Ceneje.si predstavlja novo božično akcijo, ki nagovarja kupce k izbiri daril po pravi ceni, in oglaševalsko akcijo ob črnem petku s »topdrop« izdelki z resničnimi popusti.

Ceneje.si predstavlja novo božično akcijo, ki nagovarja kupce k izbiri daril po pravi ceni, in oglaševalsko akcijo ob črnem petku s »topdrop« izdelki z resničnimi popusti.

Kratek opis akcije:
Ceneje.si (Heureka Group) za božič predstavlja nov niz oglasov, ki na različne kreativne načine dokazujejo, da lahko spletni kupci z izbiro pravega darila prihranijo precej denarja. Oglaševalska akcija je namenjena tako svetovanju kot tudi zabavi spletnih kupcev. Koncept je ustvarila Heurekina interna ekipa, ki je v sodelovanju z mednarodno marketinško ekipo skupine Heureka poskrbela za celotno produkcijo. 

Na Ceneje.si so oglaševalsko akcijo nadgradili tudi z oglasi ob črnem petku, kjer so v poplavi marketinških akcij želeli potrošnikom ponuditi prave, podatkovno podprte popuste, kar so dosegli s sledenjem najnižji ceni izdelkov v zadnjih tridesetih dneh. Namen akcije je ponuditi najcenejše in hkrati najzanesljivejše ponudbe na eni platformi.

https://youtu.be/mn8yChizHSQ


Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja in spletne strani 

Oblikovalec:
Heureka Group

Produkcija zvoka:
Professional Sound Studio

Režiser:
Marek Vohryzka

Medijska agencija:
PHD

Trajanje akcije:
17. oktobra do 15. decembra 2022

VIR:  MM