Podjetje Netflix je pred letom dni pošteno osvežilo svojo ponudbo. Uvedlo je posebno obliko naročniškega paketa, ki je tudi cenovno najugodnejša. V zameno za nižjo ceno se uporabniku med predvajanjem video vsebin prikazujejo oglasi.

Podjetje Netflix je pred letom dni pošteno osvežilo svojo ponudbo. Uvedlo je posebno obliko naročniškega paketa, ki je tudi cenovno najugodnejša. V zameno za nižjo ceno se uporabniku med predvajanjem video vsebin prikazujejo oglasi. Po besedah podjetja naj ti oglasi ne bi bili pretirano moteči. Najcenejša naročnina na klasični Netflix v Evropi trenutno znaša 8,99 evra, z uvedbo oglasov pa je ta postala nekoliko nižja. Za Netflix z oglasi je namreč treba odšteti le 5,49 evra. Ti so trenutno omejeni na štiri minite za vsako uro predvajanja videoposnetkov. Netflix predvaja različne reklamne oglase, tako da se vseskozi ne ponavlja eden ali dva, kar naj bi vsaj nekoliko izboljšalo uporabniško izkušnjo. Zanimivo in uporabniku prijazno je tudi, da oglasov ni med predvajanjem vsebin, ko so te javnosti na voljo prvič. Nedavno pa je podjetje Netflix povsem prenovilo najcenejši paket z reklamnimi oglasi. Odslej se bodo uporabnikom prikazovali oglasi treh različnih dolžin, in sicer 10, 20 in 60 sekund. Na srečo pa so uporabniki pridobili možnost predvajanja vsebin v ločljivosti 1080p in možnost predavanja vsebin na dveh napravah hkrati. Prav kmalu pa bo uporabnikom omogočen tudi prenos vsebin na mobilno napravo. To bo zagotovo brez večjih težav prepričala tudi najzahtevnejše ljubitelje večpredstavnostnih vsebin.

VIR: Računalniške novice