Inovativni pano prepozna osebni stil ter predvaja glasbo po okusu uporabnika

Inovativni pano prepozna osebni stil ter predvaja glasbo po okusu uporabnika

Obleka naredi človeka, umetna inteligenca pa določa glasbeni okus glede na stil oblačenja

SPAR Slovenija je v nakupovalnem središču Citypark, v sodelovanju z oglaševalsko agencijo AV studio, pred vhod trgovine Interspar, postavil posebno svetlobno vitrino. Ta prek umetne inteligence zaznava stile oblačenja in nato postreže z zabavnim rezultatom ter prek zvočnika predvaja glasbo, ki pritiče stilu osebe stoječe pred vitrino. Tako se lahko prepričate, če ste zares neizprosen roker, pristna metalka, sodoben hipster, morda celo aktualni gaser ali limka …

Pano, ki nagovori z izbrano glasbo


V svetlobno vetrino je vgrajena napredna umetna inteligenca, ki je bila predhodno izurjen­­a za zaznavanje stilov oblačenja. Njen algoritem strojnega učenja namreč analizira zaznano sliko osebe in določi, kakšen stil oblačenja ima. Nato ji pokaže rezultat v obliki avatarja, ki je ravno tako ilustriran s pomočjo programa umetne inteligence ter prek zvočnika predvaja ustrezno glasbo. Za celoten postopek določitve stila in predvajanja glasbe potrebuje približno deset sekund. Interakcija je varna, saj sistem ne shranjuje fotografij uporabnikov.

 Svež način interaktivnega povezovanja blagovne znamke s potrošniki


Že ob postavitvi panoja so najbolj pogumni obiskovalci trgovine SPAR Citypark izvedeli, kakšen stil imajo in prisluhnili svojemu priljubljenemu glasbenemu izboru. Pri tem so se nekateri nasmejali, saj jih je umetna inteligenca presenetila z določitvijo stila in posledično predlogom glasbe. Ostali pa so lahko sproščeno uživali v svojih najljubših ritmih ter izvedeli, točno kateri zvočnik oziroma slušalke edinstvene nizozemske znamke Fresh’n’Rebel, na voljo ekskluzivno v trgovinah SPAR in Interspar, umetna inteligenca priporoča njim. 


Kot prvi trgovec v Sloveniji orjemo ledino na področju novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nevidene sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je nizozemska znamka Fresh’n’Rebel prava osvežitev, tako za osebni stil kot tudi izkušnjo glasbe,“ je povedala Lidija Rakuša , direktorica marketinga SPAR Slovenija.


»Projekt je postavil umetno inteligenco na resničen test. Najprej smo se vprašali, če lahko prepozna nekaj tako človeškega, kot je stil. Prvi rezultati so bili spodbudni, z dodatnim strojnim učenjem pa je prepoznava osebnega stila postala precej točna. Enako je AI pozitivno presenetil tudi pri ilustraciji karakterjev za posamezen stil... Nekaj težav je sicer imel z izrisoma »gaserja« in »limke«, vendar smo mu pri tem prijazno pomagali na človeški način, pa je šlo,« je dejal Gašper Štern, art direktor v oglaševalski agenciji AV studio.


Preizkusite in se prepričajte, ali vaš stil predvaja ustrezno glasbo

Mimoidoči bodo z umetno inteligenco lahko preverili, kako uglašene stile imajo ter uživali v predvajanih ritmih. Nekatere smo že ujeli, zabaven videoposnetek si lahko ogledate tukaj