LM je za znamko Lexus v Evropi povsem nova vrsta vozila. Kratica LM v angleškem jeziku predstavlja besedi Luxury Mover. Gre za vozilo, ki združuje lastnosti udobne admiralske limuzine in prostornost ter enoprostorsko zasnovo kombija.

  • Povsem novi LM je prvi prestižni potniški enoprostorec znamke Lexus.
  • Lexus vstopa v novi tržni segment razkošnih kombijev, ki jih lahko upravljajo profesionalni vozniki.
  • Oblika in inženirska zasnova potnikom ponujata visoko stopnjo udobja in sprostitve.
  • Na voljo sta različici s štirimi in sedmimi sedeži.
  • Štirisedežna različica je zasnovana na podlagi načel japonskega gostoljubja omotenaši, ki jih dviguje še na višjo raven. Opremljena je z velikimi letalskimi sedeži, ki jih je mogoče postaviti v povsem horizontalen položaj. Poleg tega so na voljo še 122-centimetrski (48-palčni) zaslon visoke ločljivosti, hladilnik in pametni multifunkcijski upravljalnik za prilagajanje nastavitev kabine.
  • Vozilo je zasnovano na podlagi platforme GA-K, ki omogoča unikatno kombinacijo vozniške dinamike in udobja.
  • 2,5-litrski samopolnilni hibridni pogonski sklop odlikujejo nizke emisije in majhna poraba goriva.

Lexus predstavlja prestižnega potniškega enoprostorca.

LM je za znamko Lexus v Evropi povsem nova vrsta vozila. Kratica LM v angleškem jeziku predstavlja besedi Luxury Mover. Gre za vozilo, ki združuje lastnosti udobne admiralske limuzine in prostornost ter enoprostorsko zasnovo kombija. V konkretnem primeru novega enoprostorca LM gre tudi za udejanjanje načel japonskega gostoljubja omotenaši, ki se osredotočajo na udobje, funkcionalne podrobnosti, uporabnost in vsestransko dobro počutje.



Lexus si s predstavitvijo povsem novega tipa vozila na evropskem trgu prizadeva privabiti nove kupce, ki imajo nekoliko drugačen življenjski slog in bolj specifične potrebe po mobilnosti.

Z razvojnim pristopom, ki v središče postavlja človeka, so ustvarili vozilo z dvojno osebnostjo, ki je lahko povsem potovalno-bivalni prostor, ki omogoča popolno sprostitev, ali pa prilagodljiva mobilna pisarna za tiste, ki čas potovanja izkoristijo tudi za službena opravila. 

Na voljo sta dve različici: štirisedežni model, ki ima potniško kabino z dvema velikima sedežema in omogoča precej potovalnega razkošja, in sedemsedežna različica, namenjena udobnemu prevozu potnikov. Ta ima dve vrsti sedežev in dodatni sredinski sedež v tretji vrsti.

Notranjost uteleša vizijo znamke Lexus, ki si na vseh ravneh prizadeva ustvariti osebno razkošje. Sedeži so zasnovani za popolno podporo in udobje. V kabini je mogoče natančno nadzorovati temperaturo, kakovost zraka in osvetlitev. 

Na voljo sta tudi preprosta in intuitivna povezljivost in multimedija, ki med drugim vsebujeta avdiosistem Mark Levinson 3D Surround Sound in 122-centimetrski (48-palčni) zaslon visoke ločljivosti, ki je na voljo pri štirisedežni različici.

V novem enoprostorcu LM je vse povezano z udobjem. S premišljenimi inženirskimi pristopi je bila dosežena tekoča, tiha in umirjena vožnja, ob kateri potniki sploh ne opazijo, da se vozilo premika. Platforma GA-K omogoča nizko težišče. Inženirji pa so razvili tudi poseben način vožnje Rear Comfort, ki temelji na novih sistemih zaviranja, nadzora karoserije in izboljšanem vzmetenju. S posebnimi rešitvami so dosegli tudi skoraj popolno zmanjšanje hrupa in tresljajev, tako da v kabini prevladuje pomirjujoča naravna tišina. 

Voznik ves čas uživa v udobju, nadzoru in naravnem dialogu z vozilom. Filozofija Lexus Driving Signature pa ni na voljo le vozniku, ampak prvič upošteva tudi kakovost potniške izkušnje.

Razvojna zgodba z novim pristopom do razkošja.

