Pošta Slovenije tudi ob koncu letošnjega leta pričakuje porast količin paketov in pisemskih pošiljk.

Maribor, 20. oktober 2022 - Sezonske in tematske razprodaje v zadnjih treh mesecih leta poskrbijo za porast spletnega nakupovanja. Z več kot 1100 prevzemnimi mesti in sedmimi različnimi načini dostave Pošta Slovenije pričakuje najbolj nakupovalne mesece leta.
 
S storitvijo Hitra pošta v večjih mestih najpozneje v tridesetih minutah po strankinem naročilu prevzamemo pošiljko na naslovu. Pošiljke so naslovniku vročene na območju Ljubljane v roku ene ure po naročilu, v ostalih večjih mestih po Sloveniji (Celje, Koper, Kranj, Maribor, Murska Sobota, Nova Gorica in Novo mesto) v dveh urah po naročilu, v ostalih krajih po Sloveniji pa v štirih urah od sprejema pošiljke na pošti oziroma od prevzema pošiljke pri pošiljatelju.
 
»V Pošti Slovenije se zavedamo, da je dostava ključen moment spletnega nakupa, zato z uporabniku prilagojenimi postopki dosegamo visoko raven zadovoljstva z opravljenimi storitvami. Uporabnikom je na voljo sedem načinov dostave in preko 1.100 prevzemnih mest po vsej Sloveniji, s čimer zagotavljamo hitro in zanesljivo dostavo, upoštevajoč sodobne trende«, je poudaril direktor divizij Prodaja, Pisma in Paketi Pošte Slovenije Boštjan Pernek.
 
Poročilo E-commerce Europe navaja, da se je število Slovencev, ki nakupuje prek spleta, lani v primerjavi z letom prej povečalo, in sicer z 72 na 79 odstotni delež spletnih kupcev. Kot izhaja iz raziskave IPC (International Post Cooperation) o spletnem nakupovanju, je v letošnjem letu 16 % Slovencev na spletu nakupovalo vsaj enkrat tedensko. Še vedno jih največ, dobra tretjina vseh, spletno nakupuje enkrat na mesec. V omenjeni raziskavi je dobra polovica Slovencev, ki nakupuje na spletu, izrazila pričakovanje, da bo v letošnjem letu nakupovala v enakem obsegu kot lani. Posledično lahko tudi letos pričakujemo največji obseg spletnih nakupov v zadnjih mesecih leta.
 
Spletna trgovina sicer na področju maloprodaje zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa že 24,5 odstotka (poslovni portal eMarketer). Na trgu paketnih pošiljk je bilo tudi v letu 2021 moč zaznati, zlasti v času omejevanja dostopa do javnih storitev in prodajaln ter ob vrhuncih sezone (črni petek, spletni ponedeljek), tudi več kot 65 % povečanje pošiljk v primerjavi z enakim obdobjem pred epidemijo.
 
Uporabniki paketnih storitev se lahko pri tem poslužujejo storitev prejema in dostave pošiljk na 479 poštah, 24 PS Paketomatih v 15-ih večjih slovenskih mestih, več kot 400 paketnikih, ki so nameščeni ob poštnih poslovalnicah (že več kot 200 paketnikov pa je na voljo na dodatnih lokacijah po državi), 210 bencinskih servisih Petrol in 46 bencinskih servisih Mol ter na avtomatiziranih enotah za oddajo in sprejem pošiljk PS 24/7 v Ljubljani in Kopru. Kupci lahko morebitno alternativno dostavno mesto izberejo že ob nakupu, v kolikor spletni trgovec to omogoča. V nasprotnem primeru lahko stranke uporabijo tudi storitev Moja dostava – moja izbira, ki omogoča, da dostavo, naslov in način dostave spremenijo tudi takrat, ko je paket že na poti k njim, na voljo pa jim je tudi spletna aplikacija PS pošlji paket, s pomočjo katere lahko pošiljko za pošiljanje pripravijo doma ter jo nato oddajo v prenos najbližji poštni poslovalnici ali v PS Paketomat. Alternativne načine dostave je že uporabilo dobrih 40 % spletnih kupcev.
 
Obenem je Pošta Slovenije opremila pismonoše, ki dostavljajo pakete, in poštne poslovalnice (razen pogodbenih pošt) z več 1.600 POS – terminali za plačilo po povzetju. Čeprav narašča število spletnih kupcev, ki izdelek plačajo že ob nakupu oziroma potrditvi košarice pri spletnem prodajalcu, še vedno veliko Slovencev izdelke, naročene na spletu, plača po povzetju. Uporabnikom storitev tako odslej ni treba več poskrbeti za dvig gotovine pred prejemom paketa v takšnem primeru.
 
Pošta Slovenije tako vseskozi nadgrajuje in prilagaja storitve potrebam uporabnikov. V tem pogledu je kupcem na voljo tudi enostavna vrnitev blaga – Easy return solution. Kupec lahko v poštni poslovalnici opravi vse potrebno za vrnitev blaga, v primeru da mu ne ustreza. Kupljena oblačila in obutev lahko kupci od poletja naprej pomerijo tudi v poštnih garderobnih kabinah.
 
Tudi letos bodo v najbolj nakupovalnem delu leta paketi dostavljeni zanesljivo in hitro. Pošta Slovenije je v letošnjem letu skoraj 99 odstotkov paketnih pošiljk manjših dimenzij v notranjem prometu prenesla v enem delovnem dnevu. Raziskava med prejemniki paketov tudi letos potrjuje visoko raven zadovoljstva med uporabniki. Več kot 97 % uporabnikov je dostavo paketnih pošiljk Pošte Slovenije v letošnjem letu ocenilo z odlično.
 
Sporočilo z izjavo je na voljo tukaj.
 
PR: Pošta Slovenije