V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.
V agenciji SHIFT so za blagovno znamko Beletrina Digital ustvarili novo oglaševalsko akcijo, ki ljudi vabi, da se potopijo v svet poglobljenih vsebin.
Kratek opis akcije: Beletrina je v poletje vstopila s svežo multimedijsko platformo Beletrina Digital. Prva tovrstna platforma na svetu na enem mestu združuje vsebine iz različnih tokov: od e-knjig, zvočnih knjig, filmov, podkastov in drugih videooddaj ter prispevkov. Predstavitev platforme je v sodelovanju z agencijo SHIFT »zapakirala« v poglobljeno komunikacijsko kampanjo, katere obraz je Alenka Artnik – slovenska rekorderka v potapljanju na vdih, ki globine pozna bolje kot kdor koli drug. Med skokom in potopom jo lahko spremljamo na vseh komunikacijskih gradivih, ki z unikatnim vizualnim jezikom ljudi vabijo, da se predajo navdihujočim vsebinam.
Poleg spletnega oglaševanja, oglaševanja na družbenih omrežjih, odnosov z javnostmi in zunanjega oglaševanja kampanjo bogati tudi radijski oglas, ki z vedno globljim glasom ljudi nagovarja, da obiščejo Beletrino Digital in se potopijo v morje vsebin.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, radio, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Alma Čaušević Klemenčič, Eva Kučera Šmon in Rok Klemenčič
Direktorica digitalnih projektov: Teja Rajšp
Kreativni direktor: Luka Bajs
Tekstopisci: Monika Habjanič, Sara Grmek in Luka Bajs
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalec: Andraž Grulja
Fotograf in režiser: Aljoša Rebolj
Produkcijska hiša: Studio Bomba
Učinkovitostno oglaševanje: Dimitar Manov
Upravljanje družbenih omrežij: Klara Filip
Odnosi z javnostmi: Kreativna baza
Medijski agenciji: SHIFT in Media Publikum
Razvoj platforme: Studio Trampolin
Trajanje akcije: od 28. maja do 11. julija 2024
VIR: MM