Perutnina Ptuj predstavlja nov izdelek: brezmesno klobaso Poli Green na osnovi grahovih beljakovin. Oglaševalsko akcijo zanj so zasnovali v sodelovanju z agencijo Futura DDB.

Perutnina Ptuj predstavlja nov izdelek: brezmesno klobaso Poli Green na osnovi grahovih beljakovin. Oglaševalsko akcijo zanj so zasnovali v sodelovanju z agencijo Futura DDB.

Kratek opis akcije: Kampanjo so začeli z dražilno fazo (iskali so ljudi, ki se pišejo Grah), nato pa razkrili, kaj se skriva za skrivnostnimi plakati. »Perutnina Ptuj je bila v svoji dolgoletni tradiciji vedno razvojno usmerjena. Kot največji regijski proizvajalec piščančjega mesa in izdelkov z novo linijo Poli Green sledimo najsodobnejšim prehranskim trendom. Naš cilj je, da Poli Green postane prva izbira vseh, ki iščejo kakovostne izdelke na področju alternativnih virov proteinov iz kakršnih koli razlogov,« je povedal mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Slavko Ficko
, direktor strateškega marketinga v Skupini Perutnina Ptuj, je izpostavil, da sta »inovativnost in razvojna naravnanost zapisana v genskem zapisu blagovne znamke Poli. Tako na področju kontinuiranega produktnega razvoja in vstopanja v nove kategorije izdelkov kot tudi razvojne naravnanosti na področju uporabe najnovejših tehnologij in pristopov na področju marketinških aktivacij. Vse to se odraža na krepitvi moči krovne blagovne znamke Poli, ki je v zadnjih šestih letih podvojila vrednostno prodajo.«

»Dejstvo je, da trajnost ni več le potrošniški trend, ampak tudi poslovni imperativ. A biti zelen ni dovolj. Predstavitev novega brezmesnega izdelka mora biti strateško premišljena, saj je ključno, da izdelek ne samo rešuje potrebe ciljne skupine, ampak jo tudi nagovarja z ustreznimi sporočili. Kot agencija, ki Poli spremlja vse od njenih začetkov, smo pri promociji novega izdelka ves čas stremeli k temu, da bo kampanja na vseh ravneh v sinergiji z blagovno znamko. Poli je večno mlada in odprta za spremembe, zato ni naključje, da je pionir tudi na področju prehranskih alternativ. Kampanja temelji na ključnih vrednotah blagovne znamke, med katere sodi tudi humor, s pomočjo katerega smo izpostavili glavno prednost izdelka,« pravi Goran Lang, ki je vodil strateško načrtovanje kampanje.   

V rdeči niti komunikacije so ohranili grah in ga vključili v televizijski oglas, ki črpa iz zgodbe Kraljična na zrnu graha. Kraljična se na začetku oglasa premetava po postelji, saj jo nekaj muči – a tokrat to ni grah pod kupom žimnic, temveč lakota, ki jo reši s sendvičem s Poli Green.

»Kreativni koncept sledi strateškemu uvidu. Poli Green ne vsebuje soje, temveč grahove beljakovine. To funkcionalno lastnost izdelka smo umestili v jedro komunikacijskih aktivnosti ter s tem ustvarili zapomnljivo in jasno spominsko strukturo. To je izjemno dobra popotnica za nov izdelek na trgu,« meni Peter Dobovičnik, vodja projekta.

Predstavnika naročnika:
Barbara Stopinšek in Slavko Ficko

Vodja projekta:
Peter Dobovičnik

Kreativni direktor:
Zoran Gabrijan

Tekstopiski:
Katarina Ferk in Tina Križaj

Umetniška direktorica:
Anja Korenč

Oblikovalci:
Mija Zorec, Marko Piškur in Pia Zavodnik

Strateški načrtovalec:
Goran Lang

Produkcija:
Squareme

Režiser:
Luka Štigl

Fotografinja:
Suzan Gabrijan

VIR: MM