Pri znamki Lexus so, preden so začeli razvoj enoprostorca LM, izvedli raziskavo med proizvajalci zasebnih letal in zelo premožnimi strankami. Ugotovitve so potrdile, da kupci zaznavajo najvišji standard razkošja, ko se fizično in psihično počutijo popolnoma spočite. Ta lastnost je ocenjena celo višje kot dostop do naprednih tehnologij in funkcij.

Inženirji znamke Lexus so to znanje uporabili pri zasnovi vozila, v katerem se potniki počutijo popolnoma sproščeno in brezskrbno. Pravzaprav se ta pristop skoraj do podrobnosti ujema z načeli japonskega gostoljubja omotenaši, ki predvidijo potrebe gostov, še preden se te sploh pojavijo. 

Prav Lexus je to filozofijo uspešno prenesel v avtomobilski svet. Enoprostorec LM pa ponuja tudi poenostavljeno interakcijo s sodobno tehnologijo, ki je še posebno pomembna za ljudi, ki živijo zaposleno življenje. Dober primer je krmiljenje z enim gumbom. Z njim je namreč mogoče uravnavanje klimatske naprave, osvetlitve in sedežev. Lexus z osebnim razkošjem obogati čas, ki ga ljudje preživljajo na poti.

"Želeli smo ustvariti prostor, v katerem se gostje, ki so zelo zaposleni ali živijo aktiven življenjski slog, lahko vrnejo k sebi," je pojasnil glavni inženir Takami Yokoo.



Oblikovna zasnova zunanjosti: dostojanstvena eleganca

Novi LM je po športnih terencih NX, RX in RZ 450e četrti model znamke Lexus, ki je nastal na temeljih oblikovalskega jezika Next Chapter. Zasnova, ki izžareva dostojanstveno eleganco, mu daje edinstveno in samozavestno podobo na cesti. Njegova karoserijsko dimenzijska razmerja pa omogočajo preprosto uporabo in okretnost. Vozilo je dolgo 5130 milimetrov, široko 1890 milimetrov in visoko 1945 milimetrov. Medosna razdalja pa znaša 3000 milimetrov, kar tudi potnikom na zadnjih sedežih zagotavlja precej udobja in prostornosti.

Drzna zasnova sprednjega dela vozila izžareva značilno identiteto znamke Lexus. Poleg tega se vozilo zgleduje po oblikovnem pristopu Resolute Look, ki je bil značilen za vozila znamke Lexus kmalu po letu 2000. Vretenasta oblika zračnika motorja je nekoliko stisnjena, kar ustvarja velik spodnji del zračnika pod ozko odprtino, ki je tik pod sprednjim robom pokrova motorja. Vse skupaj pa se elegantno navezuje z žarometi. Maska je zaključena v barvi karoserije avtomobila, kar ustvarja bolj opazen in enoten videz.
LM odlikujejo tekoče linije in estetska zasnova zadnjih sedežev, ki sta usmerjena naprej. Velike steklene površine in nizke linije stranskega profila ustvarjajo prijeten občutek odprtosti. Preprost dostop omogočajo velika drsna stranska vrata. Na zadku se svetlobno telo v obliki črke L po celotni širini razteza čez zadnja vrata in se ovija okoli stebričkov D. Vse to pripomore k ustvarjanju mogočne grafike, ki še dodatno poudarja širino avtomobila.

Na voljo so 43,18-centimetrska (17-palčna) ali 48,26-centimetrska (19-palčna) lita platišča. Paleta barv, med katerimi so na voljo tudi tri različice z globokim leskom, pa izraža prestiž in razkošje.



Prefinjeno učinkovit elektrificirni pogonski sklop

LM 350h poganja Lexusov 2,5-litrski samopolnilni hibridno-električni sistem, ki je nameščen tudi v povsem novih modelih NX 350h in RX 350h. Omogoča prefinjeno tiho in visoko učinkovito delovanje. Največja moč motorja znaša 245 konjskih moči (180 kW) z največjim navorom 239 Nm.

Modeli z volanom na levi strani so serijsko opremljeni z elektronskim štirikolesnim pogonom Lexus E-Four. Različice z volanom na desni strani so na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Sistem E-Four omogoča porazdelitev navora zadnjega pogona, da zagotovi stabilno držo vozila pri obračanju in pripomore k udobju potnikov. Ravnovesje navora sprednjega in zadnjega pogona se samodejno nastavi in ponuja razmerja med 100:0 in 20:80, kar zagotavlja varno upravljanje pri speljevanju ali zavijanju na spolzkih površinah.

VIR: Toyota Adria