ki omogočajo varno pritrjevanje tovora.
Strešna ploščad in strešni nosilci, ki so dostopni prek lestve na zadnjih vratih, ponujajo obilo dodatnega prostora. Na voljo je tudi komplet regalov, ki vključuje tla, okvirje in police.
Varnostni paket Toyota Safety Sense, ki je pri vseh različicah dostavnika PROACE MAX del standardne opreme, s svojim bogatim naborom aktivnih in pasivnih funkcij za pomoč vozniku omogoča vsestransko brezskrbnost.
PROACE MAX je edini v svojem razredu opremljen s sistemom pomoči pri bočnem vetru, ki pomaga stabilizirati vozilo v vetrovnih razmerah, s čimer zmanjša tveganje, da bi nenamerno zapeljalo zunaj želenega voznega pasu.
Edinstvena je tudi funkcija snemanja podatkov v primeru nezgode, ki zbira in shranjuje informacije o delovanju in stanju vozila pred trkom, med njim in po njem.
Novi asistent za prometne zastoje predstavlja razširitev priročnega prilagodljivega tempomata. Vozniku omogoča, da v stoječem prometu dvigne noge s stopalke, sistem pa samodejno premika vozilo glede na spredaj vozeča vozila.
PROACE MAX omogoča tudi bolj preprosto parkiranje. Vozilo je opremljeno s 16 senzorji, ki zmanjšujejo stres pri manevriranju v tesnih prostorih.
Novi PROACE MAX je opremljen tudi z najnovejšo multimedijsko platformo, ki ponuja zmogljivejši računalnik, boljšo odzivnost, bolj intuitivno delovanje in številne nove funkcije.
25,4-centimetrski (10-palčni) zaslon visoke ločljivosti, ki je občutljiv za dotik, s svojim čistim, jasnim in preprostim vmesnikom zagotavlja boljšo vidljivost v različnih svetlobnih pogojih. Vgrajena kartica SIM pa omogoča stalno povezavo.
Navigacija ponuja vse prednosti povezanih storitev v oblaku. Funkcija Live Road Events, ki temelji na povratnih informacijah članov skupnosti, pa v vsakem trenutku zagotavlja najnovejše informacije o dogodkih v prometu.
Brezžična povezljivost s pametnim telefonom je omogočena s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Poleg tega lahko lastniki prek aplikacije na daljavo upravljajo klimatsko napravo ter zaklepajo in odklepajo vrata vozila (odvisno od trga).
Aplikacija MyToyota uporabnikom omogoča dostop do dodatnih povezanih storitev in uporabnih informacij o vozilu, vključno s podatki o prevoženih kilometrih in hitrosti, hkrati pa lastnika opominja na redne servisno-vzdrževalne preglede.
Evropska proizvodnja
Novi PROACE MAX je rezultat poglobljenega sodelovanja med družbama Toyota Motor Europe in Stellantis. Partnerstvo se je začelo že leta 2012 in obema družbama omogoča učinkovito sodelovanje na področjih razvoja in optimizacije stroškov proizvodnje. Dostavnike PROACE MAX bodo proizvajali v Stellantisovih obratih v Gliwicah na Poljskem in v Atessi v Italiji.
Novi PROACE MAX bo na voljo leta 2024.
PR - PR Toyota Adria |
PR - PR Toyota Adria |