BTC City in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta ustvarila kampanjo, v kateri vabita športne navdušence, naj si velike športne dogodke to poletje ogledajo v Kulinaričnem parku.
BTC City in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta ustvarila kampanjo, v kateri vabita športne navdušence, naj si velike športne dogodke to poletje ogledajo v Kulinaričnem parku.
Kratek opis akcije: V športno obarvano poletje so v BTC Cityju vstopili s promocijsko kampanjo Poletje športnih prenosov, s katero vse športne navdušence med 12. junijem in 11. avgustom 2024 vabijo, da za svoje favorite pesti stiskajo v njihovem Kulinaričnem parku oziroma Street foodu. Glavni vizual kampanje predstavlja preplet osrednjih športnih dogodkov tega poletja, ki jih dopolnjujejo živahna navijaška evforija, druženje in široka kulinarična ponudba. Prenose, ki potekajo v živo, spremljajo navijaško vzdušje, nagradne igre, glasbeni ritmi, obiskovalci pa se lahko tudi sami preizkusijo v različnih športnih igrah. Pri BTC Cityju so o komunikacijski akciji povedali: »Z dogajanjem smo povezali svoje partnerje iz različnih segmentov na območju BTC City Ljubljana: športne organizacije, ponudnike športne opreme, hrane in pijače, ponudnike avdio in video tehnike ter tudi športne in kulturne organizacije in posameznike, ki jih družba BTC sponzorira.« Navijaško dogajanje v Kulinaričnem parku BTC Cityja poteka pod sloganom »Spodbujaj, navijaj, uživaj!«
Kratek opis akcije: V športno obarvano poletje so v BTC Cityju vstopili s promocijsko kampanjo Poletje športnih prenosov, s katero vse športne navdušence med 12. junijem in 11. avgustom 2024 vabijo, da za svoje favorite pesti stiskajo v njihovem Kulinaričnem parku oziroma Street foodu. Glavni vizual kampanje predstavlja preplet osrednjih športnih dogodkov tega poletja, ki jih dopolnjujejo živahna navijaška evforija, druženje in široka kulinarična ponudba. Prenose, ki potekajo v živo, spremljajo navijaško vzdušje, nagradne igre, glasbeni ritmi, obiskovalci pa se lahko tudi sami preizkusijo v različnih športnih igrah. Pri BTC Cityju so o komunikacijski akciji povedali: »Z dogajanjem smo povezali svoje partnerje iz različnih segmentov na območju BTC City Ljubljana: športne organizacije, ponudnike športne opreme, hrane in pijače, ponudnike avdio in video tehnike ter tudi športne in kulturne organizacije in posameznike, ki jih družba BTC sponzorira.« Navijaško dogajanje v Kulinaričnem parku BTC Cityja poteka pod sloganom »Spodbujaj, navijaj, uživaj!«
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglas, tiskani oglasi, talne nalepke, nalepke na mizah na Tržnici BTC City, družbena omrežja, oglaševanje v dvigalih, prikazovalniki safety point, spletna stran
Predstavniki naročnika: Sašo Bertoncelj, Eva Posedel, Sara Bogomolec in Janja Furjan
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Izvedbeno oblikovanje: Sanja Biščan in Nina Hojnik
Trajanje akcije: poletje 2024
VIR - MM Marketing Magazin