V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.

V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.

Kratek opis akcije:
Beletrina je v poletje vstopila s svežo multimedijsko platformo Beletrina Digital. Prva tovrstna platforma na svetu na enem mestu združuje vsebine iz različnih tokov: od e-knjig, zvočnih knjig, filmov, podkastov in drugih videooddaj ter prispevkov. Predstavitev platforme je v sodelovanju z agencijo SHIFT »zapakirala« v poglobljeno komunikacijsko kampanjo, katere obraz je Alenka Artnik – slovenska rekorderka v potapljanju na vdih, ki globine pozna bolje kot kdor koli drug. Med skokom in potopom jo lahko spremljamo na vseh komunikacijskih gradivih, ki z unikatnim vizualnim jezikom ljudi vabijo, da se predajo navdihujočim vsebinam.

Poleg spletnega oglaševanja, oglaševanja na družbenih omrežjih, odnosov z javnostmi in zunanjega oglaševanja kampanjo bogati tudi radijski oglas, ki z vedno globljim glasom ljudi nagovarja, da obiščejo Beletrino Digital in se potopijo v morje vsebin.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, radio, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika:
Alma Čaušević Klemenčič, Eva Kučera Šmon in Rok Klemenčič

Direktorica digitalnih projektov:
Teja Rajšp

Kreativni direktor:
Luka Bajs

Tekstopisci:
Monika Habjanič, Sara Grmek in Luka Bajs

Umetniški direktor:
Matija Primc

Oblikovalec:
Andraž Grulja

Fotograf in režiser:
Aljoša Rebolj

Produkcijska hiša:
Studio Bomba

Učinkovitostno oglaševanje:
Dimitar Manov

Upravljanje družbenih omrežij:
Klara Filip

Odnosi z javnostmi:
Kreativna baza

Medijski agenciji:
SHIFT in Media Publikum

Razvoj platforme:
Studio Trampolin

Trajanje akcije:
od 28. maja do 11. julija 2024

VIR: MM